Joko siellä on jokakesäiset seksinharrastamiset alkanu ?
Ruissalon epävirallinen nakuranta
13
641
Vastaukset
- hinttinainti
Paskapuhetta.
- KasvaRunkkuAikuiseksi
Et ole utelias, vaan typerä! Nakuilulla ja seksillä ei ole MITÄÄN yhteistä!
- Jokkeripersiiseen
Onpa!
- Ruiskimus
Suomalainen nakuilee ja sekstaa matu taas nakuilee ja puskaraiskaa.
- matteeus
Joidenkin mielestä seksi kuuluu aina nudismiin - monien mielestä EI kuulu! Seksiähän voi harjoittaa paljon muuallakin kuin nudistirannoilla tai -alueilla. Yhtähyvin kuin joku inttää, että seksi kuuluu aina naturismiin, voidaan väittää, että terve ja luonnollinen nudismi kuuluu vain lapsiperheille!
- sakunakulaku
Nakuilulla ja seksillä ei ole mitään yhteistä, tämänhän kaikki tietää. Mutta fakta nyt vaan on että tolla Ruissalon rannalla sekstaillaan koko ajan.
- miksiniin
Eikös naturismi pitäisi olla luonnollista ja seksihän on luonnollista.
- Hormonithyrröö
Kenen vastuulla kun herkkä teinipoika saa erektion ja laukeaa housuihinsa?
- Axellismith
Matu näkee matu tulee matu raiskaa
- AlastiSyntynytkin
Moi
Enpä ole seksiä harrastaviin tuolla koskaan törmännyt. Sillehän ei mitään voi jos uteliaat tuijottelijat saa viisarin värähtämään..se on
ihan luonnollista...eli nautitaan auringosta ja ollaan luonnollisia. - ljhgghjkl
On on, ainakin mun vaimoni kertoman mukaan. Siellä saa aina ja varmasti
- kiertäkäänakurannatkau
Ylläpito taitaa olla suvakki kun poistaa viestin jossa kerrotaan totuus.
Koskakohan näemme ensimmäisen ähläminaisen nakurannalla ? näitä ählämimiehiä nakurannoilla jo näkee runkkaamassa.
- Mulkuttaja
Naisia ei näkynyt, kun tuolla kävin. Vain miehet katseillaan mittailivat toistensa varustuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752