Kärkkäinen Kauhajoelle

lisäääää

3000 neliön market Wulfin tontille

26

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adssssssssssssssssssssss

      ei voi kannatttaa kun nykyisetkään kaupat ei voi kannattaa. liikaa tarjontaa.

      • Ostoehdokas

        Ihmettelen aukioloaikoja esim lauantaisin ...
        Onko asiakkaita , ei oo , ei voi olla . Me pieni kylä !!!!


    • hiin

      vetonaula kauhajoelle

    • eliittinoppi

      mihinä, täällä mitään WULFFIA oo eikä niillä tää mitää tonttia oo

      • ryobi100

        Ehkä apsin toiselle puolelle teitä ja 0,5 prosentin varmuudella.


    • Jujjuuj

      Luetettavan kuuloiselta kaverilta kuulin että kauhajoelle olisi tulossa xxl urheilutavaratalo...

    • Ilotulite

      Tulisi nyt . On poijiilla rahaa rakentaa tuohon ABCtä vastapäätä. Mahtava asia .
      Luulen ei totta siltikää .

    • kjip

      kyllä se on tottavieköön

    • äöpå

      tuloa vahvistaa kärkkäisen lehden jakelu kauhajoelle

      • Jubujbjbjbkb

        Seinäjoelle ehkä mutta ei kauhajoelle...talousalue on vain liian pieni monelle halpahallille...


    • Takkasytytin

      Kestää tulo jos vanhat rakennukset ekaksi puretaan ....ei oo totta.

    • Ujhyytghhhh

      Juu ihmettelin tuota kårkläisen lehtijakelua alueellemme toisaalta jaetaan täällä keskisen lehteäkin vaikka kauppa on yli 100km päässä....

      Ehkäpä tuo yrittää haalia verkkokauppa asiakkaita....kivijalkakauppaa ei kauhajoelle tule..

    • nuuskiskelija

      niin kertokaa nyt että missä se W U L F F I täällä on sen kyllä muistan että G U L F F I oli 6 - 70 luvulla aronkylässä mutta mitään wulffia ei täällä ole ,ja MIKKÄ POJAT rakentaa.

    • virkamiehet.kertoivat

      Kauhajoen keskustaan aiotaan rakentaa juoppojen hoitokoti

    • Larzan

      Olisko Prisma tulos koomajoelle 15000m2 ja motonet 10000m2 vaateliikkeita henkka ja maukka, lindex.... ai niin unta se olikin kooma vain jatkuu

    • hjkhjkh

      kärkkäinen hakee vuokralaisia lehti-ilmoituksella rakennettvaa kiinteistöön. Oman tilan lisäksi. toinen liike tele s joelle Prisman viereen.

      • Gyguhjhjgkgk

        Ihan kuin tyhjistä liikekiinteistöistä kauheajoella olisi pulaa...


      • tytyityuttyutyityi

        kun tällaisia laittaa niin laittakaa nyt sitten ETTÄ MISSÄ LEHDESSÄ SE ILMOITUS ON muuten tuolla tiedolla ei ole mitään arvoa


    • Suodatinkeitin

      Me toivomme uutta Kauhajoelle , Kärkkäinenkin olisi kova sana mutta kun kaikki vain kuihtuu täälä . Kaupungin keskustasta loppuu hieno liike PENTIK . Se viimeinen imago kauppa , voi voi voi .
      Kaupungin keskusta on hiljainen . Ei auta Cittari .....Prismaksi Valtin muuttuminen olisi kova sana .....vaan ei muutu .

    • Larzan

      Valtin tilat Prisman tyyliselle liikkeelle liian pienet. Valtin nykyinen kiinteistö nurin ja uutta tilalle . Mutta valitettavasti kauhajoen kokoisessa kylässä ei riitä asiakas virtoja Prismalle. Jos Seinäjoki olisi kauempana eikä ostosmatkailu suuntautuisi sinne ja keskiselle. Vaan kauhajoki olisi alueen vetovoimainen kauppapaikka niin ......mutta nyt suuntaus on se mikä on

      • valinnanvapaus

        Kärkkäisen omistaja Juha Kärkkäinen on saanut tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Magneettimedia hyvin juutalaisvastainen.


      • matti1967

        ketäs tuo tuomio liikuttaa muutakun uteliaita ja kateellisia?


      • valinnanvapaus

        Ainakin minua liikuttaa sen verran, etten halua rahoittaa tämmöistä toimintaa, jota Kärkkäisen omistaja harrastaa.


      • kafosasfkoafsokafs

        Jaa jaa minä taas ostan tuolta, koska uskaltavat puhua vaikeista asioista.


      • kafosasfkoafsokafs kirjoitti:

        Jaa jaa minä taas ostan tuolta, koska uskaltavat puhua vaikeista asioista.

        Päästään sairaita natseja riittää.


      • PolleKoninkaulusko

        Kauhajoella kysyt jotain tavaraa, niin vastaus on "ei oo varastos, mutta tilathan" ja taas menee viikko odotelles. Hinta on sitte 1,5 kertaanen verrattuna siihen, että olisit itte tilannu iipeistä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      65
      3233
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1162
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      955
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      688
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe