Nimiehdotuksia?

truffe

Meille on tulossa pikkuinen kreikankilpikonna ja sille pitäisi keksiä nimi. Sukupuolesta ei ole vielä varmuutta, sillä konna on vasta 2v. Kiitoksia kaikille vastanneille.

18

9575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kilpikonnahan ei nimeänsä kuule, ainakaan tietääkseni, mutta kyllä sitä on mukava nimeltä kutsua. Omani nimesin Nupuksi jo useampi vuosi sitten, vaikka en vielkään tiedä, onko se tyttö vai poika.
      Mielestäni hyvän nimen voi antaa esim. konnan luonteen perusteella, kuten Unelias tai Vinha. Enempää en tässä kyllä osaa neuvoa, nimen antaminen on aina ollut minulle pitkän harkinnan tulos, oli kyse sitten lemmikistä tai vaikka pehmolelusta.

• keksii nimiä

tässä hyviä nimiä lista
      Nipsu, Hipsu, Tupsu, Elmeri, Ruusu, ilona, Ilo, Titi, Minni, Tipi, TUPU, Kapu, Kipi, KIPA, MARI, PRINSESSA, Kauno, Pilvi, salama, aurinko, tiiä ja uni

• Anonyymi

Oi siinä on valinnan varaa

• Nikolaus

Ruustinna, rovasti, puskuri, täplä, muru, lehtonen, eevertti, vertti, nyytti,

• kilppis

Hei Truffe!
      Joko olet päättänyt konnallesi nimen? Mikä siitä tuli?

• Minä se vaa :)

No mun nelivarvas söpöliinini nimi on Elmo ;) Muute onks se tyttö vai poika...Tytölle vois olla Allu ja poijtsulle vois olla vaikka Esko XD

• krapu

No nimiäkös?? Hmmm... No ainakin Paavo,Perttu,Pentti,Pekka,Pera,Penttelius,Paavali...ymn. Mut jos tyttö niin ehkä Pietu,Piitu,Piia,Paula,Pullukka,Piuha,Pelle,Pulle...ymn. Haahaaa (huumoria) vitsi,vitsi.. paitsi et jotkut noista nimistä on ihan hyviä...

• Sammy

Moi. Mulla on 9v. nelivarvas kilpikonna ja sen nimi on Sammy kutsutaan Sam. Mut ku se sunhan on kreikankilpikonna niin laita sille nimeks esim.Truffe,Krekku,Kreippi tai joku sinne päin... Essiki on hyvä ja Samuli tai vaikka Pikku-Kalle ,Pikku-Krekku... (Krekku tulee sanasta kreikankilpikonna.) No jaa en mä muuta osaakaa auttaa.. Onnea nimen valintaan.=)

• testudo.nettisivu.or

Awanata, se on Miwok-heimon kieltä ja tarkoittaa kilpikonnaa =)

• NONNAVARPUNEN

ehdotus 1.) NASSE SETÄ ehdotus 2.) HEPPU

• Anonyymi

En tiiä tiesittekö mutta kilpikonna ei kuule i/l joten esim. Lilli olisi täys katastrofi! Mutta ne missä on o/u, niin kilpikonnat ihastuvat niihin! Esim. Roosa on hyvä!

• Anonyymi

Lellikki, Nanna, Kipponen

• Anonyymi

Kille

• Anonyymi

Miten ois esim pussinen tai manu tai jotain sinne päin…?

• Anonyymi

Ruso Vise Vilke Lolo tai Vire

• Anonyymi

Nää on hyviä nimiä

• Anonyymi00017

Tehkää pehmoille nimiä! Mä tarviin niitä! Plz... 🐻

• Anonyymi00018

Zeus tai Artemis.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe