tälläinen kiinnostaisi
olen itse siis nainen ja kaipailisin mukaan 3-4 miestä, kaveruksia tai tuntemattomia joilla ei mene sormi suuhun
1 n + 3-4 m
13
1455
Vastaukset
pääkaupunkiseudulla
- Segel
Dear Nemo
Pääkaupunkiseudulla ollaan, asia on järjestettävissä pitäähän sitä daamin saada mitä haluaa :-) . 50v fiksu, kivannäköinen mies valmiina kaikkeen. Sun pitää Nemo olla kapellimestari tässä alussa että saadaan ryhmä kokoon, sitten voit vaan nautiskella..
- bcv
Täällä yx kokenut mies voisi nussia sua oikein kunnolla..
- Junatliikkuu
En ole pääkaupunkiseudulta, mutta pääsehän sinne parissa tunnissa, milloin sopisi? Ja sormi menee ihan muualle kuin suuhun...
pistä yv:t
- mies55vuotta
ikä puuttuu....
- 50vMies
Viikonloppu panot niin olisin tulossa mielelläni mukaan touhuihin. Olen hetero hyvävartaloinen 50v mies. Junalla pääsee... Ottakaa joku järjestely hoidettavaksi.... Paikka, aika, ketä otetaan mukaan?! Itse homoilu hommat ällöttää.
Atomipommia tarjotaan elosteluun. Te elätte kuin koirat, kokoajan pitäisi harrastaa seksiä. ÄLÄ!!!
Ota yhteyttä.
Lopeta heti tää saasta. Saat mukavan homopoikalapsen. Jos et vielä tiedä, niin se syntyy yläteitse, peräaukon kautta.. Toki aikaisemminkin näin on tehty. Atomipommi lopettaa tämänkaltaiset, alatyyliset touhut.
- kpoonpäin
Täällä ois vuosmallia 84 194/93/20cm bi m valmiina mihin haluat.....;)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli429383"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn503972Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.412870Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272596Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022519Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271987Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161655Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331467- 711297
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791184