Kiina, Intia ostavat Venäjän T-14 Armata -tankkeja

T-14OnHaluttuTankki

Kiina ja Intia ilmoittivat välittömästi haluavansa ostaa Venäjän T-14 Armata-tankkeja kun T-14 ryhdyttiin massavalmistamaan.

Venäjä ilmoitti kuitenkin, että ensin Venäjän armeija käyttää tankkia jonkun aikaa itse ja sen jälkeen tankkia voidaan alkaa myymään.

Kiinalla ei ole kunnollisia tankkeja ja se haluaa vahvistaa rajojaan USA:n ja NATO:n hyökkäysuhan takia.

Intialla taas on Mark-NATO-tankkeja, joista yli 75 % on jatkuvasti huollossa.

28

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KallisTankki

      Venäjän puolustusministeriö on jo ilmoittanut että, T-14 Armata on kallis tankki, mutta Kiina on jo vastannut, että "olkoon".

      Venäjä myy T-14 Armaata 4 miljoonaa $ kpl.

      • kiina123

        eikös kiinalla ole oma tekoiset tankit tulossa niin ei neikku tankki kelpaa


      • fyrkat-...-kotiin

        Bisnestä kannattaa aina tehdä, tottakai. 💰 💲💲💲💲💲💰


    • TiltuValehteleeAINA

      Todellisuudessa Armata ei ole vielä(kkän) sarjatuotannossa ja terhdas on mennyt konkkaan!

      Tiltu tietää valehtelevansa, mutta sanoo: "olkoon"!

    • 20plus10

      Niitä ovat ostaneet myös Mustanaamio ja Batman :)

      Imbesilli ryssändildo!

    • HakkaaPäälle60luvunPoika

      T-14 on jo sarjatuotannossa ja pukkaa T-14 tankkeja Venäjän armeijalle.

      Niitä on jo tuossa itärajan takana odottamassa kun Sauli Nato-Niinistö hyökkää 60-luvun Nato-Leopardeillaan.

      • TiltuHöökiiYksin

        "Niitä on jo tuossa itärajan takana odottamassa kun Sauli Nato-Niinistö hyökkää 60-luvun Nato-Leopardeillaan. "

        KUKAAN EI OLE HYÖKKÄÄMÄSSÄ VENÄJÄLLE!

        KUKAAN AINAKAAN SUOMESTA ei halua/himoitse sotaa!

        Toisin sanoen ei kukaan muu kuin Valkeakosken Tiltu!

        Ja kun ei suomalaisia asia kiinnosta niin joutunee Tiltu-parka höökimään Venäjälle yksinään!


    • VenäjälleFyffee

      Venäjä saa mukavat tienestit.

      • TiltunOudotLuulot

        Vain Valkeakosken Tiltun sepittämänä! Totuus on taasen toinen!

        Jospa väliin myyt muutaman pullon Krimin viiniä hintaan 44.000 EUR kpl:-D


      • PaskatEiKannata

        Sodassa ei kannata operoida paskoilla.


    • VenäjänHuippuosaamista

      T-14 Armata on maailman paras panssarivaunu, T-90 maailman toiseksi paras.

      Kiina ja Intia ostaa kumpaakin.

      • mustikkaakaa

        Heh heh, no eivät sitten ostaneet kumpaakaan, mutta ehkä kuunatsit vielä ostaa?
        Mutta sinkkiämpäreitä on huhun mukaan myyty kolme kappaletta.


    • EgyptikinOstaa

      Egypti haluaa ostaa myös.

    • Vietnamkin

      Vietnam haluaa ostaa.

    • VenäjäJohtaa

      Venäjä johtaa panssarivaunukilpaa selvästi: T-14 Armata on maailman paras panssarivaunu, T-90 maailman toiseksi paras panssarivaunu.


      • apräf
        44.Div kirjoitti:

        Kas noin se napsahtaa "maailman toiseksi parhaaseen" ... huomioi nopsaan tornin luukusta poistuva "Aziz-the combat fighter". TIRSK.

        https://www.youtube.com/watch?v=2rfyeR-YaJw

        Joo!
        Ja valehtelet, että Jenkkien peltikirstuista ei mene läpi.


      • apräf kirjoitti:

        Joo!
        Ja valehtelet, että Jenkkien peltikirstuista ei mene läpi.

        Missä kohtaa postausta valehtelin?. Oleppa hyvä ja näytä toteen .... .
        Toi oli sit vaan 80-luvun TOW, joka pussasi T-90:stä.
        Javelin / NGLAW on jokseenkin uudempi vermes ... ja tuhoisampi ... varmuudella.
        IMHO.


    • TiltuValehteleeAINA

      T-0o on saanut Syyriassa lempinimen "Moskovan Ronson", koska se palaa niin herkästi:-D

      • rgggg

        Ihanko tosi?


    • UsaYrittääKopioida

      Usa yrittää ostaa bulvaaniensa kautta Armata-tankin ha sen uuden miinakranaattijärjestelmän.

    • ERommel

      Ja niinhän siinä taas kävi ettei kukaan noita paskoja sitten ostanutkaan, ja tiltupeikkoja vituttaa niin että koko ajan on paskat housuissa.
      BUUUAAAHHAAAHAAHAA..........

    • USAepätoivoinen

      USA yrittää vakoilla Armataa.

      • EiHätääTiltu

        Siitä on helppo ottaa kuvia kun sitä hinataan hitaasti!


    • Janne.L

      Intialla on venäläisiä SU-37 hävittäjiä 90kpl joista ainoastaan 4 on lentokuntoista. Huoltoa eikä varaosia ei saa mistään. Venäläinen kalusto on täyttä paskaa.

      Väitän ettei Venäjän Armada tankeista tule koskaan myyntikelpoisia. Täysi fiasko koko projekti.

    • Kaikki Venäjän ns. tulevaisuuden aseet pelkkää propagandaa. PAK-FA lopetettiin , satoja piti valmistaa. Armata tankkeja ei tehdäkään tuhansia ja myydä muille :)


      Pak-Da (niet) https://yle.fi/uutiset/3-8023794

      Kiire tulee valmistaa suuri kuljetuskone https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000900867.html

      Putlerin 5. sukupolven pommikone, https://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/2012-06-17/Venäjä-suunnittelee-uuden-sukupolven-pommikonetta-3309680.html

      Maailman suurin lentotukialus https://tekniikanmaailma.fi/venaja-kehittaa-maailman-suurinta-lentotukialusta-kansi-olisi-kolmen-jalkapallokentan-kokoinen/

      jne jne . Edes Kuznetsovia eivät saa korjattua , buahahahaaaaaaa

      • KontoLene

        Lentokoneiden nimet, PAK DA, PAK TA, ovat kivoja. Ei nimi konetta pahenna, päinvastoin.



        Toimisiko tuo Tekniikkatalous-julkaisun linkki lyhytlinkkinä: https://tinyurl.com/y94m2waz


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe