Maksuhäiriömerkinnän vaikutus luottokorttiin

tinttuli123

Minulle on valitettavasti ihan lähiaikoina kirjautumassa maksuhäiriömerkintä, jota en pysty enää estämään. Olen ymmärtänyt, että tämän jälkeen luottokorttini tullaan sulkemaan, vaikka merkintä tulee ihan muista kuin luottokorttivelasta. Olisin kysellyt, että onko kukaan saanut pitää jo myönnettyä korttia ja jos on niin mikä kortti on kyseessä?

12

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 654767567657

Et saa se menee varmasti

• Rihaha22

Sillä ei ole merkitystä minkä maksun vuoksi maksuhäiriömerkintä tulee. Kaikki luottokortit sekä luottotilit (esim.nettikaupat) suljetaan. Sitten on vaan pelkkää maksamista.

• parivuottasitten

Diners sulki luottokortin välittömästi. Nordean mastercard ja Hypoteekkiyhdistyksen visa jäivät ihan normaalisti käyttöön.

• heöas

Mulla taasen pankin (nordea)myöntämä mastercard jäi, luottokunnan visa meni heti.
      Mut onneks nykyään noi prepaid-luottokortit kai toimii aika kattavasti sellaisissa tilanteissa ettei debitti riitä

• erotegdfgfdl

Minun kokemusteni mukaan S-pankin debit online toimii kaikkialla missä voi maksaa kortilla. Jopa Venäjällä se on toiminut yhtä hyvin kuin varsinainen luottokortti.

Skrillin prepaid-kortti on myös mutta se on lähinnä säästötili.

• 1513

Lähtökohtaisesti kaikki luottokortit ja -tilit suljetaan. Joskus on ihan poikkeustapauksia jossa kortit on säilyneet. Tähän varmaan vaikuttaa maksuhäiriömerkinnän syy (esim. oman firman konkurssi vai maksamaton pikavippi), ja asiakassuhteesi pankkiin.

• koskamävoin

Mulla oli pelkkä debit alunperinkin ja nyt 4,5 vuotta maksuhäiriömerkintöjen jälkeen pankki lopetti sen. Ehkä siis eivät tarkistele luottotietoja kovin ahkerasti. Kyllä potuttaa. Tilalle tuli electron.

• Mitä vikaa electronissa on?

• koskamävoin

Kortti joka kertoo että luottikset on kuralla. Se otetaan just silloin kun muuta ei saa. Nolo kortti siis aikuiselle 40 , jolla hyväpalkkainen työ.

• Debitkotti

Asiasta toiseen.

mä en täytä ehtoja senkummwmmin debit korttiin kuin pankkitunnuksiinkaan. Kuitenkin kumpikin minulla on ollut jo kauan ja kun kortti uusiutuu niin se on aina debit. Välillä minulla oli Elektroni aivan omasta tahdosta ja kysyin sitten debit kortin ehdoista ja pankki vaan tarkisti luottotiedot ja tilasi kortin. Kun kortti tuli pankkiin, niin pankkineuvoja kehitti käyttämään aina korttia käteisen sijaan.

Nykyään kun verkkopankki kulkee mukana mobiilissa niin rahaa voi siirtää aputililtä tilille ja kortin rajoja muuttaa tarpeen mukaan isoillekin ostoilmoitus aika helposti

• luottotietoihinlittyykö

Miten joltakin voi evätä oikeuksia verkkopankkiin? Sehän aiheuttaa että kaiken on tehtävä kalliimmin eikä pankissa kovin mieluisasti tiskillä laskuja maksavia oteta vastaan.

• Köyhäpena

Eivät koskeneet luottokorttiin kun hoiti asiat pankin kanssa ja maksoi lainat ajallaan. Eivät varmaan edes tienneet maksuhäiriöistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      7920
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      59
      5902
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3322
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3013
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1698
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      210
      1660
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      336
      1398
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1192
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1189
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1101
    Aihe