Sanna Ukkola

RistoV

Jos Ylen toimittaja Sanna Ukkola istuisi sylissäsi, jäykistyisikö peniksesi?

22

3689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sannan15denieriä

No todellakin seisoisi ja komeasti, eikä paljon tarvittaisi kun laukeaisin hänen ihanille sukkiksilleen!

• Anonyymi

Hyvä toimittaja tekisi vaan enemmän juttuja mamuista kun ovat niin vajakkeja eivät pärjää edes koulussa eivät opi lukemaan eikä laskemaan. Miten voi olla noin tyhmiä. Lopun elämää loisivat vaan meidän verorahoilla mamuissa on helvetin paljon pahaa.

• Sannaukkolaa

Kyllä kovettuis !
      Nytkin kovettuu jo pelkästä ajattelusta!!

• Sannan kenkiä katsellessa on kiva vetää aamurunkut.

• Anonyymi

Kuvittele että hän kohdentaisi kikkelinlitistyksen vehkeeseesi terävillä korkkareillaan <3. Koko painollaan astuisi päällesi. Missä menee kivun ja nautinnon raja, vai ovatko ne synonyymejä?

• Sannaukkolaa

Lisää kuvia
      Taas kovettuu

• sukkissääret

Ylen tytöt ihania kun pitää hameita ja sukkiksia ! 3 sää meni typeräksi ,vähän säätytön nenää näkyy ruudusta ja aamuteevee istuu baarijakkaralla

• sanosä

Mites säämies Aleksi ??

• ekxääää

Voihan vittt

• Sannafani
      • Anonyymi

Niin on.minulla alkaa tehdä mieli kun katson sannaa.ihana daami häneltä saisi varmasti hyvät kyydit.olisipa minun sannani niin panisin häntä joka päivä ja monesti.

• Anonyymi

Ei oo ylellä.Jos se tulis syliin ei varmaan enää ikinä seisois.

• Anonyymi

No ei todellakaan. Saisi kovimmankin seisokin täysin lurpahtamaan alta aikayksikön

• Anonyymi

Hävii seksihimot aika äkkiä 😭😂

• Anonyymi

Todellakin. Siinä on jotain...

• Anonyymi

Seisoisi kuin lipputanko. Jos vielä kädet saisi ujutettua sen mekon alle ja nosteltua niitä raskaita luomutissejä, olisin valmis. Sanna Ukkola on Nainen aidoimmillaan. Ei nämä nykyajan botoxbimbot pääse lähellekään Sannaa.

• Anonyymi

Oletteko huomanneet että aina kun Sanna Ukkolalla on haastateltavanaan mies niin on tosi lyhyt hame päällä.

• Anonyymi

Lyhyt hame sinulla? Miksi?

• Anonyymi

Ei jäykisty.

• Anonyymi

Kalu on aina kovana kun persu istuu sylissä.

Ketjusta on poistettu 130 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7120
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4907
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4235
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3453
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      723
      2250
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      271
      1671
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1455
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1418
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1374
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1356
    Aihe