Meille on tulossa pikkuinen kreikankilpikonna ja sille pitäisi keksiä nimi. Sukupuolesta ei ole vielä varmuutta, sillä konna on vasta 2v. Kiitoksia kaikille vastanneille.
Nimiehdotuksia?
18
9575
Vastaukset
No kilpikonnahan ei nimeänsä kuule, ainakaan tietääkseni, mutta kyllä sitä on mukava nimeltä kutsua. Omani nimesin Nupuksi jo useampi vuosi sitten, vaikka en vielkään tiedä, onko se tyttö vai poika.
Mielestäni hyvän nimen voi antaa esim. konnan luonteen perusteella, kuten Unelias tai Vinha. Enempää en tässä kyllä osaa neuvoa, nimen antaminen on aina ollut minulle pitkän harkinnan tulos, oli kyse sitten lemmikistä tai vaikka pehmolelusta.- keksii nimiä
tässä hyviä nimiä lista
Nipsu, Hipsu, Tupsu, Elmeri, Ruusu, ilona, Ilo, Titi, Minni, Tipi, TUPU, Kapu, Kipi, KIPA, MARI, PRINSESSA, Kauno, Pilvi, salama, aurinko, tiiä ja uni- Anonyymi
Oi siinä on valinnan varaa
- Nikolaus
Ruustinna, rovasti, puskuri, täplä, muru, lehtonen, eevertti, vertti, nyytti,
- kilppis
Hei Truffe!
Joko olet päättänyt konnallesi nimen? Mikä siitä tuli? - Minä se vaa :)
No mun nelivarvas söpöliinini nimi on Elmo ;) Muute onks se tyttö vai poika...Tytölle vois olla Allu ja poijtsulle vois olla vaikka Esko XD
- krapu
No nimiäkös?? Hmmm... No ainakin Paavo,Perttu,Pentti,Pekka,Pera,Penttelius,Paavali...ymn. Mut jos tyttö niin ehkä Pietu,Piitu,Piia,Paula,Pullukka,Piuha,Pelle,Pulle...ymn. Haahaaa (huumoria) vitsi,vitsi.. paitsi et jotkut noista nimistä on ihan hyviä...
- Sammy
Moi. Mulla on 9v. nelivarvas kilpikonna ja sen nimi on Sammy kutsutaan Sam. Mut ku se sunhan on kreikankilpikonna niin laita sille nimeks esim.Truffe,Krekku,Kreippi tai joku sinne päin... Essiki on hyvä ja Samuli tai vaikka Pikku-Kalle ,Pikku-Krekku... (Krekku tulee sanasta kreikankilpikonna.) No jaa en mä muuta osaakaa auttaa.. Onnea nimen valintaan.=)
- testudo.nettisivu.or
Awanata, se on Miwok-heimon kieltä ja tarkoittaa kilpikonnaa =)
- NONNAVARPUNEN
ehdotus 1.) NASSE SETÄ ehdotus 2.) HEPPU
- Anonyymi
En tiiä tiesittekö mutta kilpikonna ei kuule i/l joten esim. Lilli olisi täys katastrofi! Mutta ne missä on o/u, niin kilpikonnat ihastuvat niihin! Esim. Roosa on hyvä!
- Anonyymi
Lellikki, Nanna, Kipponen
- Anonyymi
Kille
- Anonyymi
Miten ois esim pussinen tai manu tai jotain sinne päin…?
- Anonyymi
Ruso Vise Vilke Lolo tai Vire
- Anonyymi
Nää on hyviä nimiä
- Anonyymi00017
Tehkää pehmoille nimiä! Mä tarviin niitä! Plz... 🐻
- Anonyymi00018
Zeus tai Artemis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602