Ketkä nuoret pilas elämänsä? Saa maksella korvauksia useita vuosia kun joskus alkaa rahaa saamaan jostain ja kiva merkintä papereissa. Muutaman perheen kesä pilalla.
Seppälä-hallin palo
19
2523
Vastaukset
- Melkeenhävettää
Onko joku viranomainen vahvistanu että se on tahallaan sytytetty ja että sytyttäjä olisi ollut joku/jotkut nuoret.
Älkää aina syyttäkö nuorisoa, ainakaan ennekö asia on tutkittu!- Surkiaa
http://www.ilkka.fi/uutiset/poliisiuutiset/teinien-tulileikki-tuhosi-entisen-seppälän-hallin-ilmajoella-1.2058084
Lehti uutisoi noin!
- arsoni
Onkos tämä nyt se halli, jota on haluttu purkaakin...?
- pyroteknikko
Tontti pojille pitää ostaa.Purkaminen olis maksanu 50 000
- teropytnikko
pyroteknikko kirjoitti:
Tontti pojille pitää ostaa.Purkaminen olis maksanu 50 000
Tai muutama tuhat euroa taskurahaa, saihan se kepin nakkelijakin veron maksajain rahaa ison kasan.
- sakitars
Mee ovelta ovelle kyselee,kenenkä kakaroota,kerta nuo kiinnostaa..
- Turhahalli
Sehän oli niin arvoton rakennus enää, että yhtäkkiäkös sen maksaa.
- maksuunvaan
Oppiipahan ainakin noiden kaverit olemaan ihmisiksi. Eiku laskua vaan perään, missään nimessä näitä ei saa painaa villaisella
- HenkkaPetteriVeke
Kuntaa pitäis sakottaa kun ovat jättäneet purkamatta! 30 vuoteen tapahtunut ko rakennuksessa yhtään mitään.. Tuleepa nyt siivottua. Suurta vahinkoa ei ole siis tapahtunut.
- Fenixlintuburnout
Olihan se Muskiijuhlille tärkeä tukikohta, varasto. Samoin Ilmajokiselle antiikkikauppiaalle, jonka mittaamattoman arvokkaat antiikkiesineet tuhotyö hävitti kuin tuhkan tuuleen.
Nyt kansalaiskeräys pystyyn ja rakennetaan UUSI Seppälän halli!
Disco ja tanssipaikka nuorille ja vähän varttuneemmillekkin.- Perrari
Hahahhahhaa... Älä naurata!! Kuolen nauruun! JOS JOKU olisi oikeasti niin tyhmä, että säilyttäisi Seppälän hallissa jotain MITTAAMATTOMAN arvokasta niin kärsikööt nahoissaan!! Hahaa! Ei tule naurusta loppua..
Ilmajoella on sitten tätä tuntemattomasta sotilaasta tuttua väkiä, jotka laskee leikkiä tosissaan.. ja jokku yksinkertaaset uskoo! :DDDDD - minä_mä_ja_mie
Tuo oli ihan PARAS: "Mittaamattoman arvokkaat antiikkiesineet" !!! V-mäki ei kuulkaa ole edes nähnyt mittaamattoman arvokasta, saatika omistanut. Sen romuja lojuu ympäri I:jokea ynnä muualla, on hyvä että niistä päästään JOSKUS eroon ! Viimeksi paloi Ylistarossa talo ja V-mäen romuja pieni osa, toivon todella että käytäntö jatkuu :)
Mutta sinänsä on sääli, ettei Seppälän hallista olla pidetty huolta, onhan se ollut legendaarinen paikka (aikoinaan) ...
- sakadeemu
Ilman muuta pitää rakentaa uusiksi, rakennettiihan rouvalakin uuden veroiseksi
- Tuhlavuodet2015-2025
Ilmajoki-Tuhlavuosia voisi jatkaaa seuraavat 10-vuotta.
Juhlitaan ja rakennetaan Seppälä uudeksi pysyväksi kunnan juhlatilaksi.
Musiikkijuhlat ja kunta yhdessä ,...voi ihanaa mitä saisimmeksan aikaan.
Operetin helmiä ja kunnan kuplivaa kuohujuomaa veronmaksajien piikkiin, eli ei muutakuin kunta korjaamaan Seppälä entiseen loistoonsa! - Anonyymi
Törmäsin tähän keskusteluun, kuka Ilmajokisista muistaa Raparperirokin 70-luvun alus,
kuka järjesti, koska ja ketä esiintyi?- Anonyymi
Raparperirokissa oltiin ja aamun postiautolla kotiin 😀 Esiintyjiä en muista, mutta sellainen käsitys, että Marien ja Mikkojen porukalla oli jotain tekemistä järjestelyjen kanssa. Vuosi oli ehkä 1972.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raparperirokissa oltiin ja aamun postiautolla kotiin 😀 Esiintyjiä en muista, mutta sellainen käsitys, että Marien ja Mikkojen porukalla oli jotain tekemistä järjestelyjen kanssa. Vuosi oli ehkä 1972.
👍ok, kiitti.
- Anonyymi
voi jeesus.hanki utelias elämä.
tuhkaksi vaan kaikki...saisi polttaa koko saatanan ilmajoen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483