Jasmin Mäntylä raivostui Dennisille:

En elätä sinua, köyhä vanhus!

Viihdeuutiset 19.05.2016 07:00 Seiska

Ex-pariskunta Jasmin Mäntylä, 33, ja Dennis Bramley, 66, teki viime jouluna päätöksen lähteä omille teilleen. Eron piti hoitua rauhallisesti kahden aikuisen kesken. Nyt Dennis on lähestynyt Jasminia lakimiehensä välityksellä ja hakee kuukausittaista elatusapua ex-vaimoltaan.

– Sain lakimieheltä Australiaan paperit, jossa minulle esitetään kuuden kohdan vaatimuslista elatusavusta, joka minun pitäisi maksaa Dennisille. Siis voitteko kuvitella, että Dennis vaatii minua elättämään hänet, Jasmin kauhistelee.

– Dennis on 66-vuotias vanhus, jolla eläkkeet juoksevat. Olemme yhtä köyhiä molemmat. En minä voi alkaa häntä elättää. Minulla ei ole vielä mitään käsitystä tarkoista summista. Me emme voi kumpikaan hyötyä rahallisesti mitään toisistamme, joten vaatimuksessa ei ole mitään järkeä. Tämä tuntuu niin turhalta, Jasmin kertoo Seiskalle.

Jasmin on lähettänyt Dennisin lakimiehelle sähköpostia tarkentaakseen, mistä on kysymys. Hän ei ole vielä itse ryhtynyt toimenpiteisiin.

Lue koko juttu ja Dennisin kommentit tänään ilmestyneestä Seiskasta!
14544
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Ketä tämä kiinnostaa. Vieläkö joku lukee seiskan kaltaista lehteä. Jotain tasoa elämään.

Äänestä
  • Minä luen.
    Kaikki parhaimmat "jutut" tulee sieltä.

Seiskan lukija bongasi herra pääministerin iltapäiväkaljoilta Helsingin Pub Ikkuna-baarin terassilta torstaina.
    Sipilä ja kumppanit viipyivät pubissa alle tunnin, joten mistään kunnon ryyppysessioista ei ollut kyse.

Äänestä

Näin lainsäätäjä on ajatellut - se elatusvelvollisuus koskee molempia osapuolia.

Mahtaa hutsua vituttaa - kyrpii ainakin?

Äänestä

Ihan oikein roikkotissisille lutkalle

Äänestä

Dennis on vanha sika.

Äänestä

Olkipa uutinen kuka helvetin Dennis en ole ikinä kuullutkaan hänestä.

Äänestä
  • Guuggeloipa Dennis Bramley ja ....Mäntylä

Äänestä

Ihmeen kauan tuo Dennis jaksoi olla tuon ruudinkeksijän kanssa.

Äänestä

Joutuu perustaa haarakonttorin :D

Äänestä

Ihan hyvä veto Denisiltä vaatia Jasminilta elatusapua. Ulkomailla tällainen on hyvin yleistä

Ritari Ässä maksaa ex vaimolleen suurta elatusapua. ja moni muukin.

Äänestä

Nyt taitaa totuus valjeta tälle vapaamatkustajalle, ja hyvä niin.

Äänestä

Eikö ne tänään juhlineet Denun syntymäpäivää!

Äänestä
  • Dennis kuollut 2024.

Äänestä

Kyllä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tirsktirrsk kirjoitti:

En elätä sinua, köyhä vanhus!

Viihdeuutiset 19.05.2016 07:00 Seiska

Ex-pariskunta Jasmin Mäntylä, 33, ja Dennis Bramley, 66, teki viime jouluna päätöksen lähteä omille teilleen. Eron piti hoitua rauhallisesti kahden aikuisen kesken. Nyt Dennis on lähestynyt Jasminia lakimiehensä välityksellä ja hakee kuukausittaista elatusapua ex-vaimoltaan.

– Sain lakimieheltä Australiaan paperit, jossa minulle esitetään kuuden kohdan vaatimuslista elatusavusta, joka minun pitäisi maksaa Dennisille. Siis voitteko kuvitella, että Dennis vaatii minua elättämään hänet, Jasmin kauhistelee.

– Dennis on 66-vuotias vanhus, jolla eläkkeet juoksevat. Olemme yhtä köyhiä molemmat. En minä voi alkaa häntä elättää. Minulla ei ole vielä mitään käsitystä tarkoista summista. Me emme voi kumpikaan hyötyä rahallisesti mitään toisistamme, joten vaatimuksessa ei ole mitään järkeä. Tämä tuntuu niin turhalta, Jasmin kertoo Seiskalle.

Jasmin on lähettänyt Dennisin lakimiehelle sähköpostia tarkentaakseen, mistä on kysymys. Hän ei ole vielä itse ryhtynyt toimenpiteisiin.

Lue koko juttu ja Dennisin kommentit tänään ilmestyneestä Seiskasta!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu