Luopuisitko palstailusta jos rakkaasi haluaisi

vainen.nainen

sinun lopettavan kirjoittelun ? Vaikeaa varmasti muuttaa tottumusta tulla tänne.

27

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KummallistaErikoista

Miksi kummassa läheiseni kieltäisi minulta jotain sellaista?
      Onko jollekin käynyt niin?

• vainen.nainen

Kyllä tiedän, mutta ei tänne 60 palstalle. Mustasukkaisuus ja omistamisenhalu kai ajaa tuollaiseen.

• Suomi apina???

• Korppis1

Eipä haittaa rakasta palstailuni. Tapanansa sanoa kun kiukustuu, että mene sinne palstalle riitelemään ; )

Ei ole mustasukkainen, tervejärkinen on, tietää, että kukaan ei tule pirttiini kuvaruudun läpi.

Taitaa olla taas näitä alaikäisten aloituksia.

• siilimuori3

Jos hänellä olisi siihen hyvät perustelut niin mikä ettei :).

• Psykoterapeutitar

Ilmoittaisin "rakkaalleni", että teen todellakin, mitä itse haluan. Minkäänlainen "määräily" ei tulisi kysymykseenkään!

• Täällä voi kirjoittaa nimettömänä, mistä rakkaasi tietää missä käyt jos et kerro.
      En kuuntelisi kenenkään kieltoja. Palsta on välillä niin tympeää luettavaa että tulee käytyä melko harvoin.
      Jos ikä tekee ihmisen piikikkääksi kuin siili, en halua vanheta yhdessä näiden kanssa. Puolisoni ei ikinä kieltäisi käymästä millään sivuilla.

• pitää.paikkansa

"Palsta on välillä niin tympeää luettavaa että tulee käytyä melko harvoin. "

"Jos ikä tekee ihmisen piikikkääksi kuin siili, en halua vanheta yhdessä näiden kanssa. Puolisoni ei ikinä kieltäisi käymästä millään sivuilla."

• Toiminnäin-ominpäin

Kuuluu sarjaan epäkypsät teinit. Vaan lienee niitä ikäryhmäläisissäkin, mustasukkaisia miehiä ja naisia, toinen toisistaan kuin vahtihauvat.
      En pystyisi ajattelemaan kumppanikseni sellaista naista, joka vahtisi nettikäyttäytymistäni, toisaalta ei minulla olisi syytä tyhjentää edes selainhistoriaa (kuin turvallisuussyistä, joka päivä: varotoimi ei pelko), että sieltä löytyisi muuta kuin normaalia. Sen kuin katsoisi jos uteliaisuus menisi "rakkauden" (hyvä kumppanuus) edelle.

• hau.ja.hau

Onhan nuita mustiksia eukkojakin sattunut joskus.

• kesi.vä

Täällä puhutaan joskus "vanhojen" palstalaisten kesken, että täältä on alkanut romansseja. Mä olen jotenkin aika ymmyrkäisenä siitä, kun välillä olen itsekin saanut jotain ko. suuntaan heittoja. Nyt olen jollainlailla alkanut olemaan varpaillaan täällä, vaikka ei olekaan ketään olan takana.
        Eikös tämä ole VAIN keskustelupalsta?

• Ehkäjotkut

Keskustelupalstahan tämä. Mutta mikä taho kieltää romanssit ja lirkuttelutkaan jos sellaisia ilmenee?
        Ei tuolla säännöissä lue; seurustelu, pariutuminen, kihlautuminen, yhdenyön suhteet ja avioliitot palstan kautta ovat kiellettyjä.

• kesi.vä

Noo, eihän siellä kielletä ei ja lirkut ja virkut on minunkin mielestäni sallittuja. Mutta, mutta, sitten joku heittää sivusta jotain "mustiksena", niin kyllä minä ainakin kavahdan ja yritän jättää kepeät heitot ettei tulisi väärinkäsityksiä ja mustasukkaisuusdraamoja.

• siinä.vaan
        Ehkäjotkut kirjoitti:

Keskustelupalstahan tämä. Mutta mikä taho kieltää romanssit ja lirkuttelutkaan jos sellaisia ilmenee?
        Ei tuolla säännöissä lue; seurustelu, pariutuminen, kihlautuminen, yhdenyön suhteet ja avioliitot palstan kautta ovat kiellettyjä.

Siinä lirkutelkoot.

Sitä vaan pidän kummallista kun normaalisti keskustelisi, niin joku mustis vetää herneet sieraimiinsa tavallisesta asiasta, ettäkö muka olisi hänen omaansa valtaamassa. Ihan niinkuin se mukamas jostakin netissä näkyvästä sananvaihdosta kuluisi/pilaantuisi.

Miten lienee ehkäpä jopa happanisi? ;-)

• kesi.vä
        siinä.vaan kirjoitti:

Siinä lirkutelkoot.

Sitä vaan pidän kummallista kun normaalisti keskustelisi, niin joku mustis vetää herneet sieraimiinsa tavallisesta asiasta, ettäkö muka olisi hänen omaansa valtaamassa. Ihan niinkuin se mukamas jostakin netissä näkyvästä sananvaihdosta kuluisi/pilaantuisi.

Miten lienee ehkäpä jopa happanisi? ;-)

No juurikin noin. Mulla on vähän tapana, että jutustelen täällä palstalla samallalailla kuin livessä. Ja pian tulee sitten limaisia herneitä jonkun sieraimista kuin hauleja ikään.

• Ei ei ole mitään skismaa meilläkään palstailusta.
      Poimimme joskus jopa puheenaiheita aamiaispöytään foorumeilta.
      Minä kirjoittelen foorumeilla ja olen tehnyt sitä pitkään, sitä ennen chattailin ja siinä on se huono puoli että tahtoo potut kiehua kuiviin sillä aikaa kun juttelee jonkun lipevän tyypin kanssa toisella puolella maailmaa, eli on sitten jo aihettakin huomauttaa että hei haloo, koskas meillä saa sapuskaa vai meenkö kiskalle?

Kenelle Lutusen pitäis olla mustasukkainen?
      Ei kai täällä muita lirkkuja ole kuin hunksz ja sekin on nyt niin hetaleenan lumoissa ettei edes huomaa muita ;)

• Jos täällä nyt vähänkään minuun viitataan, ilmoitan että minulla on nyt uusi
      kova-levy.
      Pöytä-koneessani.
      Hikinen paita meni vaihtoon.(nuuh, nuuh)
      -
      Aloitukseen viitaten, totean tuntevani täällä pimeyden uhkaa.
      Kaikenlaiset voimat ovat heränneet.
      Tiedänhän minä erittäin hyvin naisten tietävän millainen minä olen.
      Onneksi naiset kuitenkin miehestä haluavat uskoa enemmän(hym.kuj)
      -
      Otetaanpa esim.tämä Paloma ja sen lutunen.
      Jos minä ottaisin jokusen pulloa aitoa SF-Kossua mukaani ja menisin lutusen
      kanssa Dala-kala-reissulle, ei Paloman kannattaisi uneksiakaan laittaa minulle
      herkkujaan esille.
      Saisi tyttö-raasu enintään ulvoa rappusillaan, yön pimeydessä yksin
      surkeudessaan.
      Palattuamme sanoisi Lutunen lujasti:
      Nyt vaimo, pidä huoli että hunksi ei lähde kotiinsa tyytymättömänä.
      Kaitpa minä saisin jotain Shakira-chorizoa coca-salaatilla, vai mitä niitä nyt siellä
      on.

H.

• ParempiYksinKuin

Ei olisi kauaa minulle rakas, jos alkaisi tai edes yrittäisi määräillä mitä minä saan tehdä ja mitä en.
      Lähtö tulisi hänelle, ja pikaisesti tulisikin, jos ylipäätään olisi sellainen ihminen jollain tapaa lähelleni päässyt.

• Lutunen ei juo kossua.
      Single malt scotchia ja sitäkin vain yksi kahden sormen mitta illassa. Ja vain pari kertaa viikossa. Yksi vahva saunaolut. Yhden kerran viikossa. Se on siinä.
      Tänään on ruokalistalla pikahernekeittoa chorizomakkaralla. Aamiaiseksi plättyjä ja pekonia puolukkahillolla ja vaahterasiirapilla mums.
      Kiva kun kävit.

• "Paloma.se.co"

Nii, ei se vielä.
        Minhä ko en Kossua ole tuonu vielhä.
        Ruotista ko ei saa muuta ko reenattua raana-vettä.
        Laadutonta seki.
        Ite sanot, jottha et tiiä mitä jokhi tulhessaan tuopi.
        Syötä lutuselle lemppariani numero 2:
        Glennfiddich.
        -
        ...kävit...
        Ei tollee saa sanua.
        Tulee niin torjuva tunne :)

H.

• bessie-

Ilman muuta luopuisin, mutta sellaista tilannetta ei edes voi tulla. Käyn tällä palstalla vain silloin kun olen yksin kotona, ja silloinkin vain, jos ei ole tähdellisempää tekemistä. Aika tyypillisesti päivinä jolloin teen lyhyehköjen 'pakkotaukojen' rytmittämiä kotihommia, esim. pesutuvassa tai keittiössä. Ei todellakaan johtuisi mieleenikään tulla tälle, tai juuri muillekaan palstoille silloin kun minulla on vieras, ja ei varsinkaan jos hän on minulle rakas. Eri asia, jos molempia kiinnostaa joku juttu, yhdessä sitten.

Luopuisin myös 'rakkaasta', joka minun paikalla ollessani viettäisi kohtuuttoman paljon aikaa somessa. Epätodennäköistä kylläkin, että sellaiseen olisin haksahtanut alunperinkään.

• Tässä hotelli californiassa on ilmainen wi fi mutta väki saa kyllä laittaa pois joskus laitteet käsistään ja läppärin kansi kiinni kun tulee vieraita. Pienet pojat saa pelata pelejään ei niiden tarvi seurustella aikuisten kanssa koko aikaa (riittää kunhan kertovat kuulumisiansa).

Olemme kyllä etenkin tyttären kanssa pahasti jumissa facebookkiin ja joka kerta kun kännykkä kilahtaa niin on pakko katsoa kuka on sanonut mitä. Lutunen istuu läppärin ääressä tossa sohvalla metrin päässä ja pelaa; ei täällä mitään draamoja muodostu mistään ajankuluhömpästä.

Tuskimpa olisin edes alkanut surffailemaan chatteja ja keskustelupalstoja jos minulla olisi ollut jotain mielekkäämpää tekemistä silloin kun aloitin. Kuten rakkaan kanssa seurustelemista :

• Voisi kysyä myös luopuisinko lukemisesta, lenkkeilystä, ystävän kanssa puhelimessa jutustelusta, omasta päätäntävallasta.
      Eihän me täällä kotona kylki kyljessä kyyhötetä, molemmat puuhastelevat omissa töissään. Ruoka- ja kahvitauot sekä muutama tunti iltaisin ollaan sisällä yhtä aikaa.
      Tänään en ole nähnyt miestä kuin aamupäivällä, varmaan palaa illalla kotiin.

• Toivottavasti ei noin tiukkapipoinen ja ahdasmielinen mies tai varsinkaan rakkaus edes lähestyisi näin kevytmielistä naista.
      Tuskin luopuisin, mutta joutaisiko enää mihinkään, kaikki luppoaika menisi kieputukseen ja riekkumiseen.

• kukasitäkääjaksaa

Kaatuko ne aikasemmat mies suhteet liikaan kieputukseen ja riekkumisseen ? Kyllästyvätkö ?

• reppuriika

No on tässäkin asiassa täydellinen vapaus, kun ei ole sitä "kotikomentajaa". Jos olisi puoliso, niin tietenkin tulisi kuunnella häntä johonkin saakka. Kuitenkin aikuisella ihmisellä on oma elämä ja puolisoiden tulee kunnioittaa sitä. Olisi outoa, jos kumppani alkaisi hallitsemaan oman ajan käyttöä. Miksi ei saisi viettää aikaa netissä, jos ei haittaisi kotiaskareita ja muuta yhteistä elämää.
      Elelen yksin, en surffaile deittipalstoja, niin miksi tekisin sitä kumppanin ollessa kuvioissa mukana.

• ilman-kahleita

Eipä tulisi mieleeni pyöriä näillä palstoilla silloin kun ollaan rakkaan kanssa yhdessä, silloin ei avata nettiä muuten kuin aamulla ja illalla kun s-postit vilkaistaan. Siihen mitä yksin ollessani teen ei toisella ole asiaa puuttua, pystyn kyllä itse kontrolloimaan omat tekemiseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      405
      4870
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      486
      3040
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      129
      2611
    4. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      232
      2547
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      193
      2542
    6. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      77
      1674
    7. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      601
      1551
    8. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      479
      1365
    9. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      16
      1364
    10. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      46
      1111
    Aihe