Totuuksien totuus Skodasta

NEW_AMERICAN_CENTURY

skooda on iljettävä, ahdistava neuvostokipponen

12

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollboy

Trollipoju taas vauhdissa. Nyt korkki kiinni!

• simply_clever

Todella outoa, että Skoda voi aiheuttaa niin paljon ahdistusta näille muutamalle trollipojulle.

• kyyk-kyinen

Neuvostoliittohan tuosta itäjäänteestä tulee mieleen. Oikeamielinen oli aloitus. Ja faktaa!

• faktaaa

Tottakai tulee, koska skoda edustaa neuvostoaikoja tänäpäivänäkin.

• cccp-keskuskomitea-duuma

Tämä oli aiheellinen aloitus, asialliset asiat on aina syytä mainita. kiitos tiedosta. Itse olen ollut aina sitä mieltä että ei seepra raidoistaan pääse, eli itäautohan tuo kajakki tosiaankin on ollut, ja tulee aina olemaan. Vaikka sitä alettaisiin jenkeissä valmistamaan, mitä ei tosin ikinä tapahdu.

• totuuskelpaa.aina

Napakasti ilmaistu ja skodan keskuskomitea käsittelee asiaa seuraavassa punalippu kokouksessa, kun rahat on saatu nyhdettyä viimeisimmiltä skodukka uunoilta.

• Isojohtaja

Skoda on mielestäni ainoa aito itäauto. Neuvostoperillinen ja aatteenmiehen varma valinta. Toverit ostaa innoissaan skeidaa. Skeidasta on tosin myös iloa kun pääsen volvollani kyykyttämään päivittäin ja saan siitä ajosta vielä kilometrikorvaukset katsos kun kierrän työkseni ruokakauppoja ympäriinsä ja olen liikenteessä koko päivän. Skoda tuo minulle iloa jokaiseen päivään ja siitä vielä maksetaan vaikka sinänsä auto syökin kaiken:)

• Slaavilainen

Samalla tavalla kun suomailainen kulttuuri on osittain venäläistä? Kielikin on slaavilainen. Nokian renkaat valmistetaan venäjällä ja mainostetaan suomalaisina.

• jorma.helkama

Skoda perustettiin Nižni Novgorodissa 1917

• j.ormalainen

Totuuden jälkeinen aika, tuo Kyykmanin onnen aika.

• skodahoitsu

Ei se voi olla oikeasti onnellinen, kun on noin sairas.

• Siinä on hyvä aloitus ja täyttä asiaa. Ei ole enää huonompaa autoa, kuin skodaskeida, tuo itäblokin karsea kakkaklarinetti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      25
      3148
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      793
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      760
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      710
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      549
    8. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      540
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe