Ette saa asunnostanne siitä maksamaanne hintaa mutta sehän ei ollut tarkoituskaan vaan tämä:
"miljonäärit luotiin teitä velkakusettamalla"
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14087468/miljonaarien-lukumaara-38-n-kasvussa-suomessa#comment-84701641
Pahoittelumme sillä hinnat laskevat !
6
131
Vastaukset 6
- mitähän_seuraavaksi
Taitaa olla Haansilla denial -vaihe päällä, kun on lehdet täyttyneet nousu-uutisista. Pereinteisestä poiketen rakentamisala ei laahaa perässä, vaan näyttääkin tällä kertaa olevan talouskasvun veturina. Tekee varmaan tilanteesta entistä kiusallisemman "alan asiantuntijalle".
- Jeesmies2
Kyllä saan. Ostin kaksioni vuonna 2005 kalliosta 110 000 €:lla. Nyt naapuriasunto myytiin 220 000 €:lla. Minä saan tilastollisesti todennäköisemmin rahani takaisin voittojen kera, kuin että aloittaja elää suomalaisena miehenä yli 68-vuotiaaksi.
- Jhfhjbtybg
Pahoittelen. Tarkoitukseni ei ole saada talostani rahoja takaisin. Tarkoitukseni on asua siinä. Tosin tällä hetkellä talon arvo on 170% itse maksamastani hinnasta... Eikä ole mitään syytä myydä.
Mistä tiedät sen talosi oikean arvon? Todellinen markkina-arvo kun selviää vain ja ainostaan kauppakirjasta.
- future_is_here
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Mistä tiedät sen talosi oikean arvon? Todellinen markkina-arvo kun selviää vain ja ainostaan kauppakirjasta.
Onhan täällä järkeviäkin välittäjiä. Toisin kuin pundit, the rat jne. joilla näyttää hintataso sokaisseen silmät ja järjen.
- sdghsdfgsgdgsdfs
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Jos asiakkaasi kysyy asuntonsa hinta-arviota, vastaat siis jotenkin näin:
"Nooo, se nyt voi olla viiskyt tonnii... tai sit ehkä 200 tonnii, ei sitä koskaan tiiä..."
Olet todellinen ammattilainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494