Kokemuksia Unil Veera ja Sonja (ihmissuhteet)

sssoapsaospoapsoas

Vielä uusia kokemuksia ja keskustelua kaipaisin, vaikka löytyyhän näistä. Miten on pitäneet paikkansa teillä?

15

1782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Molemmat ovat ainakin hyviä ihmistuntijoita ja hyviä puhumaan sekä pitkittämään puhelua. Ennustusten antama mielihyvä ja koukkuun jääminen perustuu pitkälti siihen, että näkijä tsemppaa ja valaa soittajan toivoa. Hinta on kyllä tästä tosi kova, ja pettymys voi olla armoton, kun usein näyt eivät toteudu.

      Sonja on nähnyt asioita oikeansuuntaisesti mutta paljon on mennyt myös täysin metsään - tai sitten aika heittää vuosilla.

      Veera on nähnyt kohtalonomaisia asioita, joita ei voi päätellä. Joskus asiat ovat menneet ihan eri tavalla mutta voivat vielä toki toteutua hänen sanomallaan tavalla. Ajat eivät ole aina pitäneet paikkaansa, ja sen hän itsekin sanoo, ettei luota aikojen ennustamiseen. Vuodenajat ja tilanteet sen sijaan ovat tulleet vastaan.

    • Anonyymi

      Pohdin myös Veeraa ja Sonjaa. Sonjasta enemmän kokemusta. Nähnyt oikein monta asiaa miten on mennyt mutta joitakin juttuja tosiaan mennyt metsään mutta ovat sellaisia, jotka voisi vielä tapahtua, mutta sitten heittää vuosilla. Veerasta en osaa vielä sanoa, kun hiljattain kysyin häneltä. Tuntui näkevän paljon nykytilanteesta ilman, että kerroin niitä itse, mutta osa tulevasta kuulosti melko vieraalta tai itse en näe joidenkin juttujen sopivan tiettyihin henkilöihin. Nämä siis asioita, joilla ei itselle ole niin väöiöä, tyyliin miehesi tyttö lähtee opiskelemaan tätä ja tätä, ja itselle kuulosti kaukaa haetulta ja olen todella yllättynyt, jos osuu oikeaan.

      • Anonyymi

        Sehän riippuu siitä mitä itse olet kertonut tai mitä se on stalkannut susta tietoa. Miten ihmeessä ihmiset uskoo tälläisiin?


      • Anonyymi

        Pelkkää hölöpölöö puutaheinää ja noilla molemmilla! Tollasista palveluista ei oikeeta näkijää löydä ja jos haluan mukavia lätistä niin mulla on kaverit sitä varten.

        Nykyisin varaannu ajan oikealle näkijälle, ottaa ajanvarauksella. Välillä soitan ja välillä menen käymään, kun käyn sukulaisen mökillä Sastamalassa, siitä ei ole kun puolen tunnin matka, ihan mielellään ajelen kun on kaunista maaseutua. Mun mielestä suomen paras ja ainut varteenotettava, monille olen soittanut ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää hölöpölöö puutaheinää ja noilla molemmilla! Tollasista palveluista ei oikeeta näkijää löydä ja jos haluan mukavia lätistä niin mulla on kaverit sitä varten.

        Nykyisin varaannu ajan oikealle näkijälle, ottaa ajanvarauksella. Välillä soitan ja välillä menen käymään, kun käyn sukulaisen mökillä Sastamalassa, siitä ei ole kun puolen tunnin matka, ihan mielellään ajelen kun on kaunista maaseutua. Mun mielestä suomen paras ja ainut varteenotettava, monille olen soittanut ennen.

        Jos oikeasti on näkijän lahja niin miksi siitä pitää veloittaa? Eikö lahja ole jakamista varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeasti on näkijän lahja niin miksi siitä pitää veloittaa? Eikö lahja ole jakamista varten.

        Jaa omaas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa omaas!

        Hih! Justiinsa niin! Lahjoja ei taida paljoo olla mutta vaikka värkkiä jos on kova tarve ilmaseks jakaa,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa omaas!

