Nopeet.fi totuus

Jeppisjepulisjuu

Nopeet.fi sivustolla myydään suojalaseja 50 eurolla.
Kiinasta tilamaalla samanlaiset saa 2-5 eurolla.

Kysyin sivuston ylläpitäjältä, ovatko lasit suunniteltu Suomessa ja ovatko ne oikeasti vain suojalasit.
Kysymyksiin en saanut vastausta ja he estivät kommentointini heidän facebook-sivuilleen.

Varoitan vain, että älkää erehtykö ostamaan 50 euron suojalaseja.

14

20794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17292927
    • 82971nsls

      Itse ostin tuollaiset lasit myös ja meni rikki muutaman viikon käytön jälkeen.

      Sangat on noissa ihan roskamuovia.

    • Noooob

      Mutta ne onkin feikkejä paskoja mitkä menee 4 päivää rikki !

    • Isäsperkele

      Ja vitun Urpo noi ei ole mitkään hitsaus lasit et oo kyl oikein kärryillä FP!

    • Moik

      "Nopeita" laseja ei ole tarkoitettu suojalaseiksi vaan "nopeet" on aurinkolasit ränsistynyt ja lasit on tarkoitettu muoti pukeutumiseen.

    • Eividdtu

      Omistajat kertoivat itse että tilaavat Alibabasta hitauslasit ja myyvät 50€ hintaan. Vain suomessa asiakkaat ovat niin urpoja et ostaa tollasii :D

    • Eivittumitäurpoja

      Kuka helvetti ei oikeasti tunnista aurinkolaseja suojalaseista XDDD

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jotku 89e kiinarihkamarillit xD vittu mitä rihkamaa

    • Anonyymi

      vastaan pikkase myöhään mutta siis tää nopeet brändi perustuu kokonaan huumoriin ja läpän heittoon. Varmaan hiukan suomalaisten huijaukseenkin mutta kuitenkin tää firma on yks vitsi

    • Anonyymi

      Oisko kellään vielä linkkiä noihin kiina nopeisiin?

    • Anonyymi

      Nopeet ovat loisto kamaa mutta sä oot hirvee vanhus ne ei kestä sitä että sää hypit sun 180kg painolla niiden päällä!

    • Anonyymi

      Pellejä koko porukka. Luulee olevansa jotain, mutta tosiasiassa pelkkiä paskahousukiusaajia. En ikinä laittaisi senttiäkään niiden tuotteisiin.

    • Anonyymi

      Mulla on tästä lafkasta jopa kokemuksia. Hankin toissavuonna yhdet lasit ja nyt bokserit. Mitään negatiivista sanottavaa laatuun liittyen ei ole, lasit kestäneet kovaa käyttöä jopa paremmin kuin mun ray-banit. Ja sen vielä sanon, että nyt kun tuli hyvin pieni aihe reklamaatioon, se hoidettiin heti, asiallisesti ja sain korvaavan tuotteen vaikka ainoastaan boksissa oli hittiä. Yhtä hyvää palvelua asiakkaana olen saanut vain Marimekolta. Monia hyviä myyntivuosia Nopeille, haters gonna hate.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe