jos juon 3 pulloo 11% joka perjantai. en siis juo joka päivä vaan yhtenä päivänä viikossa
onko muka paha? :O
8
224
Vastaukset
- 6000-päivää
Kirjoittaessasi Alkoholismi-palstalle taidat itse vastata itsellesi.
- ex-juoppo
No jos kuunnellaan että mitä mieltä puolisot, lapset tai muut läheiset on vastaavasta asiasta, niin kas tässä.
Viikonloppujuopon puolisot pitivät kaikkein pahimpana asiana juuri juomisen ennustettavuutta. Sitä kun perjantaina pystyi laittamaan kellon oikeaan aikaan sen mukaan milloin ensimmäinen pullo narahti auki. - Sauvigon
Eli, siis lähes hanapakkaus viiniä yhtenä iltana? On se aika paljon kerrallaan. Miksi ihmeessä pitää yhdellä kertaa juoda niin paljon? Taustalla vaanii suuri vaara, se on ehkä vielä sumuverhon takana piilossa mutta se ei vetäydy se etenee...
- vanhempi
Rutiini on aina pahasta kun on kysymys alkoholipitoisista juomista. Ja riippuu myös iästäsi. Jos olet alaikäinen, niin tuo on jo riittävän paha tapa ja alku muillekin ongelmille. En toivoisi omalle lapselleni tuollaista asennetta alkoholijuomiin.
- ruusu90
Olen 26 vuotias
- Xmääräviinaa
On paha. Et osaa käyttää alkoholia. Alkoholi tarkoittaa sinulle humalaa. Haluat siis humaltua säännönmukaisesti. On ihan sama millä pääsi sekoitat, kun känni on tärkein. Sori, mutta alkoholisoidut.
- KutSuu
Jostainhan se sinunkin on aloitettava. :-(
- Mila13
Avopuolisoni juo n. 15 pulloa keskiolutta joka päivä. Jos hän käy baareissa tai istumassa ystävien luona iltaa niin määrä tuplaantuu helposti. Puolisoni on yli kolmekymppinen. Juonut nuoresta asti, suhteemme alussa hän ei noin montaa juonut vaan määrä on vuosien saatossa kasvanut. Eli mielestäni et kärsi alkoholismista, tulee mieleen että oletko provo? Jos toki mielestäsi tuo kerran viikossa juominen on ongelma niin hae apua. Minun puoliso ei sitä nimittäin hae.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781