Koirien uiminen

Koiraa

Missä voi viedä koiran uimaan Parkanossa?

23

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissaaaa

      En tiedä, mutta itse voisit jiosta järveen

    • joopajoo84567

      Aika vajaita ja mauttomia vastauksia täällä kyllä joka keskustelussa... Yksi paikka on ainakin urheilukentän takana se pieni venepaikka (pururadan kupeessa), joka ei oo kyllä ihmiselle uimakelvollinen mut koiralle hyvä ranta.

      • Kissaaaa

        Hiljaa munapää!


    • puolikasrantaa

      pappilansalmessa hyvä kohta rivitalojen puolella!

      • Vesionmärempää

        Itse suosittelisin ennemmin jotain vesistöä esim. järveä


      • voevoevoi
        Vesionmärempää kirjoitti:

        Itse suosittelisin ennemmin jotain vesistöä esim. järveä

        voiko sitä uida ilman vesistöäkin?


    • taastuuliakirjottelemas

      Veteen

      • tarmo420

        Äiti älä säkin ala kirjoittelemaan täällä vaan hae mieluummin minulle niitä allergiakorvauksia


    • Missäpäin parkanoa asustat,täällä on monta paikkaa keskustassakin missä on laillista koiraakin uittaa

      • pukinparta

        Vaikuttaako se asuinpaikka jotenkin siihen, että mihin koiran voi viedä uimaan?


      • Koiraa

        Keskustan lähellä, mutta ei ihan keskustaan ole pakko koiraa päästä uittamaan. Auto löytyy niin voi hieman syrjemmällekin ajella.


    • Kylläse

      Tanopää vaikuttaa vai aiotko käydä Parkanosta uittamassa koirasi esimerkiksi Kilpisjärvellä päivittäin.Tämä oli pukinparralle kun koettaa päteä ilman älliä.

    • Koirallinenx

      Keskustassa voi koiria uittaa ainkin viinikanjoen rannassa, kerostalojen takana ennen siltaa lähtee polku joelle, missä kiva hiekkaranta myös ihmisille. Pappilansalmessa on tosiaan myös rivareiden puolella poukama, mistä hyvä uittaa, on siinä kohtaa mistä lähtee tie kahden rivarin välistä ylöspäin. Kirkkojärvi uimaranta on vain ihmisille, mutta kun lähtee rannalta polkua sinne pelloille päin, sieltä pääsee myös uimaa

      • Koirankaa

        Rännäristä veneenlaskupaikalla me ollaan koiran kaa käyty.


    • väkisti

      Ettehän väkisin uita koiraanne????

      • JaakkoParantainen

        Niin, koira se on kuitenkin hyötylaite, ja se tykkää että sitä uitetaan


    • yskähdys

      ei kaikkki koirat tykkäääää uida,oon kuullut että laitetaan väkisin veteen,en kyllä myöskään hyväksy pakottamista!!!!

    • Huolestunut009

      Muistakaa, koiria ei saa pakottaa veteen!

    • Koiraa

      Ei tässä ketään pakoteta mihinkään. Koira pitää vedestä ja uimisesta mutta en halua viedä paikkaan, jossa jollain alkaa pipoa kiristää kun näkee rannalla koiran.

    • koirallinenx

      Jep, mutta on se kyllä ihme, mitä kommentteja saa, vaikka koira on narussa, kun yrittää sitä uittaa paikassa, mikä ei ole koirilta kielletty. Joskus tekis mieli sanoa niille ruttunaamoille, jotka valittaa, että en mäkään teitä haluaisi tänne muiden elämää pilaan, mutta .....

    • hauhauha

      Kaikkialle, missä ei ole ihmislajin uimaranta näköpiirissä, esim. Aurejärvelle, Paskolammiin ja kaikkiin kuralätäköihin. Joko asia valkeni?

    • koiran.uittamisesta

      Löytykö asiallista paikkaa koiran uittamiseen? Olis kiva löytää semmonen paikka ettei aiheuttaisi toisille ihmisille ongelmia.

    • tiinatiikeri74

      uimaranta pentin alueella on hyvä paikka,siä on pukukopit ja kaikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe