Kas-Kas Poika

12

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka.herjata

      Niin...
      Vainajista helppo sanoa, he ei pane vastaan.
      Ei puolusta itseään mitenkään. Jos taso tuota
      demareilla, ei hääviä.

      • Olet kyllä vihoviimeinen tällä palstalla ketään neuvomaan.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olet kyllä vihoviimeinen tällä palstalla ketään neuvomaan.

        Sitä paitsi kyseessä on ko. henkilön poliittisten toimien arviointi. Ei hänen henkilökohtaisten ominaisuuksiensa arviointi. Ja tottahan tuo oli. Ajankuva oivasti kiteytettynä yhteen piirrokseen.


      • Ilmarilkeämieli
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Sitä paitsi kyseessä on ko. henkilön poliittisten toimien arviointi. Ei hänen henkilökohtaisten ominaisuuksiensa arviointi. Ja tottahan tuo oli. Ajankuva oivasti kiteytettynä yhteen piirrokseen.

        Mutta on hienoa pitää yllä hyviä suhteita Venäjään.
        Aikoinaan oli Neuvostoliitto ja silloin meillä oli HYVÄ presidentti Kekkonen ja tuo aika Neuvostoliiton rinnalla oli hyvää aikaa.
        Olinpa rakentamassa Neuvosliittoa ja maassa oli hienoja ihmisiä.
        Uskallan sanoa tänä päivänä, että Neuvostoliiton hajoaminen oli suuri menetys.
        Sen jälkeen länsi on vittuillut ja kerjännyt turpaansa ja etunenässä on ollut muutama rääpäle nk. Viro ja kun takana on Jenkki-rosvo niin ollaan niin isoa poikaa, että.
        Mutta kaikki muuttuu. Historia toistaa itseään ja Suomen n vain parempi kiillotta Venäjän kenkiä, kuin huorata naton kanssa.
        Pt. ensimmäiset ihmiset joita kutsuttiin ryssiksi oli ruotsalaisia kauppiaita, että haukut väärää naapuria.


      • Ilmarilkeämieli kirjoitti:

        Mutta on hienoa pitää yllä hyviä suhteita Venäjään.
        Aikoinaan oli Neuvostoliitto ja silloin meillä oli HYVÄ presidentti Kekkonen ja tuo aika Neuvostoliiton rinnalla oli hyvää aikaa.
        Olinpa rakentamassa Neuvosliittoa ja maassa oli hienoja ihmisiä.
        Uskallan sanoa tänä päivänä, että Neuvostoliiton hajoaminen oli suuri menetys.
        Sen jälkeen länsi on vittuillut ja kerjännyt turpaansa ja etunenässä on ollut muutama rääpäle nk. Viro ja kun takana on Jenkki-rosvo niin ollaan niin isoa poikaa, että.
        Mutta kaikki muuttuu. Historia toistaa itseään ja Suomen n vain parempi kiillotta Venäjän kenkiä, kuin huorata naton kanssa.
        Pt. ensimmäiset ihmiset joita kutsuttiin ryssiksi oli ruotsalaisia kauppiaita, että haukut väärää naapuria.

        En nimittele ketään Ryssiksi. Vaan puhun Ryssästä. Eri asia.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Sitä paitsi kyseessä on ko. henkilön poliittisten toimien arviointi. Ei hänen henkilökohtaisten ominaisuuksiensa arviointi. Ja tottahan tuo oli. Ajankuva oivasti kiteytettynä yhteen piirrokseen.

        Tuossa taas henkilökohtainen arvio. Antajana oppi-isäsi Lasse Lehtinen

        "– Samaa lippua liehuttaa Halonen, joka presidenttinäkään ei malttanut nousta aatteidensa yläpuolelle. Kyhnääminen Vladimir Putinin kyljessä oli monelle suomalaiselle kiusallista katseltavaa."

        http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/lehtinen2-50817

        Sinähän olet eurooppalainen joten sinua ei ryssän kainalossa kyhnääminen liene ollut kiusallista.


      • DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Tuossa taas henkilökohtainen arvio. Antajana oppi-isäsi Lasse Lehtinen

        "– Samaa lippua liehuttaa Halonen, joka presidenttinäkään ei malttanut nousta aatteidensa yläpuolelle. Kyhnääminen Vladimir Putinin kyljessä oli monelle suomalaiselle kiusallista katseltavaa."

        http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/lehtinen2-50817

        Sinähän olet eurooppalainen joten sinua ei ryssän kainalossa kyhnääminen liene ollut kiusallista.

        Tottahan Lehtinen puhuu.


      • Suo45mlaineN
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tottahan Lehtinen puhuu.

        Lasse Lehtinen anasti Riihisäätiöstä nuorten tukemiseen tarkoitettuja varoja kirjaansa varten. Sellainen sosialisti.


      • PPPersus
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tottahan Lehtinen puhuu.

        No Lehtinen on Lehtinen ja ei voi välttyä sanomasta, että katkera ja vastenmielinen savolainen.
        Taistelee mielellään UKK:ta vastaan, mutta ei koskaan ollu Urkin mieleen mies.
        Demaritkin vierastaa kaveria ja katkeruus esim. Tuomiojaa kohtaan näkyy.
        Tuomioja on politiikko ja Lehtinen poliittinen pelle.


      • Anonyymi
        Ilmarilkeämieli kirjoitti:

        Mutta on hienoa pitää yllä hyviä suhteita Venäjään.
        Aikoinaan oli Neuvostoliitto ja silloin meillä oli HYVÄ presidentti Kekkonen ja tuo aika Neuvostoliiton rinnalla oli hyvää aikaa.
        Olinpa rakentamassa Neuvosliittoa ja maassa oli hienoja ihmisiä.
        Uskallan sanoa tänä päivänä, että Neuvostoliiton hajoaminen oli suuri menetys.
        Sen jälkeen länsi on vittuillut ja kerjännyt turpaansa ja etunenässä on ollut muutama rääpäle nk. Viro ja kun takana on Jenkki-rosvo niin ollaan niin isoa poikaa, että.
        Mutta kaikki muuttuu. Historia toistaa itseään ja Suomen n vain parempi kiillotta Venäjän kenkiä, kuin huorata naton kanssa.
        Pt. ensimmäiset ihmiset joita kutsuttiin ryssiksi oli ruotsalaisia kauppiaita, että haukut väärää naapuria.

        Oletko vielä samaa mieltä ryssistä? Suomi on nykyään Natomaa;-)))))


    • Suomalaiset poliitikot ovat kiillottaneet muidenkin maiden valtiopäämiesten saappaita. Erityisen silminnähtävää se oli EU-aikojemme alkutaipaleella. Nykyinen tilanne on parempi.

    • Sosialismi.on.rikos

      Tuo oli kyllä ilkeäteko Lehtiseltä, vähävaraisten rahoja varasti. (kun suoraan sanotaan, se varastamista).
      Nämä demari valikullat ihmeellisä, aina sitten muitten syy.
      Jos nytkin Lehtiseltä kysyttäsiiin tätä, hän sanoisi sen muitten syyksi.
      Varmaan kekkosen syy, kuten oikeistodemullakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe