Mitä ei-pelaajat tekevät vapaa-ajallaan?

AikaPitkäänMietittyNimi

Otsikko huono, koska en keksinyt mitään parempaakaan, kun raja on 50 merkkiä.

Jokatapauksessa ihmisenä, joka itse käyttää ainakin 6h vapaa-ajastaan tietokonepeleihin, olen utelias tietämään mitä ihmiset, jotka eivät pelaa konsoli tai tietokone pelejä tekevät vapaa-ajallaan. Olen kysellyt tätä koulussa ihmisiltä, jotka eivät pelaa, mutta vastaukset ovat olleet yleensä aika epäselviä, kuten "olen ulkona"....

Saattaa olla vähän outo kysymys, mutta jollekkin joka on ollut "nörtti" 2 luokasta asti ei välttämättä ole.

Siis tarkoitan nyt kouluikäisiä (ylä aste, lukio). Aikuiset vaan vastaisivat työ, työ, työ, työ, perhe, perhe.

9

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuso33v

Etsin tyttöystävää, ootko tyttö?

• AikaPitkäänMietittyNimi

Olen poika..

Mites tää liittyy yhtään mun kysymykseen? (tod. näk trolli, mutta sen verran tylsää, että jaksan vastata)

• juuso33v

No, kyl poikakin käy. milloi voidaan nähä?

• AlexDeLarge

Käyn kävelyillä, pyörin ehkä frendien kanssa jossain, luen kirjaa jahka mulla joku sattuu olemaan kesken. Tietokoneella pyörimistä ei varmaan lasketa?

• AikaPitkäänMietittyNimi2

Kiitos vastauksesta. Sori jos oon nyt vähän tunkeileva, mutta mitä tarkoitat "pyörin ehkä frendien kanssa jossain"? Yleinen vastaus ihan koulussakin.

(joutu laittaa eri nimimerkin ku ei anna jostain syystä käyttää tota jolla postasin tän..)

• AlexDeLarge

Eli siis se perinteinen ´´ulkona olo´´. Jauhetaan shaibaa ja välillä pelataan jotain korista tms.

• 23r923t02

Teen töitä
      - 12v

• EtiooppiassaWaanChillaan

Oon 11 vuotta ja teen töitä ku muute en saa ruokaa. Asun afrikas btw

• HIRVIÖTULEEJASYÖSUT

Meen pelaamaan jalkapalloo, usein yksin, kun ei oo paljon kavereita joita kiinnostais futis. No joskus luen ja ihan vaan pelaan. Kavereitten kanssa sitten muuten tulee oltuu. Ulkona juttelemassa, tai tekemässä jotain mitä nyt sattuu :D. Sitä on vaikea selittää, se pitää ite kokea :D.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe