Maksuhäiriömerkinnän vaikutus luottokorttiin

tinttuli123

Minulle on valitettavasti ihan lähiaikoina kirjautumassa maksuhäiriömerkintä, jota en pysty enää estämään. Olen ymmärtänyt, että tämän jälkeen luottokorttini tullaan sulkemaan, vaikka merkintä tulee ihan muista kuin luottokorttivelasta. Olisin kysellyt, että onko kukaan saanut pitää jo myönnettyä korttia ja jos on niin mikä kortti on kyseessä?

12

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 654767567657

Et saa se menee varmasti

• Rihaha22

Sillä ei ole merkitystä minkä maksun vuoksi maksuhäiriömerkintä tulee. Kaikki luottokortit sekä luottotilit (esim.nettikaupat) suljetaan. Sitten on vaan pelkkää maksamista.

• parivuottasitten

Diners sulki luottokortin välittömästi. Nordean mastercard ja Hypoteekkiyhdistyksen visa jäivät ihan normaalisti käyttöön.

• heöas

Mulla taasen pankin (nordea)myöntämä mastercard jäi, luottokunnan visa meni heti.
      Mut onneks nykyään noi prepaid-luottokortit kai toimii aika kattavasti sellaisissa tilanteissa ettei debitti riitä

• erotegdfgfdl

Minun kokemusteni mukaan S-pankin debit online toimii kaikkialla missä voi maksaa kortilla. Jopa Venäjällä se on toiminut yhtä hyvin kuin varsinainen luottokortti.

Skrillin prepaid-kortti on myös mutta se on lähinnä säästötili.

• 1513

Lähtökohtaisesti kaikki luottokortit ja -tilit suljetaan. Joskus on ihan poikkeustapauksia jossa kortit on säilyneet. Tähän varmaan vaikuttaa maksuhäiriömerkinnän syy (esim. oman firman konkurssi vai maksamaton pikavippi), ja asiakassuhteesi pankkiin.

• koskamävoin

Mulla oli pelkkä debit alunperinkin ja nyt 4,5 vuotta maksuhäiriömerkintöjen jälkeen pankki lopetti sen. Ehkä siis eivät tarkistele luottotietoja kovin ahkerasti. Kyllä potuttaa. Tilalle tuli electron.

• Mitä vikaa electronissa on?

• koskamävoin

Kortti joka kertoo että luottikset on kuralla. Se otetaan just silloin kun muuta ei saa. Nolo kortti siis aikuiselle 40 , jolla hyväpalkkainen työ.

• Debitkotti

Asiasta toiseen.

mä en täytä ehtoja senkummwmmin debit korttiin kuin pankkitunnuksiinkaan. Kuitenkin kumpikin minulla on ollut jo kauan ja kun kortti uusiutuu niin se on aina debit. Välillä minulla oli Elektroni aivan omasta tahdosta ja kysyin sitten debit kortin ehdoista ja pankki vaan tarkisti luottotiedot ja tilasi kortin. Kun kortti tuli pankkiin, niin pankkineuvoja kehitti käyttämään aina korttia käteisen sijaan.

Nykyään kun verkkopankki kulkee mukana mobiilissa niin rahaa voi siirtää aputililtä tilille ja kortin rajoja muuttaa tarpeen mukaan isoillekin ostoilmoitus aika helposti

• luottotietoihinlittyykö

Miten joltakin voi evätä oikeuksia verkkopankkiin? Sehän aiheuttaa että kaiken on tehtävä kalliimmin eikä pankissa kovin mieluisasti tiskillä laskuja maksavia oteta vastaan.

• Köyhäpena

Eivät koskeneet luottokorttiin kun hoiti asiat pankin kanssa ja maksoi lainat ajallaan. Eivät varmaan edes tienneet maksuhäiriöistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9292
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      62
      3368
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2758
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2271
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      52
      2247
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1947
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1793
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      69
      1725
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18