skooda on iljettävä, ahdistava neuvostokipponen
Totuuksien totuus Skodasta
12
125
Vastaukset
- Trollboy
Trollipoju taas vauhdissa. Nyt korkki kiinni!
- simply_clever
Todella outoa, että Skoda voi aiheuttaa niin paljon ahdistusta näille muutamalle trollipojulle.
- kyyk-kyinen
Neuvostoliittohan tuosta itäjäänteestä tulee mieleen. Oikeamielinen oli aloitus. Ja faktaa!
- faktaaa
Tottakai tulee, koska skoda edustaa neuvostoaikoja tänäpäivänäkin.
- cccp-keskuskomitea-duuma
Tämä oli aiheellinen aloitus, asialliset asiat on aina syytä mainita. kiitos tiedosta. Itse olen ollut aina sitä mieltä että ei seepra raidoistaan pääse, eli itäautohan tuo kajakki tosiaankin on ollut, ja tulee aina olemaan. Vaikka sitä alettaisiin jenkeissä valmistamaan, mitä ei tosin ikinä tapahdu.
- totuuskelpaa.aina
Napakasti ilmaistu ja skodan keskuskomitea käsittelee asiaa seuraavassa punalippu kokouksessa, kun rahat on saatu nyhdettyä viimeisimmiltä skodukka uunoilta.
- Isojohtaja
Skoda on mielestäni ainoa aito itäauto. Neuvostoperillinen ja aatteenmiehen varma valinta. Toverit ostaa innoissaan skeidaa. Skeidasta on tosin myös iloa kun pääsen volvollani kyykyttämään päivittäin ja saan siitä ajosta vielä kilometrikorvaukset katsos kun kierrän työkseni ruokakauppoja ympäriinsä ja olen liikenteessä koko päivän. Skoda tuo minulle iloa jokaiseen päivään ja siitä vielä maksetaan vaikka sinänsä auto syökin kaiken:)
- Slaavilainen
Samalla tavalla kun suomailainen kulttuuri on osittain venäläistä? Kielikin on slaavilainen. Nokian renkaat valmistetaan venäjällä ja mainostetaan suomalaisina.
- jorma.helkama
Skoda perustettiin Nižni Novgorodissa 1917
- j.ormalainen
Totuuden jälkeinen aika, tuo Kyykmanin onnen aika.
- skodahoitsu
Ei se voi olla oikeasti onnellinen, kun on noin sairas.
Siinä on hyvä aloitus ja täyttä asiaa. Ei ole enää huonompaa autoa, kuin skodaskeida, tuo itäblokin karsea kakkaklarinetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait253148Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3793Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549- 41540
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521