Mikä on elämässäsi tärkeintä sinulle kun ole lähel

xx9

Aika on vain kuvitelma kun katsot taaksepäin, ehkä muistat lapsuuden ja sen jälkeen rakkauden perheen lapset ja ajalla kaiken sen elämäsi kokonaisuuden.

Mikä on tärkeintä sinulle---- ei muille.

35

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrjii

Suomen mahtava torjuntavoitto kesällä 44, ja viimmeaikaiset menestymiset jääkiekossa
      Hyvä Suomi

• Aatu voitti ei Suomi ja Aatu antaa töitä suomalaisille tänään samoin ruotsalaisille He näkevät talouden ei -----ex Talvivaara--- . Nokia oli ja meni.

kesä 1944 oli kenraalien pakoa-apinoiden juoksua.

Kekkonen ja Nikita suuria tappajia.

• KaikenlaisiaXXXXXX

On siinä oikea historian asiantuntija. Ketä Kekkonen on tappanut?
        Kuka Kekkonen? UKKko?

• KaikenlaisiaXXXXXX kirjoitti:

On siinä oikea historian asiantuntija. Ketä Kekkonen on tappanut?
        Kuka Kekkonen? UKKko?

1918---valkoiset -- ei tappajia???

Nikita tappoi noin 20 tuhatta omia.

Apinat mitä lisää???

• ystävyydellä-sinulle
        xx9 kirjoitti:

Aatu voitti ei Suomi ja Aatu antaa töitä suomalaisille tänään samoin ruotsalaisille He näkevät talouden ei -----ex Talvivaara--- . Nokia oli ja meni.

kesä 1944 oli kenraalien pakoa-apinoiden juoksua.

Kekkonen ja Nikita suuria tappajia.

Kirjoitit; "Aatu voitti ei Suomi ja Aatu antaa töitä suomalaisille tänään samoin ruotsalaisille He näkevät talouden ei -----ex Talvivaara--- . Nokia oli ja men"i.

Olisi mielenkiintoista tutustua sinunkin sielun-maisemaan, muuta kuin apina tasolla? Miksi petyit silloin Suomen oloihin ja muutit Ruotsiin? No, tokihan laillasi muutti moni toinenkin, mutta he eivät kirjoittele tänne tuollaisia "apina" viestejä!!!

Joskus mietin, että oletko "verenpunainen" kommari, joka purat kiukkuasi parempiosaisia vastaan ja siksi Suomea inhoat?

• ystävyydellä-sinulle kirjoitti:

Kirjoitit; "Aatu voitti ei Suomi ja Aatu antaa töitä suomalaisille tänään samoin ruotsalaisille He näkevät talouden ei -----ex Talvivaara--- . Nokia oli ja men"i.

Olisi mielenkiintoista tutustua sinunkin sielun-maisemaan, muuta kuin apina tasolla? Miksi petyit silloin Suomen oloihin ja muutit Ruotsiin? No, tokihan laillasi muutti moni toinenkin, mutta he eivät kirjoittele tänne tuollaisia "apina" viestejä!!!

Joskus mietin, että oletko "verenpunainen" kommari, joka purat kiukkuasi parempiosaisia vastaan ja siksi Suomea inhoat?

Tavallaan olet oikeassa lähes kaikessa yritin , mutta--- minua kutsuttiin punikin pojaksi--- asia ei kuulu tähän.

Olet oikeassa inhoan Suomea koska en saanut opiskella ja tämä johtuu minun vanhemmista.

Opiskelin paljon ja kiitos siitä---näin 46 vuotta olen pois Suomesta.

Med vänlig hälsning.

• Kysymys oli 60 ! ja lisä ei apinoille joita Suomi on täynnä.

• Surkeeta.tekstiä

Ja taas sama apina-jankutus. Keksisisit välillä jotain uutta. Ainiin osaathan sä kirjoittaa myös nolla. Apina, nolla, apina.

• Surkeeta.tekstiä kirjoitti:

Ja taas sama apina-jankutus. Keksisisit välillä jotain uutta. Ainiin osaathan sä kirjoittaa myös nolla. Apina, nolla, apina.

Apina on Suomalainen----Urheilussa Aina- pettäjä kansa.

• xx9 kirjoitti:

Apina on Suomalainen----Urheilussa Aina- pettäjä kansa.

Myös sodissa.......

• Suomi Tänään on Venäjä kaikessa, on vaikea apinalla nähdä totuus!!!!

• Putin oli apinakansalle pelastus, ei lisää muuttajia.

Med vänlig hälsning.

• Kiitos kaikille, olen Aina Suomalainen.

Med vänlig hälsning.

• Putin on suomen ystävä vielä....

• Lapset ovat mulle tärkeimmät. Lapset, lapset, lapset ja lapset. Tai ei mulla noin monta ole, kaksi vain.
      Mielenrauha. Olen onnistunut hukkaamaan sen niin monta kertaa. Se on tärkeämpi mulle kuin mikään rakkaus.

• Ontämänimmari

Juuri nyt minulle tärkeää on tämä pertteleen toimistotuoli, kotona, se on menettänyt pidätyskykyä ja valuu ala-asentoon, ajoittain. Se alkaa nitkahdella ja joka nitkahduksen jälkeen valahtaa 2 - 3 cm muutaman sekunnin välein, kunnes se on alhaalla ja tulee tunne että istun lattialla.
        Välillä se pysyy normaalina monta päivää mutta sitten rasittuu. Alle 2 vuotta vanha.
        Ei mulla murot hajoa mutta se häiritsee.....
        Niin paljon, että taidan lähteä Selloon on niin kaunis päivä. Jahka minusta tulee rikas, ostan tuhannen euron johtajantuolin, varmaan jo syksyllä. Pääsen vertaamaan onko kalliilla ja halvalla tuolilla eroa? Tästäkin maksoin ehkä 150 öröä.

• Ontämänimmari kirjoitti:

Juuri nyt minulle tärkeää on tämä pertteleen toimistotuoli, kotona, se on menettänyt pidätyskykyä ja valuu ala-asentoon, ajoittain. Se alkaa nitkahdella ja joka nitkahduksen jälkeen valahtaa 2 - 3 cm muutaman sekunnin välein, kunnes se on alhaalla ja tulee tunne että istun lattialla.
        Välillä se pysyy normaalina monta päivää mutta sitten rasittuu. Alle 2 vuotta vanha.
        Ei mulla murot hajoa mutta se häiritsee.....
        Niin paljon, että taidan lähteä Selloon on niin kaunis päivä. Jahka minusta tulee rikas, ostan tuhannen euron johtajantuolin, varmaan jo syksyllä. Pääsen vertaamaan onko kalliilla ja halvalla tuolilla eroa? Tästäkin maksoin ehkä 150 öröä.

Sellossa on viileetä :) Sullahan leikkisä tuoli on. Hyviä toimistotuoleja on vaikeaa löytää, vasta käytössä huomaa että ei se ollutkaan ihan nappi-ostos. Ite kaipaisin kunnon satulatuolia, yhden hommasin, mutta se on liian kova. Sellainen pehmeä ja säädettävä maksaa maltaita.

• Ontämänimmari

Satulatuoli löytyy, keinonahkainen, kova, nihkeä, sai häädön parvekkeelle loppujen lopuksi. Sitten on swipperi, iso pyöreä pehmeä istuin. Se on kuin on nuo tasapainolaudat nykyään, siis siinä istutaan vapaasti ilman nojia. Jäykkä jousi jalaksessa puskee "takaiskua" pakariin ja alaselkään eli pakottaa sinut istumaan selkä suorana normaali asennossa. Istuinkorkeus kaasujousella säädettävissä.
        Noo, vähälle käytöllä on jäänyt. Tuolla se on kirjoituspydän alla kenkätelineenä koska siinä on laaja pyöreä jalas, kuin avoritilä. Miksi kirjoituspöydän alla? On neljä paria käyttämättömiä lenkkareita. Ulkokengillä en eteistä peremmälle astele.
        Sellossa oli viileää, ja väkeä kuin viipurin vapaavoimistelijoiden markkinoilla, ostin hiirimatonkin kun satuin muistamaan. Jos ei eläkeläisiä lasketa niin mistä sitä väkeä riittää heti aamupäivästä? Oli siellä pari työhaalaristakin ostamassa eväitä, että varmuudella kaksi ihmistä käy töissä kymmenestä tuhannesta he he. Olisin itsekin mutta eilen heitin 12 tunnin päivän ettei tarvinnut tänään vaivautua.
        Se onkin näköjään swopper tuo kenkäteline.

http://www.ergoforum.com/tuote/swopper-rolling/
        Ei paha.

• Minäkin jäin miettimään aloituksen kysymystä.
      Minulle on kait kaikkein tärkeintä että ihmiset jotka asuvat kanssani, lapseni, läheiseni, ystäväni jne voivat hyvin ja sitten laajentaen renkaita vedessä että muutkin, naapurit, tutut ja yleensäkin ihmiset voivat hyvin ja jaksavat.
      Toimeentulo, terveys, ihmissuhteet...lista on pitkä ja asettaa niitä nyt tärkeysjärjestykseen on vaikeaa.
      Lutusen mukaantulo kuvioihin on tuonut uuden elementin prioriteetteihini: ympäristönsuojelun, hiilijalanjäljen kutistamisen, vihreät arvot.
      Yksi asia jonka koen tärkeäksi itselleni, siis aivan henkilökohtaisella tasolla on yrittää jaksaa loppuun saakka menettämättä mitään tyylistäni. (Hålla stilen hela vägen till slutet) :)

• siilimuori3

Elämä itsessään on tärkeä.

