Mulla on ollu Harrikka kohta 40-vuotta, ja nyt on ruvennu alhaalta vuotaan. Ensin lirahtaa vähä kusta, sitten hätäkakka (ryppynaru kaipaa kiristämistä), lopulta kaikki tulee yhtenä kymenä byysaan. En taida saada teiniikäistä koukkuun näillä eväillä? Pitäiskö ostaa uusi HD? Vai ammunko itteni? Jos ostan Kawasakin loppuuks vuodot?
Mitä tehdä, vai liitynkö johonki harrikkajengiin, kun ne kuulema on kaikki ku minä. Haluun oman sossutädin ketä ymmärtää mun onkelmii. 24h ja vierihoitoo öisin. Yökastelu loppus joskun kolmekymppisenä mut sitte alko nää jutut.
Alapään stefa vuotaa
12
288
Vastaukset
- Pärjäile_Kuutamossa
Kuule! Hördy! Asennuta siihen vanhaan Hiacees viemäri sinne takatilaan, siellä teitin on hyvä olla Harrietin kanssa. Hoitoämmillä liruu naidessakin......
- HondaKurko
Aloittaja taitaa olla homoseksuaali?
- HD-veteraani
Tietenkin olen.
Eihän heterot HD:llä aja- SotkamonMopoautoilijat
Mä näin kerran hetskun ajavan Harleilla. Tai sit se oli vielä kaapis.
- hajuhaitta
Käytä vaippoja ja muista vaihtaa tarpeeksi usein.
- HD-veteraani
Ei sikakaan omaa paskaansa haista.
- HD-veteraani
Nyssitä valuu yhtenä horona. Kaikist reijist. Mitä teen? Vai seppukun?
- Hondaukkeli
Osta Honda jos on varaa
- Zzr1100r
Tule kasawikayömunasukisukikerhoon, täällä vuotaa kaikilla etkä erotu joukosta.
- HD-veteraani
Mulla on Jopo, ja olen homoseksualisti.
- nerhsu
Auttaaks HDn tärinä peräpukamien korjaamiseen? Jos mie vejän Valtimost Joensuuhun täysil, ni onks sitte perse kunnossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495617Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei582662Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331018