skooda on iljettävä, ahdistava neuvostokipponen
Totuuksien totuus Skodasta
12
105
Vastaukset
- Trollboy
Trollipoju taas vauhdissa. Nyt korkki kiinni!
- simply_clever
Todella outoa, että Skoda voi aiheuttaa niin paljon ahdistusta näille muutamalle trollipojulle.
- kyyk-kyinen
Neuvostoliittohan tuosta itäjäänteestä tulee mieleen. Oikeamielinen oli aloitus. Ja faktaa!
- faktaaa
Tottakai tulee, koska skoda edustaa neuvostoaikoja tänäpäivänäkin.
- cccp-keskuskomitea-duuma
Tämä oli aiheellinen aloitus, asialliset asiat on aina syytä mainita. kiitos tiedosta. Itse olen ollut aina sitä mieltä että ei seepra raidoistaan pääse, eli itäautohan tuo kajakki tosiaankin on ollut, ja tulee aina olemaan. Vaikka sitä alettaisiin jenkeissä valmistamaan, mitä ei tosin ikinä tapahdu.
- totuuskelpaa.aina
Napakasti ilmaistu ja skodan keskuskomitea käsittelee asiaa seuraavassa punalippu kokouksessa, kun rahat on saatu nyhdettyä viimeisimmiltä skodukka uunoilta.
- Isojohtaja
Skoda on mielestäni ainoa aito itäauto. Neuvostoperillinen ja aatteenmiehen varma valinta. Toverit ostaa innoissaan skeidaa. Skeidasta on tosin myös iloa kun pääsen volvollani kyykyttämään päivittäin ja saan siitä ajosta vielä kilometrikorvaukset katsos kun kierrän työkseni ruokakauppoja ympäriinsä ja olen liikenteessä koko päivän. Skoda tuo minulle iloa jokaiseen päivään ja siitä vielä maksetaan vaikka sinänsä auto syökin kaiken:)
- Slaavilainen
Samalla tavalla kun suomailainen kulttuuri on osittain venäläistä? Kielikin on slaavilainen. Nokian renkaat valmistetaan venäjällä ja mainostetaan suomalaisina.
- jorma.helkama
Skoda perustettiin Nižni Novgorodissa 1917
- j.ormalainen
Totuuden jälkeinen aika, tuo Kyykmanin onnen aika.
- skodahoitsu
Ei se voi olla oikeasti onnellinen, kun on noin sairas.
Siinä on hyvä aloitus ja täyttä asiaa. Ei ole enää huonompaa autoa, kuin skodaskeida, tuo itäblokin karsea kakkaklarinetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963