Mulla on ollu Harrikka kohta 40-vuotta, ja nyt on ruvennu alhaalta vuotaan. Ensin lirahtaa vähä kusta, sitten hätäkakka (ryppynaru kaipaa kiristämistä), lopulta kaikki tulee yhtenä kymenä byysaan. En taida saada teiniikäistä koukkuun näillä eväillä? Pitäiskö ostaa uusi HD? Vai ammunko itteni? Jos ostan Kawasakin loppuuks vuodot?
Mitä tehdä, vai liitynkö johonki harrikkajengiin, kun ne kuulema on kaikki ku minä. Haluun oman sossutädin ketä ymmärtää mun onkelmii. 24h ja vierihoitoo öisin. Yökastelu loppus joskun kolmekymppisenä mut sitte alko nää jutut.
Alapään stefa vuotaa
12
246
Vastaukset
- Pärjäile_Kuutamossa
Kuule! Hördy! Asennuta siihen vanhaan Hiacees viemäri sinne takatilaan, siellä teitin on hyvä olla Harrietin kanssa. Hoitoämmillä liruu naidessakin......
- HondaKurko
Aloittaja taitaa olla homoseksuaali?
- HD-veteraani
Tietenkin olen.
Eihän heterot HD:llä aja- SotkamonMopoautoilijat
Mä näin kerran hetskun ajavan Harleilla. Tai sit se oli vielä kaapis.
- hajuhaitta
Käytä vaippoja ja muista vaihtaa tarpeeksi usein.
- HD-veteraani
Ei sikakaan omaa paskaansa haista.
- HD-veteraani
Nyssitä valuu yhtenä horona. Kaikist reijist. Mitä teen? Vai seppukun?
- Hondaukkeli
Osta Honda jos on varaa
- Zzr1100r
Tule kasawikayömunasukisukikerhoon, täällä vuotaa kaikilla etkä erotu joukosta.
- HD-veteraani
Mulla on Jopo, ja olen homoseksualisti.
- nerhsu
Auttaaks HDn tärinä peräpukamien korjaamiseen? Jos mie vejän Valtimost Joensuuhun täysil, ni onks sitte perse kunnossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790