Yhtiö irtisanoo vanhat omavastuuttomat joustoturvavakuutukset ja tarjoaa tilalle uutta vakuutusta, jossa 500 euron omavastuu per vuosi.
https://www.facebook.com/ifvahinkovakuutusyhtio/reviews/ voi käydä arvostelemassa yhtiön taktiikkaa.
IF irtisanoo joustoturvavakuutukset
2
156
Vastaukset
- hyvä.että.tekee.niin
Siis yhtiö lopettaa tappiota tuottavat tuotteet. Eikös se ole järkevää firman johtamista? Ei meidän firmassa ainakaan katsota pitkään jonkun tuotteen tappiollisuutta. Asiakashan puolestaan on vapaa kuin taivaan lintu, voi hankkia vakuutuksia mistä yhtiöstä tahansa.
- Vakuutusontarpeen
Näitä vanhojen vakuutuksen irtisanomisia on myös muilla yhtiöllä. Itselläni Tapiola sanoi n. 10 vuotta sitten yksityisajantapaturmavakuutuksen irti, sillä lopettivat koko kannan. Vakuutus oli alkanut jo -80 luvulla. Tarjosivat tilalle uutta ilman terveysselvitystä eli ei tullut rajoituksia minkään tapaturman osalta. Itselläni oli ja on ilman omavastuuta, mutta muutamiin pieniin yksityiskohtiin tuli muutoksia mm. fysikaaliseen 10 kerran raja ennen rajoittamaton kunhan korvausmäärä riitti. Hinta nousi muutamalla kympillä ja nyt vuodessa runsas 120 euroa. Jos en olisi ottanut heiltä niin muilta vakuutusyhtiöiltä minulle olisi tullut monta rajoitusta korvattavuuteen. Vakuutusyhtiöllä on oikeus lopettaa vakuutuksia mikäli ne eivät kannata. Itse silloin tarkistin asian eri tahoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645