Jos kumppani petää, haluaa erota, ei halua sinua yms.
Sehän tarkoittaa, ettei hän rakasta sinua.
Silloin on parempi päästää irti ja etsiä onnensa muualta, ei suhteesta mitään tule, ellei kumpikin rakasta toista.
Jokaiselle löytyy oma rakastava kumppani.
Meitä on miljardeja.
Miksi olla mustasukkainen?
5
245
Vastaukset
- rakkauttariittää
Tämähän on selvä rakkautta pitää olla kumppaniaan kohtaan. Ei muutoin suhteessa kukaan olekaan. Mikä ihme siinä on että pitää tuokin asia kertoa muka viisaana jollekin. Eikö kohde muka itse tätä ymmärrä. Pari siis jatkaa vaan ja ei rakasta toisiaan? Jopas olisi hullua. Mikä on parisuhteen perusta? Kai osaat itsekin päätellä tämän.
- annamunkaikkikestää
Fiksu vastaus. Onko se ei rakastava puoliso niin tumpelo ettei osaa itse lähteä siitä suhteesta ? Varsinkaan jos toinen ei edes tiedä pettämisestä mitään.
- sivuhuutelua
Parisuhde voi joskus olla taloudellinen liitto ja jälkikasvun kasvatusta. Tunteet on voineet taantua kaverilliselle tasolle. Puhu sitten kun oot ollut 25 v. saman kanssa, yhteinen elämä takana, kaikki omaisuus yhteistä. Joillain jopa työt yhteiset. Lähde siinä sitten pois, kun ei ole rakkautta.
- mitäuutta
Olen samaa mieltä. Mutta eiköhän tuo ke päivänselvää muutenkin.
- tälleeeeen
Ihan on vapaa pakkaamaan kamansa ja astumaan ovesta jos ei seura kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609