Uskonsanasta

Epäilijät

Mitä koulukuntaa Mirja ja Martti Ojares edustavat?
Ovatko he menestysteologeja?
Odotan suoraa vastausta.

6

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arviointia

Kunpa Ojarekset itse vastaisivat tähän peruskysymykseesi, onko Jumalan Sana heille ristinteologiaa vai menestysteologiaa. He sallivat ohjelmatarjonnassaan kuitenkin menestysteologista opetusta.

• Eiateisti

En minäkään ole varma edustavatko menestysteologiaa kun ohjelmistossa on sitä runsaasti.
      Ainakin tämänpäivän maailmallinen trendi on käytännössä, nimittääin suvaitsevaisuus.

• Jobinpostia

Toimitusjohtaja Ojares paljasti Viikon debatissa ettet hän ole tällä hetkellä minkään kristillisen yhteisön tai kirkon jäsen. Aijemmin hän on kuulunut luterilaiseen kirkkoon, peräti 60 vuoden ajan. Tällä hetkellä olen vain TV7-seurakunnan jäsen. Olemme kaikki uskossa, meitä täällä sata ihmistä töissä, eli olemme aika iso yhteisö. Moni seurakunta on paljon pienenpi.

• egnneg

Vai on se seurakunta.... Jos siellä on Jumalan valitsema vanhimmisto, se varmaankin kiireen vilkkaa nuhtelee Ojaresta väärien oppien levittämisestä.

• televisionkauttauskoon

Maaiima muttuu eskoseni, seurakuntakin muuttuu koko ajan; Jumalan Sanaa julistetaan paitsi kirkoissa ja seurakunnissa myös enenevässä määrin televisiossa ja netissä . Nykyaikainen ja toimiva menetelmä julistaa evankeliumia kaikkialle maan ääriin. Mikä voisikaan tavoittaa paremmin ihmisiä kuin tv ja media. Minäkin olen tullut uskoon kotisohvallani kun katsoin "vahingossa" TV7 kanavaa, sillä en tiennyt sellaista olevan olemassakaan ennekuin "sattumalta" kerran eri kanavia selailessani löysin tämän kanavan. Kiitos Heralle!

• Marinkainen

Tv7 on kanava, jolla lähettävät kristityt ohjelmaa. Olen usein saanut kanavalta lohdutusta. Tärkeintä on, että Jeesuksen lunastustyö tulee esille. Monissa maissa kristityt puhuvat asiaa oman kulttuurinsa kielellä. Amerikkalaiset menestysteologit puhuvat kansansa kieltä eli korostavat taloudellista menestystä. Älkää mistään murehtiko, vaan saattakaa asianne rukouksella ja anomisella Jumalalle tiettäväksi, niin hän kuulee teitä. Tämän olen todennut toimivaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4115
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1496
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1264
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      83
      1025
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1022
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      42
      989
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      964
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      17
      829
    Aihe