Jos kumppani petää, haluaa erota, ei halua sinua yms.
Sehän tarkoittaa, ettei hän rakasta sinua.
Silloin on parempi päästää irti ja etsiä onnensa muualta, ei suhteesta mitään tule, ellei kumpikin rakasta toista.
Jokaiselle löytyy oma rakastava kumppani.
Meitä on miljardeja.
Miksi olla mustasukkainen?
5
263
Vastaukset
- rakkauttariittää
Tämähän on selvä rakkautta pitää olla kumppaniaan kohtaan. Ei muutoin suhteessa kukaan olekaan. Mikä ihme siinä on että pitää tuokin asia kertoa muka viisaana jollekin. Eikö kohde muka itse tätä ymmärrä. Pari siis jatkaa vaan ja ei rakasta toisiaan? Jopas olisi hullua. Mikä on parisuhteen perusta? Kai osaat itsekin päätellä tämän.
- annamunkaikkikestää
Fiksu vastaus. Onko se ei rakastava puoliso niin tumpelo ettei osaa itse lähteä siitä suhteesta ? Varsinkaan jos toinen ei edes tiedä pettämisestä mitään.
- sivuhuutelua
Parisuhde voi joskus olla taloudellinen liitto ja jälkikasvun kasvatusta. Tunteet on voineet taantua kaverilliselle tasolle. Puhu sitten kun oot ollut 25 v. saman kanssa, yhteinen elämä takana, kaikki omaisuus yhteistä. Joillain jopa työt yhteiset. Lähde siinä sitten pois, kun ei ole rakkautta.
- mitäuutta
Olen samaa mieltä. Mutta eiköhän tuo ke päivänselvää muutenkin.
- tälleeeeen
Ihan on vapaa pakkaamaan kamansa ja astumaan ovesta jos ei seura kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221