Voitaskohan me olla yhdessä

TohtoriPippuri

Juhannukseen mennessä?

18

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhantäsaikaa

      Hyvältä näyttää , eiköhän onnistu.

    • 77777

      Mä ainakin ajattelin olla, mutta jonkun ihanan ja sympaattisen kanssa. En leikkivän loukkaajan.

    • nytreps

      Meet saareen jonkun ihanan ja sympaattisen kanssa?

    • etvarmastiolehän

      vaikka heti, ei ole minusta kiinni.

    • Mulla ei ainakaan esteitä sille.

      Jos nyt pikkuhiljaa vaihtais kuulumisia ensin...
      Ja päivä kerrallaan ilman paniikkia....

      • nukkukaailoisiaunia

        Hei... nainenpeitonalta se oli niin uskomaton juttu se kirjainjuttu, sain aika mahtavan idean, nimittäin siitä että miten ratkaisit sen koodaustehtävän.

        Älä ole huolissasi en ota rahaa sinun keksimästäsi ideasta mitään, sinä sen keksit sellaisen jutun, hämmenti minun mieltäni pitkän linjan low-level -ohjelmoijana, oli niin jännä keksintö kyllä :)

        En halua häiritä sen tiimoilta enempää, oli vain pakko mainita hienosta ideastasi, nyt voit nukkua rauhassa.


      • nukkukaailoisiaunia kirjoitti:

        Hei... nainenpeitonalta se oli niin uskomaton juttu se kirjainjuttu, sain aika mahtavan idean, nimittäin siitä että miten ratkaisit sen koodaustehtävän.

        Älä ole huolissasi en ota rahaa sinun keksimästäsi ideasta mitään, sinä sen keksit sellaisen jutun, hämmenti minun mieltäni pitkän linjan low-level -ohjelmoijana, oli niin jännä keksintö kyllä :)

        En halua häiritä sen tiimoilta enempää, oli vain pakko mainita hienosta ideastasi, nyt voit nukkua rauhassa.

        Hö.


    • ÄkkipikainenNainen

      Riippuu kaikesta.

    • Mausteesta

      Riippuu, miten käytät sitä. Tahdotko sinä käyttää vähän joka paikkaan.

    • nainenvapaalla

      Mun puolestani kyllä! :) Meinasin eilen kirjoittaa sulle viestin, mutta ajattelin, että pidät mua outona. Ookoo pidät mua varmaan joka tapauksessa outona ja oonkin sitä, mutta en vaan uskalla laittaa sulle viestiä!!!

      • toOdella

        tykkään oudoista, ja susta :)


    • kuntoimitpianniin

      Riippuu ihan sinusta.

    • SiinäSitäOliskin

      Olis aika mahtavaa, jos oltaisiin, mut riippuu aika paljon muista, kuin minusta tämä juttu.

    • tunninmatkameiltäsinne

      Itse taas haaveillut että, jo ylex:n popiin mentäisiin yhdessä. :) Sitten olisi vielä ihan koko kesä edessä...

    • Mennäänpästreffeille

      Erittäin mielellään jo vaikka huomenna pitäisi meidän olla yhdessä. Ttäällä olisikin jo sinulle vähän hommia, astiat on tiskaamatta, pyykit pesemättä ja villakoiria on joka paikassa.

      Mutta eniten olen huolissani syömisistäni: olut ja makkara alkaa kyllästyttää pikkuhiljaa, terveellinen ja monipuolinen kotiruoka kyllä maistuisi makealta ptaas pitkästä aikaa1

    • 6791

      Joo, ehdottomasti. :)

    • tuskinSentään

      Makkara aika ? Taitaa olla ens kesänä.

    • Kukkaseppel

      Vettä missä eikä onko vettä päässä päähän mitä mitä mitä mitä mitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe