Onks mielestänne nätit? Mun mielestä ei oo. Iha ku teippii ois laitettu umpion päälle.
Mitäs mieltä thorsin vasaroista valona?
13
191
Vastaukset
- ihanToimivaOn
Sulla on oikeus omaan mielipiteeseen, vaikka tyhmäänkin.
Nykyään valmistajat kikkailevat eri muotoisien valojen kanssa, koska se on uutta. Tuo Volvon uutuus on jopa hillitty kun vertaa joidenkin "aaltoleviin" ym. virityksiin. - Onupeat
Todella näyttävät ja erilaiset. Sopii hienosti ja uskon että monet muut merkit alkavat apinoimaan kanssa jotain vastaavaa. Alkaa olla noi päiväledit puskurin alhaalla vähän vanhaa aikaa. Nyt on mukautuvat täysaktiiviset täysledit se juttu...ei xenoneita ollenkaan vaan pelkkää lediä..
- ekittäjävaan
ja arvaas palkonx maksaa nuiden uusinta ja siis noi täys ledit hajoo kuulemma aika herkästi mm seatin leoneista yksikköjä hajoillu ja maksaa umpioo kohti joku abauttia 1500 egee kyl halokeenit tai kseenonit on parempii
Mitä väliä sillä on vaikka hajois kun uusissa autoissa on takuu. No ethän sinä siitä mitään tiedä. Pääjohtajana voin suositella uusia R-design malleja ihan tasapuolisesti kaikille.
- KyykmanAhertaaTaas
r-desing on varustepaketti joka sisältää lähinnä ulkoisia tingeleitä, sopii tietysti teiniunelmiin.
- Urheiluvolvot
Ulkoisia? Niinkuin madallettu jäykempi alusta...sisustan verhoilu esim sport penkit, keskikonsoli, mittaristo, kynnyslistat, ratti, vaihdekeppi, matot, katto, ovet jne..
- teinituunausta
eikö noista mitä luettelet ole ulkonäköjuttuja? Eikä nuo kaikki kuulu aina r-d pakettiin.
- kommarivolvo
Vasara ja sirppi sopii kiinalaiseen kommariautoon.
- Skodaonavto
Sopis paremmin skodaan joka on toverien auto..tai skodamiehelle avto.
- Audikin
jo matkinut.
- audis_tyylii
audilla sentäns kiva kuvio nois umpiois ledeissä mut volvolla ei vaan näyttää ku ne vasara kuviot menis teippinä halki valo lasin
- MutThorin
audis_tyylii kirjoitti:
audilla sentäns kiva kuvio nois umpiois ledeissä mut volvolla ei vaan näyttää ku ne vasara kuviot menis teippinä halki valo lasin
Vasara;onhan siinä kaikinpuolin jotain ylevää pohjoismaista.tosimies valitsee pohjoismaisen.
Nahkahousut ovat eri paikoissa.
- tarkkailija.-
vaikea sanoa ennenkuin näkee livenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904