Tekeekö Remington 770:llä mitään?

Remingtonn

9

6098

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhhhhhhhhh

toimii mutta pieniä häiriöitä kaverilla ollut syötössä tms. minulla 700, joka pelaa hyvin, käytössä jo 10v. ilman onkelmia

• Radial

Kivääri saattaa olla toimiva, mutta tuosta kiikarista en maksaisi mitään. Ase voi vaatia petausta, eikä tuolla hinnalla ihmeitä tehdä. Jos on hyvä kivääri/kiikaripaketti maksaa se kiikari paljon enemmän kuin ase. Tuon paketin ydin lienee muutaman kympin kiikari. Hirvikiikariksi liian vähän kenttää ja laukaisua saattaa joutua aseseppä virittelemään.

• Tuotakinasemalliakäytin

Tuo ase soveltuu hyvin yleisaseeksi.Varmatoiminen ja käynniltään hyvä. Kiikarikin kelvollinen.
        Kiikarissa laatu maksaa mutta siihen voi satsata varojen mukaan myöhemminkin.

• 11plus20

Liekkö sama "ruostumattoman teräksen piippu" joka kaverin remarissa veti erään sateisen viikonlopun jälkeen heti ruosteeseen. Ja ei ollut edes jätetty märkänä mihinkään pussiin päiväkausiksi. Et siltä pohjalta.

• Anonyymi

Mulla loydsin tukki liipasin herkistetty 1kg ja burris 4.5-14 kiikari..hyvin pelaa ja tarkka..tukki piti massapetata..mennyt rahaa jo yhen sakolaisen eestä mutta puuvaa on riittänyt ja nyt on semonen kun pitää 😅😉

• Jakkejäkäti

Kaapista löytyy moinen. Kiikari sopii hyvin vesilintumetsästykseen. Mikäli heittäminen tuntuu sopivimmalta metsästysmuodolta. Ase itsessään kannattaa heti kaupasta saatua puhdistaa ja lotrata reilusti öljyllä. Tukin ja piipun väli kannattaa testata setelillä. Jos menee ilman ongelmia, niin hyvä. Todennäköisesti ei mene. Tukki irti ja kevyt hionta tukin tökkiviin kohtiin. Piippu paikkaan ja radalle. Seteli ei sitten mene ihan lukkorunkoon, koska siellä on stoppari vähän ennen tukissa.

Tukki on aika kamala. Muovinen ja muotoiltu kirveellä. Tähän itse löysin ratkaisun boydsin kimppatilauksesta. Lipas todennäköisesti löystyy jo ensimmäisenä vuonna aika kamalaksi. Ei siis meinaa pysyä paikallaan. Siihen auttaa juuri tuo tukin uusiminen tai pelkästään lippaan lukitussalvan vaihtaminen metalliseksi.

No mutta sitten, kun puuhastelut on puuhasteltu, niin saat aika edullisesti kiväärin jolla saa radalla paukuteltua kasan joka on yksi reikä. Halvalla ei tietenkään saa hyvää, mutta jos toimiva kelpaa, niin miksikäs ei.

• ruutitappi

Remareista 700 ja seven otettavia muut mallit enempi vähempi leluja. Muutama satku lisää ja saat kunnon kiväärin josta iloa pitkäksi aikaa.

• Anonyymi

Itsellä toiminut alku kankeuden jälkeen hyvin. Lukon aukasun ja puhdistuksen jälkeen ja taisin tuon lippaankin puhdistaa ja oljytä. Karkeaa koneistusta ja loppupuhdistus jäänyt vähälle. Kiikari on myös toiminut moitteetta, vaikka minulle sanottiin tuosta paketista, että sillä ei osu edes ladon seinään. Ampumaradalla harjoituksissa kysyin kaverilta, että onko hän ampunut minun tauluun, kun on pelkkiä kymppejä. Ei sen jälkeen ole tullut kommentteja. Hirviä on kaatunut ja yhtään en ole ohi ampunut ja osumat kohdallaan aina. Sanoisin, että se osumatarkkuus on siellä perän takana ei tuhansia maksavassa kiväärissä😜

• Anonyymi

Kyllä tekee. Ainakin toivottavasti vahingon kaverin kanssa! Hähhähhää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      315
      1273
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      73
      886
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      813
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      683
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      43
      670
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      662
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      46
      600
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      52
      578
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      542
    11. 45
      537
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    13. 32
      511
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    15. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      476
    16. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      22
      470
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      447
    18. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      29
      438
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      411
    Aihe