Nimiehdotuksia?

truffe

Meille on tulossa pikkuinen kreikankilpikonna ja sille pitäisi keksiä nimi. Sukupuolesta ei ole vielä varmuutta, sillä konna on vasta 2v. Kiitoksia kaikille vastanneille.

14

7570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kilpikonnahan ei nimeänsä kuule, ainakaan tietääkseni, mutta kyllä sitä on mukava nimeltä kutsua. Omani nimesin Nupuksi jo useampi vuosi sitten, vaikka en vielkään tiedä, onko se tyttö vai poika.
      Mielestäni hyvän nimen voi antaa esim. konnan luonteen perusteella, kuten Unelias tai Vinha. Enempää en tässä kyllä osaa neuvoa, nimen antaminen on aina ollut minulle pitkän harkinnan tulos, oli kyse sitten lemmikistä tai vaikka pehmolelusta.

• keksii nimiä

tässä hyviä nimiä lista
      Nipsu, Hipsu, Tupsu, Elmeri, Ruusu, ilona, Ilo, Titi, Minni, Tipi, TUPU, Kapu, Kipi, KIPA, MARI, PRINSESSA, Kauno, Pilvi, salama, aurinko, tiiä ja uni

• Anonyymi

Oi siinä on valinnan varaa

• Nikolaus

Ruustinna, rovasti, puskuri, täplä, muru, lehtonen, eevertti, vertti, nyytti,

• kilppis

Hei Truffe!
      Joko olet päättänyt konnallesi nimen? Mikä siitä tuli?

• Minä se vaa :)

No mun nelivarvas söpöliinini nimi on Elmo ;) Muute onks se tyttö vai poika...Tytölle vois olla Allu ja poijtsulle vois olla vaikka Esko XD

• krapu

No nimiäkös?? Hmmm... No ainakin Paavo,Perttu,Pentti,Pekka,Pera,Penttelius,Paavali...ymn. Mut jos tyttö niin ehkä Pietu,Piitu,Piia,Paula,Pullukka,Piuha,Pelle,Pulle...ymn. Haahaaa (huumoria) vitsi,vitsi.. paitsi et jotkut noista nimistä on ihan hyviä...

• Sammy

Moi. Mulla on 9v. nelivarvas kilpikonna ja sen nimi on Sammy kutsutaan Sam. Mut ku se sunhan on kreikankilpikonna niin laita sille nimeks esim.Truffe,Krekku,Kreippi tai joku sinne päin... Essiki on hyvä ja Samuli tai vaikka Pikku-Kalle ,Pikku-Krekku... (Krekku tulee sanasta kreikankilpikonna.) No jaa en mä muuta osaakaa auttaa.. Onnea nimen valintaan.=)

• testudo.nettisivu.or

Awanata, se on Miwok-heimon kieltä ja tarkoittaa kilpikonnaa =)

• NONNAVARPUNEN

ehdotus 1.) NASSE SETÄ ehdotus 2.) HEPPU

• Anonyymi

En tiiä tiesittekö mutta kilpikonna ei kuule i/l joten esim. Lilli olisi täys katastrofi! Mutta ne missä on o/u, niin kilpikonnat ihastuvat niihin! Esim. Roosa on hyvä!

• Anonyymi

Lellikki, Nanna, Kipponen

• Anonyymi

Kille

• Anonyymi

Miten ois esim pussinen tai manu tai jotain sinne päin…?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      88
      2948
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      475
      2269
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1602
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1336
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1198
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      78
      913
    7. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      31
      856
    8. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      844
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      75
      806
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      767
    Aihe