tälläinen kiinnostaisi
olen itse siis nainen ja kaipailisin mukaan 3-4 miestä, kaveruksia tai tuntemattomia joilla ei mene sormi suuhun
1 n + 3-4 m
13
1442
Vastaukset
pääkaupunkiseudulla
- Segel
Dear Nemo
Pääkaupunkiseudulla ollaan, asia on järjestettävissä pitäähän sitä daamin saada mitä haluaa :-) . 50v fiksu, kivannäköinen mies valmiina kaikkeen. Sun pitää Nemo olla kapellimestari tässä alussa että saadaan ryhmä kokoon, sitten voit vaan nautiskella..
- bcv
Täällä yx kokenut mies voisi nussia sua oikein kunnolla..
- Junatliikkuu
En ole pääkaupunkiseudulta, mutta pääsehän sinne parissa tunnissa, milloin sopisi? Ja sormi menee ihan muualle kuin suuhun...
pistä yv:t
- mies55vuotta
ikä puuttuu....
- 50vMies
Viikonloppu panot niin olisin tulossa mielelläni mukaan touhuihin. Olen hetero hyvävartaloinen 50v mies. Junalla pääsee... Ottakaa joku järjestely hoidettavaksi.... Paikka, aika, ketä otetaan mukaan?! Itse homoilu hommat ällöttää.
Atomipommia tarjotaan elosteluun. Te elätte kuin koirat, kokoajan pitäisi harrastaa seksiä. ÄLÄ!!!
Ota yhteyttä.
Lopeta heti tää saasta. Saat mukavan homopoikalapsen. Jos et vielä tiedä, niin se syntyy yläteitse, peräaukon kautta.. Toki aikaisemminkin näin on tehty. Atomipommi lopettaa tämänkaltaiset, alatyyliset touhut.
- kpoonpäin
Täällä ois vuosmallia 84 194/93/20cm bi m valmiina mihin haluat.....;)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315166- 353563
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833223- 112365
- 281976
- 121887
- 1621821
- 1051332
- 141208
- 1371134