        En jaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän riippuu siitä mitä itse olet kertonut tai mitä se on stalkannut susta tietoa. Miten ihmeessä ihmiset uskoo tälläisiin?

        Perustele,että miten joku stalkkaa?

        Jos kirjoittaa vaikka nyt oman nimensä googleen,niin hakutuloksia on satoja.
        Saman etunimisä esim.

        Ennustajalla menisi tunteja siihen että saisi stalkattua,ei sitä tehdä 10minuutissa.

        Linjoilla oleva ennustaja ei saa soittajan tietoa etukäteen.

        Kun linjoille soitetaan asiakas sanoo vaan etunimensä,toiset sanoo vaan hei.
        Ihme kuvitelmia teillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää hölöpölöö puutaheinää ja noilla molemmilla! Tollasista palveluista ei oikeeta näkijää löydä ja jos haluan mukavia lätistä niin mulla on kaverit sitä varten.

        Nykyisin varaannu ajan oikealle näkijälle, ottaa ajanvarauksella. Välillä soitan ja välillä menen käymään, kun käyn sukulaisen mökillä Sastamalassa, siitä ei ole kun puolen tunnin matka, ihan mielellään ajelen kun on kaunista maaseutua. Mun mielestä suomen paras ja ainut varteenotettava, monille olen soittanut ennen.

        Mee nyt jo v****un....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee nyt jo v****un....

        Sieltäkö itse olet näkijän löytänyt? Me muut varmaan käydään muualla.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää hölöpölöö puutaheinää ja noilla molemmilla! Tollasista palveluista ei oikeeta näkijää löydä ja jos haluan mukavia lätistä niin mulla on kaverit sitä varten.

        Nykyisin varaannu ajan oikealle näkijälle, ottaa ajanvarauksella. Välillä soitan ja välillä menen käymään, kun käyn sukulaisen mökillä Sastamalassa, siitä ei ole kun puolen tunnin matka, ihan mielellään ajelen kun on kaunista maaseutua. Mun mielestä suomen paras ja ainut varteenotettava, monille olen soittanut ennen.

        Täysin samaa mieltä. Mahdetaankin sitten käydä samalla ennustajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee nyt jo v****un....

        Hölynpölynlätinä "ennustajiako" harmittaa?


    • Anonyymi

      Ei noista kumpikaan ole nähnyt mitään muuta kuin korkeintaan sen hetkiseen tilanteeseen jotakin, jonka on voinut päätellä sanomisistani. Mitkään ihmissuhdenäyt eivät ole pitäneet paikkansa. Luin juuri muistiinpanojani ja toinen näistä käyttää samoja fraaseja aina uudelleen: ei tarvitse lähteä hakemaan-tulee tykö, suuria tunteita herättelevä ihminen jne. Myös Iriksen näkemykset ovat menneet metsään, luvannut aina ns. suuria tapahtumia ja suhteellisen nopeasti, mikään niistä ei ole toteutunut.

      Ainoat, jotka on nähneet ns. yleistä tilannetta siinä hetkessä ja jossain määrin tulevassa ovat olleet parantaja-ennustaja Kristiina (ei enää ole vuosiin käsittääkseni katsonut. Näki konkreettisempia asioita kuin kukaan muu; kahdet tulevat hautajaiset, oman sairastumiseni ja surun, raha-asioiden muutoksen ja tiesi elämään tulevia ihmisiä nimeltä. Parisuhdeasioihin hänkään ei nähnyt.

      Lisäksi astrologi Tiina Kallio on nähnyt yleisen tason energioita, ihmissuhdenäyt eivät ole ainakaan ajallisesti toteutuneet ja niissä koen hänen sekoittaneen ihmisiä keskenään. Sama juttu tuon sastamalaisen kanssa, nähnyt kyllä yleisiä asioita/energioita, mutta hänenkään näkemykset eivät ole sitten konkreettisesti toteutuneet ainakaan ajallisesti siten kuin on kertonut.

      • Anonyymi

        samaa kokemusta, täyttä kusetusta :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe