asioit eniten ja miksi?
missä kaupassa
8
368
Vastaukset
- M.Kiljunen
Vain ja ainoastaan viinakaupas ja juuri siksi!
- jaloviinaa
Citymarket paras ja edullisin kauppa. Palvelu myöskin hyvää. =)
- Suosittelenkaikille
Alko on sauosikkini jo pitkään.
Hyvä palvelu ja aina erinomaiset tuotteet näkyvillä hintoineen. - ajofsjfoasojfsa
Lidl koska edullisin ja laadukkain.
- Larzan
Keskisellä; hyvät valikoimat, edulliset hinnat, tuoretta tavaraa....
Asioin nykyään lähinnä Ikaalisten Alkossa ja S-marketissa. Ikaalisten apteekki on myös yksi vakituisista käyntipaikoistani.
Eniten asioon 80-luvulla Kauppa-Kaijassa ja Vaatehuone Modernossa.
Nykyisin soppaalen lähinnä Ullan kaupas ja pyöräälyasioos Lepällä.
Paras lääkäri on Mäen Erkki.- vakiasiakas
hangasluoma aronkylässä laadukkaita tuotteita ja palvelu todella ystävällistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542794
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 81805
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 88663
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565