Viime yön unessa

Kiitäntulkinnasta

kävelin kadulla. Kuulin koiran haukkumista ilmeisesti takanani. Se häiritsi minua ja pelotti varmaan myös.
Koiran ulkoiluttajat menivät ohitseni ja koira hihnassaan suuntautui minuun.
Koira oli aggressiivinen. Se oli todella häiritsevää.
Koiraa ulkoilutti nuorehko pariskunta, joista mielestäni naispuolinen, oli myös
aggressiivinen minua kohtaan.
Olemassaoloni tai vain minun näkemiseni ärsytti häntä/heitä.
Voisiko joku tulkita tätä.

4

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juytewsxc

      Heh kuulin juuri koiran haukkuvan naapurissa ennenku luin tän.

      Tulkinta: pakenet ympäristön negatiivisuutta omaan maailmaasi. Omasta mielestäsi et ole tehnyt mitään pahaa tässä hetkessä, mutta menneisyyden synnit vainoavat sinua. Ärjyvä koira oli totuus mikä unessa sinut saavutti.

      Mutta älä huoli: totuus on lähtöisin Jeesuksesta ja sen on tarkoitus ojentaa sinut oikealle tielle. Ole kiitollinen.

      Itse näin aiemmin unen joka oli osa laajempaa yhteiskunnallista kokonaisuutta. Siinä ihmiset ottivat osaa kilpailuun, suuren voiton toivossa. Mutta kilpailu oli suunniteltu siten, että pudonneet ihmiset kuolivat. Aina tuli uusi rankempi taso täynnä kuolemanloukkuja. Lopulta edes voittaja ei saanut mitään koska koko kilpailu oli huijaus. Itse vain tarkkailin tätä ja tajusin että kaikki ovat vaarassa sitten uneni loppui kun näin uusien sydämmettömien kilpailijoiden saapuvan mukaan rannalta.

    • Kiitäntulkinnastaa

      Kiitos.
      Olisi mielenkiintoista kuulla Tulkintaa-tulkitsijan mielipide tästä unesta.
      Kiitos jos ehdit.
      Aloittaja

    • Tulkintaa

      Hei,

      On sanonta :haukkuva koira ei pure,
      mutta haukkuva koira voi käydä kimppuun sanallisesti,
      saaden toisen olon pelokkaaksi ja epämukavaksi.

      Se (haukkuva koira) siis edustaa lähipiirissä esiintyvää vastenmielisesti käyttäytyvää henkilöä,
      joka käyttää toista kohtaan ilkeyttään karkeaa kieltä (haukkuu eli "aukoo päätään"). Vain hihna estää käymästä kimppuun
      ja tuo hihna on tietysti yleinen käytösnormisto, säädyllisyys, mutta sitä (hihnaa) tässä kyllä rakkimaisesti käyttäytyvä tempoo.

      Räksyttävä koira symboloi usein myös kohtauksia järjestävää alkoholistia joka ei hallitse viinankäyttöä vaan kännipäissään sitten "laukoo totuuksia ja herjoja" eli haukkuu ja räksyttää aika lailla ilman sensuuria ja ympäristöä sitten hirvittää kylmässä pelon hiessä että mitähän sieltä (juopon suusta) taas tulee ja kellehän se seuraavaksi kettuilee ja kenet aikoo nolata.

      Lyhyesti:
      Tulkitsisin näin, että joku tämän kaltainen (esim. edellä kuvattu) ikävä kokemus tai havainto inhottavasta henkilöstä on unennäkijälle rekisteröitynyt sinne mielen pohjalle mitä alitajunta tässä unen kautta purkaa ja pohdiskelee.

      Tämän tyyppinen uni on siis hyvä uni, koska se siis herättelee unennäkijää vakavasti miettimään kannattaako viettää aikaansa riidanhaluisen (tai riidanhaluisten/karkeakielisten) tuttavien parissa.
      Ei tietenkään kannata mikäli vain voi asiaan vaikuttaa.
      Sillä samoin kuin hyvä mieli ja iloisuus myös aggressiivisuus ja typeryys nimittäin surullisen usein tarttuu juuri näin että kaikki alkaa olla huonolla tuulella kun yksi aikansa jaksaa sitä naamaansa länkyttää ja ärsyttävästi räksyttää tai vinoilla.

      Mutta mehän etsimme aina tasokasta ja miellyttävää seuraa, mikäli mahdollista, eikö vain.
      Räksyttäjät räksyttäköön itsekseen vaikka puulle tai puhelinpylväälle niin paljon kuin mieli lystää!

      Toivotan ikimuistoista kesän jatkoa ja mitä mainiointa seuraa unennäkijälle!

      • Kiitäntulkinnastaaa

        Kiitos paljon sinulle!
        Taas oli niin hyvä tulkinta, joka laittaa ajattelemaan.
        Kiitos samoin sinulle ikimuistoista ja onnellista kesää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe