Ylläpidolle viesti "Fitti-sedästä"

kkkysymys

Hei, ylläpito,
miksi pidätte ja sallitte nimimerkkiä "Fitti-setä"?
Ettekö tiedä mitä se tarkoittaa?
"Vittu-setä"

33

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fennolta meni sitten nimimerkkikin ohi. Hohoijjaa.

      • jagkallarhonomrövhål

        Ja blir så fitti!!


      • jhkmnju
        jagkallarhonomrövhål kirjoitti:

        Ja blir så fitti!!

        det skrivs fittig.


      • JävlaDu
        jhkmnju kirjoitti:

        det skrivs fittig.

        Vittu jag blir så fitti nu!


    • berätta

      Vad betyder det ?

    • dkkfhlv

      Fitti är väl inget fult ord ? Det är däremot "fitta".

      • Åååååhh

        Google bara "jag blir så fitti"


      • ijhunmk
        Åååååhh kirjoitti:

        Google bara "jag blir så fitti"

        Det är dialekt.


    • Tää on just tätä!
      Luulo ei ole tiedon väärti. Opettele ruotsia!

      • tragiskt

        Vissa tänker med det som hänger och dinglar mellan benen.


      • ghbftre
        tragiskt kirjoitti:

        Vissa tänker med det som hänger och dinglar mellan benen.

        Skriver också tydligen.


      • slutaspela

        Hej, Tommy, du vet nog att fitti låter som fitta.


    • Nu kan du känna dig litet nöjs då du fick profilbilden bort? Känner du dig någonsin löjlig? Det finns orsak.

      • Hihihihihi

        Ylläpito sen varmaan poisti, jos kukaan.


      • Hihihihihi kirjoitti:

        Ylläpito sen varmaan poisti, jos kukaan.

        Juu, aivan itsestään? Eiköhän sporttiasunsa repinyt fenno ole vaihteeksi pommittanut ylläpitoa "niin saatanan tavalla"? Tavaraa on hävinnyt palstalta rekkalasteittain fennon seottua tällä kertaa eri tavalla.


      • Hihihihihi
        Fitti-setä kirjoitti:

        Juu, aivan itsestään? Eiköhän sporttiasunsa repinyt fenno ole vaihteeksi pommittanut ylläpitoa "niin saatanan tavalla"? Tavaraa on hävinnyt palstalta rekkalasteittain fennon seottua tällä kertaa eri tavalla.

        Ihanan katkeraa. ;-)


      • Hihihihihi kirjoitti:

        Ihanan katkeraa. ;-)

        Toivot vain. Kuvan vaihtaminen ei ole järin raskas toimenpide verrattuna fennon jatkuvaan itkuvirteen ylläpidon suuntaan, Johan tämä keskustelu otsikkoineen päivineen kertoo olennaisimman fennon traumoista.


      • Hihihihihi
        Fitti-setä kirjoitti:

        Toivot vain. Kuvan vaihtaminen ei ole järin raskas toimenpide verrattuna fennon jatkuvaan itkuvirteen ylläpidon suuntaan, Johan tämä keskustelu otsikkoineen päivineen kertoo olennaisimman fennon traumoista.

        Pikku juttu. Pitää osata verkostoitua.


      • 228w
        Hihihihihi kirjoitti:

        Ylläpito sen varmaan poisti, jos kukaan.

        Någon har anmält först.


      • 5677788
        228w kirjoitti:

        Någon har anmält först.

        Hyvästä syystä.


    • Hihihihihihi

      Fitti-setä = Peppu-Reino.

      Tämän varmaan jo tiesittekin.

      • Peruskansalainen

        Niin, mitä sitten?


      • SvekojenTrolliTehdas

        Ja 2000 muuta tunnusta.


    • Javisst, men varför?
      Kyllä nimimerkki tulee saada olla itseä kuvaava.

      • Iiiiiih

        Siinä mielessä .....


    • VIKING97

      Hävettää tuollaiset Fitti-sedät.

      Vaihdoin kieleni suomeksi, niillä on vielä sentään jäljellä oikea äijäpuolue.

      • gratulerar

        Det tackar vi för,partiet är säkert persuna ?


      • Peruskansalainen

        Minä tunnen myötähäpeää katkerien fennomaanien puolesta.


      • kjmniuyt
        Peruskansalainen kirjoitti:

        Minä tunnen myötähäpeää katkerien fennomaanien puolesta.

        Samma här.


    • Entten-Tentten

      Onneksi ylläpito kuitenkin ymmärtää poistaa sairaiden svekosurujen törkeimmät kirjoitukset.

      • xyz098

        Komppaan.


      • gsdsfsgsg

        > Onneksi ylläpito kuitenkin ymmärtää poistaa sairaiden kielipelleilijöiden törkeimmät kirjoitukset.

        Samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe