Mulla on ollu Harrikka kohta 40-vuotta, ja nyt on ruvennu alhaalta vuotaan. Ensin lirahtaa vähä kusta, sitten hätäkakka (ryppynaru kaipaa kiristämistä), lopulta kaikki tulee yhtenä kymenä byysaan. En taida saada teiniikäistä koukkuun näillä eväillä? Pitäiskö ostaa uusi HD? Vai ammunko itteni? Jos ostan Kawasakin loppuuks vuodot?
Mitä tehdä, vai liitynkö johonki harrikkajengiin, kun ne kuulema on kaikki ku minä. Haluun oman sossutädin ketä ymmärtää mun onkelmii. 24h ja vierihoitoo öisin. Yökastelu loppus joskun kolmekymppisenä mut sitte alko nää jutut.
Alapään stefa vuotaa
12
216
Vastaukset
- Pärjäile_Kuutamossa
Kuule! Hördy! Asennuta siihen vanhaan Hiacees viemäri sinne takatilaan, siellä teitin on hyvä olla Harrietin kanssa. Hoitoämmillä liruu naidessakin......
- HondaKurko
Aloittaja taitaa olla homoseksuaali?
- HD-veteraani
Tietenkin olen.
Eihän heterot HD:llä aja- SotkamonMopoautoilijat
Mä näin kerran hetskun ajavan Harleilla. Tai sit se oli vielä kaapis.
- hajuhaitta
Käytä vaippoja ja muista vaihtaa tarpeeksi usein.
- HD-veteraani
Ei sikakaan omaa paskaansa haista.
- HD-veteraani
Nyssitä valuu yhtenä horona. Kaikist reijist. Mitä teen? Vai seppukun?
- Hondaukkeli
Osta Honda jos on varaa
- Zzr1100r
Tule kasawikayömunasukisukikerhoon, täällä vuotaa kaikilla etkä erotu joukosta.
- HD-veteraani
Mulla on Jopo, ja olen homoseksualisti.
- nerhsu
Auttaaks HDn tärinä peräpukamien korjaamiseen? Jos mie vejän Valtimost Joensuuhun täysil, ni onks sitte perse kunnossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305860Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171321Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511313Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231174PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1551098Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43989- 126974
- 37854
- 142793