Nopeet.fi totuus

Jeppisjepulisjuu

Nopeet.fi sivustolla myydään suojalaseja 50 eurolla.
Kiinasta tilamaalla samanlaiset saa 2-5 eurolla.

Kysyin sivuston ylläpitäjältä, ovatko lasit suunniteltu Suomessa ja ovatko ne oikeasti vain suojalasit.
Kysymyksiin en saanut vastausta ja he estivät kommentointini heidän facebook-sivuilleen.

Varoitan vain, että älkää erehtykö ostamaan 50 euron suojalaseja.

15

24729

Äänestä

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17292927
    • 82971nsls

Itse ostin tuollaiset lasit myös ja meni rikki muutaman viikon käytön jälkeen.

Sangat on noissa ihan roskamuovia.

• Noooob

Mutta ne onkin feikkejä paskoja mitkä menee 4 päivää rikki !

• Isäsperkele

Ja vitun Urpo noi ei ole mitkään hitsaus lasit et oo kyl oikein kärryillä FP!

• Moik

"Nopeita" laseja ei ole tarkoitettu suojalaseiksi vaan "nopeet" on aurinkolasit ränsistynyt ja lasit on tarkoitettu muoti pukeutumiseen.

• Eividdtu

Omistajat kertoivat itse että tilaavat Alibabasta hitauslasit ja myyvät 50€ hintaan. Vain suomessa asiakkaat ovat niin urpoja et ostaa tollasii :D

• Eivittumitäurpoja

Kuka helvetti ei oikeasti tunnista aurinkolaseja suojalaseista XDDD

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jotku 89e kiinarihkamarillit xD vittu mitä rihkamaa

• Anonyymi

vastaan pikkase myöhään mutta siis tää nopeet brändi perustuu kokonaan huumoriin ja läpän heittoon. Varmaan hiukan suomalaisten huijaukseenkin mutta kuitenkin tää firma on yks vitsi

• Anonyymi

Oisko kellään vielä linkkiä noihin kiina nopeisiin?

• Anonyymi

Nopeet ovat loisto kamaa mutta sä oot hirvee vanhus ne ei kestä sitä että sää hypit sun 180kg painolla niiden päällä!

• Anonyymi

Pellejä koko porukka. Luulee olevansa jotain, mutta tosiasiassa pelkkiä paskahousukiusaajia. En ikinä laittaisi senttiäkään niiden tuotteisiin.

• Anonyymi

Mulla on tästä lafkasta jopa kokemuksia. Hankin toissavuonna yhdet lasit ja nyt bokserit. Mitään negatiivista sanottavaa laatuun liittyen ei ole, lasit kestäneet kovaa käyttöä jopa paremmin kuin mun ray-banit. Ja sen vielä sanon, että nyt kun tuli hyvin pieni aihe reklamaatioon, se hoidettiin heti, asiallisesti ja sain korvaavan tuotteen vaikka ainoastaan boksissa oli hittiä. Yhtä hyvää palvelua asiakkaana olen saanut vain Marimekolta. Monia hyviä myyntivuosia Nopeille, haters gonna hate.

• Anonyymi00023

Samaa paskaa eri purkissa. Jokainen joka haluaa maksaa turhasta maksakoon. Loiste hammasharja. Kiinasta halpatuote ja brändäys. Provo tietokoneen oheislaitteet. Kiinasta halppiskamaa ja kpva brändäys. Joy R+ 150e alysormus olikin kiinan white label tuote jonka saa temusta 18e hintaan. Sama idea aikanaan nopeet on keksinyt. Laitetaan rikkaalle lasit naamalle ja kaikki lampaat ostaa. Onhan ne hyvät kun lukee nopeet vaikka samat lasit rautakaupassa 90% halvemmalla.
      Ja edelleen intersportissa käyvät luulevat saavansa "arvokasta" "laadukasta" varustetta kun hinta on korkea. Esim. Samat adidas nappulakengät intersportissa 180e ja toisaalla 80e.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      47
      1492
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      59
      900
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      667
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      637
    5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      605
    6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      583
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      574
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      7
      552
    9. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      531
    10. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      521
    11. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      520
    12. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      515
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      513
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      506
    15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      491
    16. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      449
    18. 42
      428
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      409
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      399
    Aihe