Nyt kannattaa sioittaa tulevaisuuden maksuvaluuttaan. Kohta aukeaa kauppa paikat ja Lontoon mega eventissä tulee huh huh uutisia.
Sitten kun pörssi aukeaa niin hinta nousee taivaisiin kun kaikki pääsee myymään kolikoita. Ehkä siellä voi myydä myös FirstCoinejakin. Kake kertoi että niidenkin arvo on noussut jo kahteen euroon.
Me sioittajat vaan rikastutaan ja mitään ette voi.
OneCoin Tiedostus 6.0
7
254
Vastaukset
Mä SIOITAN kyllä shitcoiniin, se on mun valuutta!
- GryptoKing
Kuunnelkaa OC-sijoittajaa! Siinä vasta fiksu ka... ki... henkilö. Vaihtakaa suosiolla First-, Next- ja ThirdCoineihin. Eurot suoraan Euroiksi! Mitään ette voi! KRP suosittelee! Taatusti laitonta!
- kellokoskella
Lontoossa jos pienikin osa paljastuu että ei ollukaan valhetta ja kusetusta, niin voi sanoa jo ETTÄ HUH HUH...!!!
Karavaani haukkuu ja koirat kulkeee!!!! Se on vaan up yours että haluaako rikastua!!- Monttu.auki
Lontoon tapahtuman jälkeen lähes kaikilta suomalaisilta loksahtaa leuat pois paikoiltaan.
- Maanjohtaja
Harvemmin Suomalaiset ovat tottuneen näin hyvään tuottoon ostamalla paketin saa heti onecoin tililleen 50000-500000. On Ruja hieno ihminen.
- Twocoin
Lähetä mulle 2 egen kolikko, niin lähetän sulle 2kpl 50 sentin kolikoita.
Näin tuplast rahasi kätevästi. - VantaanOraakkeli
Onecoin vatipäät saa koko rahan edestä talouskoulutusta kantapään kautta ja Ruja nauraa koko matkan pankkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821272
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47684Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t247594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550- 51549