Minua on petetty

HeiniHki

masennuslääke lisäsi ruokahaluani. Painoni noussut kolmen vuoden aikana 45 kiloa. Lääkettä vaihdettu aina sama haitta. Ruokahalun lisääntyminen kohdallani tarkoittaa pakkosyömistä, sellaista johon ei voi itse millään lailla vaikuttaa. Vaikka ei olisi edes nälkä niin jotain pitää syödä.

Verenpaineeni on noussut ja samoin kolesterolini on kohonnut, tosin en halua vielä kolesterolilääkettä, vaikka lääkäri sitä ehdottikin. Olen 32- vuotias nainen.

Tähän tilanteeseeni ei auta liikunta eikä edes päivittäinen hölkkääminen, painoa vaan tulee eikä näytä vähentyvän yhtään tämä lihominen. Itseasiassa minua masentaa tämä painon lisääntyminen, koska on jo 26 kiloa ylipainoa taulukoiden mukaan.

Olen masentunut masennuslääkkeen aiheuttamasta painonnoususta.

9

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahakas

      no et oo ainoo.mä oon neljä vuotta syöny masis ja psykoosi suoja lääkettä. nykyisin on keskihehoon ilmestyny kauhee kessi.olin normaalivartaloinen aiemmin. en o viittiny puntaris käyä aikoihin.painoa tullu paljon...vituttaa.

    • gtwgg

      Kuka sen sapuskan sinne suuhun lappaa ? Siinä on se syyllinen.

      • Determinismi

        Ihminen pystyy säätelemään omaa toimintaansa yllättävän vähän.


      • 657567

        Ahhahhah :D
        Missä tutkimustulokset? Linkki?

        Vai oliko tämä kenties mututuntumalta kirjoitettu kommentti?


    • tofl

      Mulla kävi aikoinaan samoin. Mirtatsapiini lisäsi ruokahalua ihan älyttömästi, ja painoa tuli nopeassa tahdissa yli 20 kg lisää. Masennuin entistä enemmän, kun ulkomuoto oli niin vastenmielinen. Laihdutus onnistui vasta, kun lopetin lääkityksen. Enää en suostu syömään lääkkeitä, vaikka mikä olisi!

    • hazardi94

      Itse ihan kiitollinen että paino nousee koska olin alipainoinen ja hyvin hoikka korkean pituuteni takia ennen lääkityksen alkua. Nyt vuoden popsinut mirtazapiiniä ja viime kesästä lihonut 10kg vaikka tuntuu että söisi yhtä normaalisti kuin aikaisemminkin.

      Salillekkin on helpompi kuvitella lähtevänsä, kun on vähän lihaa luitten ympärillä, ja jos siinä samalla reenatessa painoa saattaa tipahtaa ni ei haittaa kun on jotain mistä tiputtaa.

      190cm/76kg siis tällähetkellä. 90kg tavoitteena, että kehtaa liikkua jossakin ilman että saa kuulla itsestään kukkakeppikommentteja.

      Ajatelkaa nyt ihmiset, täälä on kuitenkin joku joka ihannoi lihavoitumista. Joku, joka on toivonut koko elämänsä että saisi joskus edes kuulla olevansa oikeasti läski!

    • kinkkupersejees

      lihavat on lepposia läski on kaunista. pitää olla persettä mitä keikuttaa ja rinnat joita puristaa. xxl on siistiä!

    • jalaton

      Itselle kävi samoin. Masennuslääkkeet lihotti muodottomaksi mätisäkiksi. Itseinho kasvoi, koska peilikuva oli oksettava. Vaikka lääkkeet alkuun helpottivatkin, paha olo ja itseinho palasivat lihomisen myötä.
      Lopetin lääkkeet. Pitkään meni hyvin. Nyt olen taas vajoamassa. Tämäkin päivä on mennyt kuolemasta haaveillen. Fyysiset säryt on niin kovat, etten kohta enää jaksa elää niiden kanssa. Nyt ei lihota masennuslääkkeet, mutta paino on alkanut nousta, koska liikkuminen vaikeutuu päivä päivältä. Fysiikkani alkaa olla niin huonossa kunnossa, ettei esimerkiksi kävely onnistu ilman kipua molemmissa jaloissa.

      • painoeinouse

        Ei se paino mihinkään nouse jos syö sen mikä on perusaineenvaihdunta, jos siis liikunta jää nollaan.

        http://www.laskurit.fi/energiantarvelaskuri/

        Itse olen pudottanut painoa nyt 23,5 kg ihan vaan syömällä perusaineenvaihdunnan verran.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe