Ilja julisti sodan!

MV- lehti julisti sodan valtamediaa vastaan 21.05.2016 klo 23.37.
Tukekaa ainoaa totuuden puolesta taistelevaa lehteä!
1
Ilmoita

Ei sairasta MV- lehteä joidenkin raamattua kannata kannatella.
Jos porukassa ei ole järkeä, sellaisen saa lopettaa.
Meillä on lait olemassa, ja jos hypitään nokille, sellaisen lehden pitää ampua alas, ettei se enää saastuta määrättyä -lahkolaisuutta- .

Sairas on lehti, erittäin sairas, sen sisällä olevien sananjulistajien tähden. En kannata
Ilmoita
Iljahan on venäläistä sukujuurta. Sehän on eduksi työväen asioiden hoidolle.
1 VASTAUS:
Monellakohan meillä on venäläistäkin sukujuurta,kun miettii sataa vuotta Venäjän vallan alla.
+Lisää kommentti
Hyvä lehti kertoo totuuden jasta muut vaikenevat,jos haluat kuulla mitä on totuus lue sitä ymmärrät enemmän .
1 VASTAUS:
Kuuluuko Bill Clinton vasemmistoliittoon.
http://mvlehti.net/2016/05/15/bill-clinton-kanta-asiakas-pedofiilien-lolita-express-lennoilla/
+Lisää kommentti
Minulle tuli Hesari yli 40 vuotta ja usein ostin myös molemmat iltalehdet.
Jäätyäni eläkkeelle ryhdyin lukemaan MV?!- lehteä ja yllätyin. Rohkeaa ja oikeellista tietoa minun mieleeni. Uutiset ovat luotettavia viitteet mainiten.

Lopetin Hesarin tilaukseni ja lehtien oston.
Katson YLEn uutisia ja luen nettilehtiä ja tarkastan uutisten oikeellisuuden MV:stä.
1 VASTAUS:
Hämmästyin minäkin,olen muutaman kerran käynyt lukemassa ja totuus sieltä paistaa jutuista.
+Lisää kommentti
Kuinka persuoikeistolaiset voivat mainostaa venäläisen kustantamaa nettilehteä. Hänhän rahastaa rasismilla ja ihmisoikreuksien loukkauksilla.
1 VASTAUS:
mitä väärää siinä on ?ihan oikeutettua nykysuomessa
+Lisää kommentti
Pelkkä sontaluukku koko MV!
Ilmoita
Miesparka on niin sairas, ettei kykene saapumaan Suomeen vastaamaan rikosepäilyihin, mutta ei niin sairas, etteikö pientä sotaa julistaisi. Onko se presidentiksikin pyrkimässä, sairas mies?
Aika vaikeaa varmaan sekin, jos ei Suomeen uskalla saapua?
1 VASTAUS:
Täällä kyllä joutuu totuudenpuhuja syylliseksi hyvinkin nopeasti.Suomi on muuttunut 2000-luvulla todella päättäjien puolesta salaiseksi valtioksi,kansa ei ihan kaikkea tiedä mitä Arkadianmäellä puuhataan.Kansa maksaa.
+Lisää kommentti
suomi24 keskustele vapaasti! Tuossakin yks sana likaa...valvotusti pitäis olla-
Ilmoita
Ainoa "lehti" joka kertoo miten asiat on. Kielenkäyttö sais olla joskus asiallisempaa "roiskiminen" vie uskottavuutta.
1 VASTAUS:
Olen Suomalainen -> En lue ryssien julkaisua.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ilja julisti sodan!

MV- lehti julisti sodan valtamediaa vastaan 21.05.2016 klo 23.37.
Tukekaa ainoaa totuuden puolesta taistelevaa lehteä!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta