Löytyykö aitoa suomen miestä joka tykkää olla vanhanajan paksuissa flanelli-alushousuissa ja paidassa, siihen vielä päälle paksut siniharmaat väljät raappahousut, jalassa villasukat ja reino aamutossut.
Saunapuhtaina tuollaiset alusvaatteet päällä olisi mukava mennä kanssasi peräkammariin ja ottaa mulkku esiin flanelli-alushousujen nappisepaluksesta ja imeä sitä oikein kunnolla.
Näin kesällä on vähän harmi kun ei voi oikein pitää noin tuhtia alusvaatetta mutta syksy tulee.
Minulla on mielin määrin aitoa vanhanajan flanelli-alusvaatetta ja kasapäin raappahousuja ja tykkään myös aivan älyttömästi imeä siniharmaiden SA-int pitkien puuvilla-alushousujen sepakuksesta, noitakin alushousuja minulta löytyy runsaasti.
No kun aikamme on imetty niin milelläni lasken housut polviin ja voisit laittaa minulle sauvan peppuun ja imettää lisää.
Lopuksi voisit nussia täysin posliinia peppuani niin että vain vähän on em alushousut laskettu alas.
Miesten alusvaatteet tekee suomen miehen. Ja väljissä puhtaissa ulkona kuivatuissa alusvaatteissa on aito puhdas tuoksu ja mulkun vapaa seisoa.
Sepakuksesta suuhun vaan reippaasti, se on mottoni.
Tapaaminen onnistuu luonani omassa siistissä kodissani ja oikeassa peräkammarissa.
flanelli ja -raappahousut
12
348
Vastaukset
- suuhunpasuuhun
Unohdit poika yhteystietosi.
- Sinne.vaan.koko.muna
Entisen oodinin partiolaisten hengenheimolaiset varmasti tykkäävät. Ovathan he suomalaisuutta rakastavia.
- miettisit
Vihervasurit ovat tämän homo-alueen yksinomistajat.
- Sinne.vain.koko.muna
miettisit kirjoitti:
Miettisit vielä itse tarkemmin. Kyllä oodinin hengenheimolaiset on sopivin kohderyhmä aloittajalle.
- Göränpaneepemppuanne
Sinne.vain.koko.muna kirjoitti:
Miettisit vielä itse tarkemmin. Kyllä oodinin hengenheimolaiset on sopivin kohderyhmä aloittajalle.
On ne oodinit lutusii.
- Huh.huh.haatajahuuta
Göränpaneepemppuanne kirjoitti:
On ne oodinit lutusii.
Ihkun yksinkertaisiiki.
- Anonyymi
miettisit kirjoitti:
Sebastian tynkkynen petturipersut.
- Anonyymi
miettisit kirjoitti:
Flanellipaita Tynkkynen synnyttää ensi juhannuksena..
- Anonyymi
Komean kuuloista mielekästä puuhaa varmasti
- Anonyymi
Rasvatkaa perseenne homot.
- Anonyymi
Hankkikaa aivot talipäät.
- Anonyymi
EI niitä niin vain hankita, vihervasemmisto on todiste siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885