Jos olet menossa Omameklarin markkinoimaan vipuu vakuutusten kilpailutuksesta varo! Yli kolme kuukautta mennyt ja yhtään esitystä ei ole tullu Omameklareilta vakuutusten kilpailutuksesta. laskut kyllä tulee ajallaan. Näin yrytys rahastaa tyhjästä. Onnittelen yrityksen markkinointia, ovat osaneet laatia oikean automaatin rahastukseen. Sanon sopimuksen irti välittömästi.
Omameklari toiminta ihmetyttää!!
7
2542
Vastaukset
- Huijausta
Sama täällä. Jo 5 kuukautta mennyt; mitään ei ole tapahtunut. Rahat kyllä peritään perintätoimiston kautta.
- senttinääri
Jokainen osaa tehdä tuollaiset kilpailutukset itse. Ei noihin mitään loisia tarvita.
- Ketuttaa
Myös minä menin halpaan! Homma käynnistyi rivakasti ja vakuuttavasti. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut 7 kk:n aikana. Laskut tulevat aina perinnän kautta..ovat varmasti sama firma. Nyt irtisanon palvelun ja levitän varotuksen sanaa eteenpäin.
- Koo-pee.finpremium
Jännä toimintatapa. Itse toimin samalla alalla mutta laskutus lähtee vasta työn jälkeen. Miten voi laskustaa jos työ on tekemättä.
- kukaomistaa
Kuka/ketkä omistajia ?
- Anonyymi
Ei näy vielä Finderissa taloustiedot 2018.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2644760Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803207- 362603
- 472513
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69978
- 99938