Ethän sä mies olis tullu..............

....vaikka olisin kutsunu........
..........taas.

23

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisinkylvoinutyrittää

      Ai sinne peiton alle...
      No oisinkohan uskaltanu :)

      • nokaitnytuskaltaa

        jos kerran on tarve ängetä vieraitten naisten peiton alle!!


      • Kunhaluon

        Tarpeeksi kova, uskallat kyllä, hyviä sänkyhetkiä teille.


    • Painukaa molemmat hevon kuuseen kämisemästä siitä!

      • kuulehan.nirppanokka

        kun kirjottaa tyhmyyksiä niin tuskin voi odottaa muuta kuin että yhtä tyhmää saa vastaukseksi ja kenellekkään ei sulla oo valtaa käskee pois, pysy ite pois niin ei mee herne nenuun,


      • kuulehan.nirppanokka kirjoitti:

        kun kirjottaa tyhmyyksiä niin tuskin voi odottaa muuta kuin että yhtä tyhmää saa vastaukseksi ja kenellekkään ei sulla oo valtaa käskee pois, pysy ite pois niin ei mee herne nenuun,

        Rakasta tyhmyyksiä.
        Tyhmyydet tänne vaan.
        Tyhmä kaipaa vertaistaan.
        Kunnolla nyt tyhmyyttä kehiin niin
        alkaa tapahtua.


    • 123asedad

      ens kerralla kysy,pyydä nainen nii tuun ...

      • Juu niinhän se menee.


    • silmäsipyörisympyrää

      Voisin tulla imeskeleen sua sieltä isovarpaitten välistä..

    • M....Mies

      Tuohon ei saa vastauksen vaan kuin kysymällä.

      Hyviä ja levollisia unia aloittajalle. :)

      • Moi Marko, miten menee?


      • M....Mies

        Ihan hyvin menee kiitos kysymästä. :) Huomasin tämän vasta tänään. Äsken kävin kaverin kanssa tekemässä salilla hauis- ja ojentajatreenit. Nyt hiukan lepoa ja sitten ruokaa tekemään.

        Mitenkäs sinulla menee ja saako udella sinun etunimeä? Tämä siksi kun sinä tiedät minun etunimeni. :)


      • Mulla on suht harvinainen nimi.
        Jääköön nyt kuitenkin mainitsematta......

        Minä olen hyötyliikkuja:)
        Ja valitettavasti joskus en sitäkään.


      • Hyvää yötä ja levollisi unia sinulle harvinaisen etunimen haltijalle. :)

        Ps. Hyötyliikuntaa on minullakin tiedossa, kun perunaa pitäisi mökillä tänä kesänä viljellä ja joudun viikonloppuna olemaan peltoauran vetäjä eli "hevosena"


    • leilaaaaaaaaa

      Siis oon huono.
      Alkaa jo loppuu toi bensa ja hyvä kun pera ja isolla veivillä hoitaa

    • KadullaKäveleväMies

      Tulisin, jos kutsuisit. Kunnioitan naisia jotka välittävät. Haluan viettää aikaa kansassi ja löytää yhteisen elämän ilon. Haluan olla avoin sinulle ja toivoisin sinun tekevän samoin.

      • Avoimetovet

        Miten kukaan voi kirjottaa noin vennonvieraalle? Etkö oikeelle naiselle osaa puhua?


      • Tässähänse

        Näin se sun kymmenen vuotta vierähti eikä loppua näy.
        Samalla mallilla menee toiset kymmenen vuotta mutta kai se sitten on hyvä noin.


      • Yleensäihmiset

        Osoittavat avoimuutta ja toivovat sitä tuntemaltaan ihmiseltä.


      • ihanfuulaa

        höpöhöpö


    • Kupla-runkkari

      No niinhän siinä olisi käynyt. Enpä olisi tullut en.
      Se sinun kuplasi on niin kovin ahdas ja epämukavan oloinen. Et ole sitäpaitsi siivonnut sitä koko kuplassa oleilusi aikana. Tuulettaisit edes.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe