Minulle on valitettavasti ihan lähiaikoina kirjautumassa maksuhäiriömerkintä, jota en pysty enää estämään. Olen ymmärtänyt, että tämän jälkeen luottokorttini tullaan sulkemaan, vaikka merkintä tulee ihan muista kuin luottokorttivelasta. Olisin kysellyt, että onko kukaan saanut pitää jo myönnettyä korttia ja jos on niin mikä kortti on kyseessä?
Maksuhäiriömerkinnän vaikutus luottokorttiin
12
671
Vastaukset
- 654767567657
Et saa se menee varmasti
- Rihaha22
Sillä ei ole merkitystä minkä maksun vuoksi maksuhäiriömerkintä tulee. Kaikki luottokortit sekä luottotilit (esim.nettikaupat) suljetaan. Sitten on vaan pelkkää maksamista.
- parivuottasitten
Diners sulki luottokortin välittömästi. Nordean mastercard ja Hypoteekkiyhdistyksen visa jäivät ihan normaalisti käyttöön.
- heöas
Mulla taasen pankin (nordea)myöntämä mastercard jäi, luottokunnan visa meni heti.
Mut onneks nykyään noi prepaid-luottokortit kai toimii aika kattavasti sellaisissa tilanteissa ettei debitti riitä- erotegdfgfdl
Minun kokemusteni mukaan S-pankin debit online toimii kaikkialla missä voi maksaa kortilla. Jopa Venäjällä se on toiminut yhtä hyvin kuin varsinainen luottokortti.
Skrillin prepaid-kortti on myös mutta se on lähinnä säästötili.
- 1513
Lähtökohtaisesti kaikki luottokortit ja -tilit suljetaan. Joskus on ihan poikkeustapauksia jossa kortit on säilyneet. Tähän varmaan vaikuttaa maksuhäiriömerkinnän syy (esim. oman firman konkurssi vai maksamaton pikavippi), ja asiakassuhteesi pankkiin.
- koskamävoin
Mulla oli pelkkä debit alunperinkin ja nyt 4,5 vuotta maksuhäiriömerkintöjen jälkeen pankki lopetti sen. Ehkä siis eivät tarkistele luottotietoja kovin ahkerasti. Kyllä potuttaa. Tilalle tuli electron.
- koskamävoin
Kortti joka kertoo että luottikset on kuralla. Se otetaan just silloin kun muuta ei saa. Nolo kortti siis aikuiselle 40 , jolla hyväpalkkainen työ.
- Debitkotti
Asiasta toiseen.
mä en täytä ehtoja senkummwmmin debit korttiin kuin pankkitunnuksiinkaan. Kuitenkin kumpikin minulla on ollut jo kauan ja kun kortti uusiutuu niin se on aina debit. Välillä minulla oli Elektroni aivan omasta tahdosta ja kysyin sitten debit kortin ehdoista ja pankki vaan tarkisti luottotiedot ja tilasi kortin. Kun kortti tuli pankkiin, niin pankkineuvoja kehitti käyttämään aina korttia käteisen sijaan.
Nykyään kun verkkopankki kulkee mukana mobiilissa niin rahaa voi siirtää aputililtä tilille ja kortin rajoja muuttaa tarpeen mukaan isoillekin ostoilmoitus aika helposti- luottotietoihinlittyykö
Miten joltakin voi evätä oikeuksia verkkopankkiin? Sehän aiheuttaa että kaiken on tehtävä kalliimmin eikä pankissa kovin mieluisasti tiskillä laskuja maksavia oteta vastaan.
- Köyhäpena
Eivät koskeneet luottokorttiin kun hoiti asiat pankin kanssa ja maksoi lainat ajallaan. Eivät varmaan edes tienneet maksuhäiriöistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071