Jasmin Mäntylä raivostui Dennisille:

tirsktirrsk

En elätä sinua, köyhä vanhus!

Viihdeuutiset 19.05.2016 07:00 Seiska

Ex-pariskunta Jasmin Mäntylä, 33, ja Dennis Bramley, 66, teki viime jouluna päätöksen lähteä omille teilleen. Eron piti hoitua rauhallisesti kahden aikuisen kesken. Nyt Dennis on lähestynyt Jasminia lakimiehensä välityksellä ja hakee kuukausittaista elatusapua ex-vaimoltaan.

– Sain lakimieheltä Australiaan paperit, jossa minulle esitetään kuuden kohdan vaatimuslista elatusavusta, joka minun pitäisi maksaa Dennisille. Siis voitteko kuvitella, että Dennis vaatii minua elättämään hänet, Jasmin kauhistelee.

– Dennis on 66-vuotias vanhus, jolla eläkkeet juoksevat. Olemme yhtä köyhiä molemmat. En minä voi alkaa häntä elättää. Minulla ei ole vielä mitään käsitystä tarkoista summista. Me emme voi kumpikaan hyötyä rahallisesti mitään toisistamme, joten vaatimuksessa ei ole mitään järkeä. Tämä tuntuu niin turhalta, Jasmin kertoo Seiskalle.

Jasmin on lähettänyt Dennisin lakimiehelle sähköpostia tarkentaakseen, mistä on kysymys. Hän ei ole vielä itse ryhtynyt toimenpiteisiin.

Lue koko juttu ja Dennisin kommentit tänään ilmestyneestä Seiskasta!

13

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nartein

      Ketä tämä kiinnostaa. Vieläkö joku lukee seiskan kaltaista lehteä. Jotain tasoa elämään.

      • oijoijoivoi

        Minä luen.
        Kaikki parhaimmat "jutut" tulee sieltä.
        __________
        Sipilän ja Rehninkin yllätti jano : Kyselytunnilta suoraan tuopille....(kuva)
        Pääministerin turvamies valvoi iltapäivän kaljahetkeä herkeämättä...

        Seiskan lukija bongasi herra pääministerin iltapäiväkaljoilta Helsingin Pub Ikkuna-baarin terassilta torstaina.
        Sipilä ja kumppanit viipyivät pubissa alle tunnin, joten mistään kunnon ryyppysessioista ei ollut kyse.


    • Hehhehehehehhhee

      Näin lainsäätäjä on ajatellut - se elatusvelvollisuus koskee molempia osapuolia.

      Mahtaa hutsua vituttaa - kyrpii ainakin?

    • hahaa9

      Ihan oikein roikkotissisille lutkalle

    • cvcvhb

      Dennis on vanha sika.

    • Olkipa uutinen kuka helvetin Dennis en ole ikinä kuullutkaan hänestä.

      • näetsitten

        Guuggeloipa Dennis Bramley ja ....Mäntylä


    • pointsit_siitä

      Ihmeen kauan tuo Dennis jaksoi olla tuon ruudinkeksijän kanssa.

    • JassunFyrkatLoppuu

      Joutuu perustaa haarakonttorin :D

    • 114

      Ihan hyvä veto Denisiltä vaatia Jasminilta elatusapua. Ulkomailla tällainen on hyvin yleistä

      Ritari Ässä maksaa ex vaimolleen suurta elatusapua. ja moni muukin.

    • nythuudetaan

      Nyt taitaa totuus valjeta tälle vapaamatkustajalle, ja hyvä niin.

    • Anonyymi

      Eikö ne tänään juhlineet Denun syntymäpäivää!

    • Anonyymi

      Kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe