Otsikko huono, koska en keksinyt mitään parempaakaan, kun raja on 50 merkkiä.
Jokatapauksessa ihmisenä, joka itse käyttää ainakin 6h vapaa-ajastaan tietokonepeleihin, olen utelias tietämään mitä ihmiset, jotka eivät pelaa konsoli tai tietokone pelejä tekevät vapaa-ajallaan. Olen kysellyt tätä koulussa ihmisiltä, jotka eivät pelaa, mutta vastaukset ovat olleet yleensä aika epäselviä, kuten "olen ulkona"....
Saattaa olla vähän outo kysymys, mutta jollekkin joka on ollut "nörtti" 2 luokasta asti ei välttämättä ole.
Siis tarkoitan nyt kouluikäisiä (ylä aste, lukio). Aikuiset vaan vastaisivat työ, työ, työ, työ, perhe, perhe.
Mitä ei-pelaajat tekevät vapaa-ajallaan?
9
151
Vastaukset
- juuso33v
Etsin tyttöystävää, ootko tyttö?
- AikaPitkäänMietittyNimi
Olen poika..
Mites tää liittyy yhtään mun kysymykseen? (tod. näk trolli, mutta sen verran tylsää, että jaksan vastata) - juuso33v
No, kyl poikakin käy. milloi voidaan nähä?
- AlexDeLarge
Käyn kävelyillä, pyörin ehkä frendien kanssa jossain, luen kirjaa jahka mulla joku sattuu olemaan kesken. Tietokoneella pyörimistä ei varmaan lasketa?
- AikaPitkäänMietittyNimi2
Kiitos vastauksesta. Sori jos oon nyt vähän tunkeileva, mutta mitä tarkoitat "pyörin ehkä frendien kanssa jossain"? Yleinen vastaus ihan koulussakin.
(joutu laittaa eri nimimerkin ku ei anna jostain syystä käyttää tota jolla postasin tän..) - AlexDeLarge
Eli siis se perinteinen ´´ulkona olo´´. Jauhetaan shaibaa ja välillä pelataan jotain korista tms.
- 23r923t02
Teen töitä
- 12v - EtiooppiassaWaanChillaan
Oon 11 vuotta ja teen töitä ku muute en saa ruokaa. Asun afrikas btw
- HIRVIÖTULEEJASYÖSUT
Meen pelaamaan jalkapalloo, usein yksin, kun ei oo paljon kavereita joita kiinnostais futis. No joskus luen ja ihan vaan pelaan. Kavereitten kanssa sitten muuten tulee oltuu. Ulkona juttelemassa, tai tekemässä jotain mitä nyt sattuu :D. Sitä on vaikea selittää, se pitää ite kokea :D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211815
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491164Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441030Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770