MV- lehti julisti sodan valtamediaa vastaan 21.05.2016 klo 23.37.
Tukekaa ainoaa totuuden puolesta taistelevaa lehteä!
Ilja julisti sodan!
15
1633
Vastaukset
- pois.minusta
Ei sairasta MV- lehteä joidenkin raamattua kannata kannatella.
Jos porukassa ei ole järkeä, sellaisen saa lopettaa.
Meillä on lait olemassa, ja jos hypitään nokille, sellaisen lehden pitää ampua alas, ettei se enää saastuta määrättyä -lahkolaisuutta- .
Sairas on lehti, erittäin sairas, sen sisällä olevien sananjulistajien tähden. En kannata - HerttaK
Iljahan on venäläistä sukujuurta. Sehän on eduksi työväen asioiden hoidolle.
- evakontytär
Monellakohan meillä on venäläistäkin sukujuurta,kun miettii sataa vuotta Venäjän vallan alla.
- Lukekaasekannattaa
Hyvä lehti kertoo totuuden jasta muut vaikenevat,jos haluat kuulla mitä on totuus lue sitä ymmärrät enemmän .
- Aikamoinen_vasuri
Kuuluuko Bill Clinton vasemmistoliittoon.
http://mvlehti.net/2016/05/15/bill-clinton-kanta-asiakas-pedofiilien-lolita-express-lennoilla/
- NytMenenKahville
Minulle tuli Hesari yli 40 vuotta ja usein ostin myös molemmat iltalehdet.
Jäätyäni eläkkeelle ryhdyin lukemaan MV?!- lehteä ja yllätyin. Rohkeaa ja oikeellista tietoa minun mieleeni. Uutiset ovat luotettavia viitteet mainiten.
Lopetin Hesarin tilaukseni ja lehtien oston.
Katson YLEn uutisia ja luen nettilehtiä ja tarkastan uutisten oikeellisuuden MV:stä.- äitykkä
Hämmästyin minäkin,olen muutaman kerran käynyt lukemassa ja totuus sieltä paistaa jutuista.
- jopas_jotain
Kuinka persuoikeistolaiset voivat mainostaa venäläisen kustantamaa nettilehteä. Hänhän rahastaa rasismilla ja ihmisoikreuksien loukkauksilla.
- himlerah
mitä väärää siinä on ?ihan oikeutettua nykysuomessa
- Kehutaan_nyt
Pelkkä sontaluukku koko MV!
- mamujenjälkeläinen
Miesparka on niin sairas, ettei kykene saapumaan Suomeen vastaamaan rikosepäilyihin, mutta ei niin sairas, etteikö pientä sotaa julistaisi. Onko se presidentiksikin pyrkimässä, sairas mies?
Aika vaikeaa varmaan sekin, jos ei Suomeen uskalla saapua?- äitykkä
Täällä kyllä joutuu totuudenpuhuja syylliseksi hyvinkin nopeasti.Suomi on muuttunut 2000-luvulla todella päättäjien puolesta salaiseksi valtioksi,kansa ei ihan kaikkea tiedä mitä Arkadianmäellä puuhataan.Kansa maksaa.
- MÄTÄÄpukkaa
suomi24 keskustele vapaasti! Tuossakin yks sana likaa...valvotusti pitäis olla-
- hörhökö
Ainoa "lehti" joka kertoo miten asiat on. Kielenkäyttö sais olla joskus asiallisempaa "roiskiminen" vie uskottavuutta.
- Kunnon.Ihminen
Olen Suomalainen -> En lue ryssien julkaisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1033164Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5082528- 891663
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701228Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa171005- 84983
- 34955
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal77869- 58789