• Muuten ....hyvä aloitus xx9. :)

• 60 -iässä ei enää ole mitään tärkeätä.
      Etenkin menneisyydestään voi enää toivoa parasta.
      -
      Tulevaisuus on enää niin lyhyt, että voi toivottaa itselleen ainoastaan hyvää
      onnea.
      Niin lyhyt, että ei tulevaisuuskaan ole enää tärkeää.
      -
      Eniten tärkeätä, vaikka sekään ei enää ole tärkeää...
      On seurata elämän-menoa, vertaillen sitä oman elämänsä menneisiin.

H.

• nehän.ne

Lirkku riimuttelut on sulle tärkeintä elämässäs ;)))))))

• nehän.ne kirjoitti:

Lirkku riimuttelut on sulle tärkeintä elämässäs ;)))))))

"nehän.ne"

Sanopa se...
        Vain oletus voi olla oikeassa.

H.

• Mikä olisi tärkeämpää kuin elää elämäänsä, päivä toisensa jälkeen avautuu eteen. Joskus parempana, toisinaan kaikki menee päin mäntyä, mutta senkin kestää.
      Olisipa kurjaa elää, ellei mikään enää "tässä iässä" olisi tärkeää, sama kai sitten, kun heittäytyisi sillalta jokeen tai rakentelisi kaulakiikun.
      Jokainen päivä on tärkeä, ei hitto vieköön kannata jopa kymmeniä loppuvuosiaan elää tyyliin "mitä tässä nyt enää tapahtuisi, kohti tuonelaa kuljen kuitenkin", ärsyttävää elämänsä viimeisten vuosien tuhlaamista. Yhyyyyy, mikään ei oo mittään, eikä tunnu miltään.

• "Ancelina"

Lisään lauseeseeni yhden sanan.
        "Vain oletus voi enää olla oikeassa."

YH.

• hunksz kirjoitti:

"Ancelina"

Lisään lauseeseeni yhden sanan.
        "Vain oletus voi enää olla oikeassa."

YH.

hunksz

En tiedä sinun oletuksistasi mitään, sillä itse en oleta mitään.
        Vain se minkä näen ja koen on totta.

YP.

• kesi.vä

Vapaus!

• enmilläänkeksi

Minun elämäni on vielä vähän vaiheessa. Kerron vasta sitten, kun olen katsonut filmin loppuun.

• Koko ajan pikkuisen kerrallaan jotain napsaistaan elämästä pois,
      mutta asia, jota en millään haluaisi antaa pois on tämänhetkinen terveys ja kunto.
      Sen mukana kaikki muu on vain plussaa ja plusplussaa.

• henrjii
    • eppu2

Kyllä se tuo omakseni tuntema ´lauma´ on.
      Myös vapaus elää omannäköistä elämää.
      Joka päivä vain pitäisi muistaa olla kiitollinen, koskaan ei tiedä mitä edessä on.

• nlkh

Oon suruinen, kun elämä soljuu niin nopeasti, ja "voimavuodet" ovat takana.

• reppuriika

Pitänee jälleen kerran tämä sanoa, vaikka olen sen ilmaissut monet, monet kerrat, mutta niin on kysymyskin. Samantapaista on kyselty palstalla vähän väliä vuosien aikana.
      Elämä kokonaisuutena on tärkeä. Olisi voinut jättää joitain juttuja väliin ja valita toisin, mutta eipä meistä kukaan taida onnistua nappiin.
      Se että olen saanut tulla jo nuorena uskoon, onko varmasti se tärkein asia ja kantava voima vuosikymmenien saatossa. On saanut kokema paljon mielenkiintoisia asioita ja tutustua miellyttäviin ihmisiin.
      On tämä elämä ihan joka päivä ainutlaatuinen seikkailu.

• Olen ollut pois työelämästä 11 vuotta ihmeellisellä aika kulkee nopeasti.

reppuriika on turhaa vetää uskoa joka asiaan, suurin tappaja maailmassa myös tänään on Usko ja tavallaan raamattu!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      405
      4870
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      486
      3040
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      129
      2611
    4. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      232
      2547
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      193
      2542
    6. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      77
      1674
    7. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      601
      1551
    8. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      479
      1365
    9. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      16
      1364
    10. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      46
      1111
    Aihe