Kiillotti Ryssän Saappaita.
http://1.bp.blogspot.com/_uy4vuBbsXMk/SwLa-e_DhKI/AAAAAAAACGM/ee8EhZYRH2A/s1600/kas kas poika 001.jpg
Kas-Kas Poika
12
327
Vastaukset
- Vaikka.herjata
Niin...
Vainajista helppo sanoa, he ei pane vastaan.
Ei puolusta itseään mitenkään. Jos taso tuota
demareilla, ei hääviä.OikeistoSosDem kirjoitti:
Olet kyllä vihoviimeinen tällä palstalla ketään neuvomaan.
Sitä paitsi kyseessä on ko. henkilön poliittisten toimien arviointi. Ei hänen henkilökohtaisten ominaisuuksiensa arviointi. Ja tottahan tuo oli. Ajankuva oivasti kiteytettynä yhteen piirrokseen.
- Ilmarilkeämieli
OikeistoSosDem kirjoitti:
Sitä paitsi kyseessä on ko. henkilön poliittisten toimien arviointi. Ei hänen henkilökohtaisten ominaisuuksiensa arviointi. Ja tottahan tuo oli. Ajankuva oivasti kiteytettynä yhteen piirrokseen.
Mutta on hienoa pitää yllä hyviä suhteita Venäjään.
Aikoinaan oli Neuvostoliitto ja silloin meillä oli HYVÄ presidentti Kekkonen ja tuo aika Neuvostoliiton rinnalla oli hyvää aikaa.
Olinpa rakentamassa Neuvosliittoa ja maassa oli hienoja ihmisiä.
Uskallan sanoa tänä päivänä, että Neuvostoliiton hajoaminen oli suuri menetys.
Sen jälkeen länsi on vittuillut ja kerjännyt turpaansa ja etunenässä on ollut muutama rääpäle nk. Viro ja kun takana on Jenkki-rosvo niin ollaan niin isoa poikaa, että.
Mutta kaikki muuttuu. Historia toistaa itseään ja Suomen n vain parempi kiillotta Venäjän kenkiä, kuin huorata naton kanssa.
Pt. ensimmäiset ihmiset joita kutsuttiin ryssiksi oli ruotsalaisia kauppiaita, että haukut väärää naapuria. Ilmarilkeämieli kirjoitti:
Mutta on hienoa pitää yllä hyviä suhteita Venäjään.
Aikoinaan oli Neuvostoliitto ja silloin meillä oli HYVÄ presidentti Kekkonen ja tuo aika Neuvostoliiton rinnalla oli hyvää aikaa.
Olinpa rakentamassa Neuvosliittoa ja maassa oli hienoja ihmisiä.
Uskallan sanoa tänä päivänä, että Neuvostoliiton hajoaminen oli suuri menetys.
Sen jälkeen länsi on vittuillut ja kerjännyt turpaansa ja etunenässä on ollut muutama rääpäle nk. Viro ja kun takana on Jenkki-rosvo niin ollaan niin isoa poikaa, että.
Mutta kaikki muuttuu. Historia toistaa itseään ja Suomen n vain parempi kiillotta Venäjän kenkiä, kuin huorata naton kanssa.
Pt. ensimmäiset ihmiset joita kutsuttiin ryssiksi oli ruotsalaisia kauppiaita, että haukut väärää naapuria.En nimittele ketään Ryssiksi. Vaan puhun Ryssästä. Eri asia.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Sitä paitsi kyseessä on ko. henkilön poliittisten toimien arviointi. Ei hänen henkilökohtaisten ominaisuuksiensa arviointi. Ja tottahan tuo oli. Ajankuva oivasti kiteytettynä yhteen piirrokseen.
Tuossa taas henkilökohtainen arvio. Antajana oppi-isäsi Lasse Lehtinen
"– Samaa lippua liehuttaa Halonen, joka presidenttinäkään ei malttanut nousta aatteidensa yläpuolelle. Kyhnääminen Vladimir Putinin kyljessä oli monelle suomalaiselle kiusallista katseltavaa."
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/lehtinen2-50817
Sinähän olet eurooppalainen joten sinua ei ryssän kainalossa kyhnääminen liene ollut kiusallista.DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Tuossa taas henkilökohtainen arvio. Antajana oppi-isäsi Lasse Lehtinen
"– Samaa lippua liehuttaa Halonen, joka presidenttinäkään ei malttanut nousta aatteidensa yläpuolelle. Kyhnääminen Vladimir Putinin kyljessä oli monelle suomalaiselle kiusallista katseltavaa."
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/lehtinen2-50817
Sinähän olet eurooppalainen joten sinua ei ryssän kainalossa kyhnääminen liene ollut kiusallista.Tottahan Lehtinen puhuu.
- Suo45mlaineN
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tottahan Lehtinen puhuu.
Lasse Lehtinen anasti Riihisäätiöstä nuorten tukemiseen tarkoitettuja varoja kirjaansa varten. Sellainen sosialisti.
- PPPersus
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tottahan Lehtinen puhuu.
No Lehtinen on Lehtinen ja ei voi välttyä sanomasta, että katkera ja vastenmielinen savolainen.
Taistelee mielellään UKK:ta vastaan, mutta ei koskaan ollu Urkin mieleen mies.
Demaritkin vierastaa kaveria ja katkeruus esim. Tuomiojaa kohtaan näkyy.
Tuomioja on politiikko ja Lehtinen poliittinen pelle. - Anonyymi
Ilmarilkeämieli kirjoitti:
Mutta on hienoa pitää yllä hyviä suhteita Venäjään.
Aikoinaan oli Neuvostoliitto ja silloin meillä oli HYVÄ presidentti Kekkonen ja tuo aika Neuvostoliiton rinnalla oli hyvää aikaa.
Olinpa rakentamassa Neuvosliittoa ja maassa oli hienoja ihmisiä.
Uskallan sanoa tänä päivänä, että Neuvostoliiton hajoaminen oli suuri menetys.
Sen jälkeen länsi on vittuillut ja kerjännyt turpaansa ja etunenässä on ollut muutama rääpäle nk. Viro ja kun takana on Jenkki-rosvo niin ollaan niin isoa poikaa, että.
Mutta kaikki muuttuu. Historia toistaa itseään ja Suomen n vain parempi kiillotta Venäjän kenkiä, kuin huorata naton kanssa.
Pt. ensimmäiset ihmiset joita kutsuttiin ryssiksi oli ruotsalaisia kauppiaita, että haukut väärää naapuria.Oletko vielä samaa mieltä ryssistä? Suomi on nykyään Natomaa;-)))))
Suomalaiset poliitikot ovat kiillottaneet muidenkin maiden valtiopäämiesten saappaita. Erityisen silminnähtävää se oli EU-aikojemme alkutaipaleella. Nykyinen tilanne on parempi.
- Sosialismi.on.rikos
Tuo oli kyllä ilkeäteko Lehtiseltä, vähävaraisten rahoja varasti. (kun suoraan sanotaan, se varastamista).
Nämä demari valikullat ihmeellisä, aina sitten muitten syy.
Jos nytkin Lehtiseltä kysyttäsiiin tätä, hän sanoisi sen muitten syyksi.
Varmaan kekkosen syy, kuten oikeistodemullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
