Nasima Razmyar SDP aatelinen

Elätti-

Pitäisi mennä kotiinsa Afganistaniin, siellä tarvetta olisi auttajille.
Tullut tänne autettavaksi, elämään aateliselämää. Neuvookin suomalaisia.
Kun omamaa huutaa neuvoja.
Afganistanin pikkukiho kommunistin tyttö.
Tuollaiset ei ainakaan suomea nosta mihinkään-

16

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpa kovaa tekstiä elättietanoiden ja maatalousSYÖTTILÄÖIDEN PUOLUEESTA.
      Minulla on hyvä ehdotus, Tolliskomaa, tämä typerien tolliskoiden maa on perustettava, muuten ei oikea työtätekevä Suomi selviydy. Elättietanoita on nyt koko Tolliskomaan jokaisella oksalla, kuten kepun suuren vaaliRAHASOTKUN aikana Rovaniemen kelkkatehtaan ja koko KMS ry vastuuhenkilöt olivat.
      Tolliskomaa alkakoon siitä Kyllikki Saaren pitäjästä ja laajentukoon koko Häjyjen valta-alueen kautta aina Kempeleen Koroleonin, Juha Sipilän, tämä oikean roistojen roiston koti kulmille.
      Tolliskomaan pääkaupunki on, kai, Seinä(hullujen)joki. mites joko se Seinä-(hullujen)joen kaupunginjohtaja on saanut valmiiksi ne neljä (4) Itäkeskuksen kokoista kauppakeskusta? "Mistä rahat?" joku kysyi, Seinä(hullujen)joen kaupunginjohtaja vastasi erittäin tyhjentävästi: "Etelästä."
      Näin toimii elättimaakunnan pääkaupunki, SEINÄ(HULLUJEN)JOKI.
      Tolliskomaassa ovat muutkin kuin maatalousSYÖTTILÄÄT ELÄTTEJÄ.
      Kerta kaikkiaan, ei heistä ole itseään elättämään.

      • Miksi.täällä.parkuu

        Onko Osmium mielestäsi Afgaani kommunistin tyttö paras meitä neuvomaan ? Vai, eikö pitäisi mennä kotimaahansa, siellä kova pula auttajista. Miten tuo työläisiä auttaa ? kun on työväenpuolueen eliittiä.
        Isänsä oli lähdettävä kotimaastaan, kun neukutkin lähtivät.
        Kas, kun ei Neuvostoliittoon mennyt. Täällä parempi ylöspito kommareille.


      • Kannattava.tehdas

        Työntekijöitä satoja. Tuottoa tulee. Hyvin pyyhkii.

        Kelkkatehdas maksoi suurimmat yhteisöverot Rovaniemellä
        BRP Finlandin moottorikelkkatehdas maksoi yhteisöveroja runsaat 4 miljoonaa euroa. Yhtiöllä oli myös vuonna 2012 eniten verotettavia tuloja.

        Rovaniemen kelkkatehdas on viime vuosina kaksinkertaistanut tuotantonsa ja on hyötykelkkatuotannossa markkinajohtaja.

        Viennistä 40 prosenttia menee Pohjois-Amerikkaan.

        Punikki Osmium ihmeissään, kun tehdas toimii hyvin.


      • Siitä tuloksesta ei ole tuomittujen ja tuomiotta jääneiden kepurosvojen ansioita yhtään mitään .
        Moottorikelkkoja on Suomessa ja Rovaniemellä on tehty jo kuuskytluvun puolesta välistä lähtien.
        Kepulirosvojen "totuus" on se, että kun Matti Vanhanen ja Jarmo Korhonen perustivat "Rahantekokoneen" johon kuului Markku Kauppisen, Kevan entisen johtajan ja keskustan entisen kansanedustajan, Mauri Pekkarisen serkun ja muutenkin täydellisen- roiston heittämät 20 000 000 (20 miljoonaa euroa) kovan luokan rikollisten tarpeisiin.
        Tämä oli osa SUOMEN SUURINTA talousrikosvyyhtiä.
        Eikö siellä tyhmyyden kovassa ytimessä tiedetä mitään oikeasta totuudesta?
        Näiden ja muiden rikollisen kepujohdon toimien julkitulon jälkeen ja kun vankeustuomioita oli kepulaisille tullut, niin kepun tuleva puoluesihteeri sanoi silloisesta toimivista kepun puoluejohdosta näin: "Puoluetta johtaa puolirikollinen poppoo, joka veljeilee rikollisten kanssa ja ottaa rahaa mistä vaan ja suhmuroi kuntakaavoja."
        Tuleeko tollsikot taas tappamaan, kun kerron että en ole samaa mieltä, eikä minun isänmaani ole Neuvostoliitto kuten teidän, ja en hyväksy teidän Uuta Itsenäisyyspäivää.
        Rupla - Urho Kekkosen tuliset suudelmat Neuvostoliiton johtajien kanssa,
        NÄIN SUUTELEE NEUVOSTOLIITTO JA RUPLA - URHO


      • Punikin.mukaan
        osmium1 kirjoitti:

        Siitä tuloksesta ei ole tuomittujen ja tuomiotta jääneiden kepurosvojen ansioita yhtään mitään .
        Moottorikelkkoja on Suomessa ja Rovaniemellä on tehty jo kuuskytluvun puolesta välistä lähtien.
        Kepulirosvojen "totuus" on se, että kun Matti Vanhanen ja Jarmo Korhonen perustivat "Rahantekokoneen" johon kuului Markku Kauppisen, Kevan entisen johtajan ja keskustan entisen kansanedustajan, Mauri Pekkarisen serkun ja muutenkin täydellisen- roiston heittämät 20 000 000 (20 miljoonaa euroa) kovan luokan rikollisten tarpeisiin.
        Tämä oli osa SUOMEN SUURINTA talousrikosvyyhtiä.
        Eikö siellä tyhmyyden kovassa ytimessä tiedetä mitään oikeasta totuudesta?
        Näiden ja muiden rikollisen kepujohdon toimien julkitulon jälkeen ja kun vankeustuomioita oli kepulaisille tullut, niin kepun tuleva puoluesihteeri sanoi silloisesta toimivista kepun puoluejohdosta näin: "Puoluetta johtaa puolirikollinen poppoo, joka veljeilee rikollisten kanssa ja ottaa rahaa mistä vaan ja suhmuroi kuntakaavoja."
        Tuleeko tollsikot taas tappamaan, kun kerron että en ole samaa mieltä, eikä minun isänmaani ole Neuvostoliitto kuten teidän, ja en hyväksy teidän Uuta Itsenäisyyspäivää.
        Rupla - Urho Kekkosen tuliset suudelmat Neuvostoliiton johtajien kanssa,
        NÄIN SUUTELEE NEUVOSTOLIITTO JA RUPLA - URHO

        Pitäisikö hyvin tuottava moottorikelkkatehdas sulkea ?


    • arvosana0

      No puolue vähän nauraen huudattaa huntupäätä ja nauraa päälle.
      Sehän on tiedossa ,,rttä tuon maan ämmät tekee mitä miehet määrää.
      Lähinnä nauratti kyselytunnilla rouvan uho,, tuli mieleen kokkarien sylikoira puhiseva juhana.
      Herrat nauraa, ja tyhmät juoksutettavat huutaa.
      Miksi muuten luulette, että kokkarit olis muuten valinneet noin taidottoman esittämään puolueen mielipiteen.
      Littu mitä raskaa,, kolmikko SSS istui ylpeänä,,
      Mutta "ei TIENNYT MISTÄÄN mitään"???

    • roskaapukkaa

      Se pitää karkottaa Aganistaniin ukkonsa ja perheensä kanssa. Suomeen eivät kuulu. Silkkaa sivistymätöntä roskaväkeä ovat.

    • Maahanmuuttovirastohan linjasi vastikään, että Afganistan on turvallinen maa, joten Natsima voitaisiin määrätä palaamaan takaisin kotiin kommunisti-isänsä ja ties kuinka monen muun perheenyhdistämisen vuoksi tänne tulleen sukulaisensa kanssa.

      Sitä paitsi, Natsimalle ja hänen isälleenhän myönnettiin turvapaikka 90-luvulla väärin perustein. He eivät olleet millään tavalla uhattuja kotimaassaan, vaan tulivat Suomeen Venäjältä, jossa Natsiman isä toimi Afganistanin Moskovan suurlähettiläänä.

      • liikeSiis

        lapuanliike,
        fasistinen murhaava terroristi...


    • MouhijärvenMoukariArvi

      Razmyarin afgaanipummit on ollut täällä 25 vuotta suomalaisen yhteiskunnan elätteinä ja rasitteena. Nyt olisi näiden "käkien" sekä heidän haaskalla nokkivan korppikotkan näköisen tyttärensä aika lähteä rakentamaan omaa pesää kotimaahansa.

      • nasimanKuvaaKatselet

        kun peräkammarissa runkkailet...


      • Koukkunokka.elätti
        nasimanKuvaaKatselet kirjoitti:

        kun peräkammarissa runkkailet...

        Kuvansa ei kyllä paljon rakkaustunteita tuo.


      • sika-liisajunttilaakoSit

        kurkistelet,
        kun tumputat...?


    • kuusit

      Joko nasiman nuolia on heiluttanut rasisti korttia, eli tämä a.rinne, no afkaanni akkahan on mukana matupisnes touhussa urpilaisen kanssa kuulema, on muuten sdp läisiä paljon mukana , ilmankos rinne rasistikorttia vilauttaa.

    • Sellaisia

      Afgaani teurasti amerikoissa puolensataa homoa, homobaariin.

      • eiköOlekkin

        ihanaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe