Hei, ylläpito,
miksi pidätte ja sallitte nimimerkkiä "Fitti-setä"?
Ettekö tiedä mitä se tarkoittaa?
"Vittu-setä"
Ylläpidolle viesti "Fitti-sedästä"
33
554
Vastaukset
Fennolta meni sitten nimimerkkikin ohi. Hohoijjaa.
- jagkallarhonomrövhål
Ja blir så fitti!!
- jhkmnju
jagkallarhonomrövhål kirjoitti:
Ja blir så fitti!!
det skrivs fittig.
- JävlaDu
jhkmnju kirjoitti:
det skrivs fittig.
Vittu jag blir så fitti nu!
- berätta
Vad betyder det ?
- dkkfhlv
Fitti är väl inget fult ord ? Det är däremot "fitta".
- Åååååhh
Google bara "jag blir så fitti"
- ijhunmk
Åååååhh kirjoitti:
Google bara "jag blir så fitti"
Det är dialekt.
Tää on just tätä!
Luulo ei ole tiedon väärti. Opettele ruotsia!- tragiskt
Vissa tänker med det som hänger och dinglar mellan benen.
- ghbftre
tragiskt kirjoitti:
Vissa tänker med det som hänger och dinglar mellan benen.
Skriver också tydligen.
- slutaspela
Hej, Tommy, du vet nog att fitti låter som fitta.
Nu kan du känna dig litet nöjs då du fick profilbilden bort? Känner du dig någonsin löjlig? Det finns orsak.
- Hihihihihi
Ylläpito sen varmaan poisti, jos kukaan.
Hihihihihi kirjoitti:
Ylläpito sen varmaan poisti, jos kukaan.
Juu, aivan itsestään? Eiköhän sporttiasunsa repinyt fenno ole vaihteeksi pommittanut ylläpitoa "niin saatanan tavalla"? Tavaraa on hävinnyt palstalta rekkalasteittain fennon seottua tällä kertaa eri tavalla.
- Hihihihihi
Fitti-setä kirjoitti:
Juu, aivan itsestään? Eiköhän sporttiasunsa repinyt fenno ole vaihteeksi pommittanut ylläpitoa "niin saatanan tavalla"? Tavaraa on hävinnyt palstalta rekkalasteittain fennon seottua tällä kertaa eri tavalla.
Ihanan katkeraa. ;-)
Hihihihihi kirjoitti:
Ihanan katkeraa. ;-)
Toivot vain. Kuvan vaihtaminen ei ole järin raskas toimenpide verrattuna fennon jatkuvaan itkuvirteen ylläpidon suuntaan, Johan tämä keskustelu otsikkoineen päivineen kertoo olennaisimman fennon traumoista.
- Hihihihihi
Fitti-setä kirjoitti:
Toivot vain. Kuvan vaihtaminen ei ole järin raskas toimenpide verrattuna fennon jatkuvaan itkuvirteen ylläpidon suuntaan, Johan tämä keskustelu otsikkoineen päivineen kertoo olennaisimman fennon traumoista.
Pikku juttu. Pitää osata verkostoitua.
- 228w
Hihihihihi kirjoitti:
Ylläpito sen varmaan poisti, jos kukaan.
Någon har anmält först.
- 5677788
228w kirjoitti:
Någon har anmält först.
Hyvästä syystä.
- Hihihihihihi
Fitti-setä = Peppu-Reino.
Tämän varmaan jo tiesittekin.- Peruskansalainen
Niin, mitä sitten?
- SvekojenTrolliTehdas
Ja 2000 muuta tunnusta.
Javisst, men varför?
Kyllä nimimerkki tulee saada olla itseä kuvaava.- Iiiiiih
Siinä mielessä .....
- VIKING97
Hävettää tuollaiset Fitti-sedät.
Vaihdoin kieleni suomeksi, niillä on vielä sentään jäljellä oikea äijäpuolue.- gratulerar
Det tackar vi för,partiet är säkert persuna ?
- Peruskansalainen
Minä tunnen myötähäpeää katkerien fennomaanien puolesta.
- kjmniuyt
Peruskansalainen kirjoitti:
Minä tunnen myötähäpeää katkerien fennomaanien puolesta.
Samma här.
- Entten-Tentten
Onneksi ylläpito kuitenkin ymmärtää poistaa sairaiden svekosurujen törkeimmät kirjoitukset.
- xyz098
Komppaan.
- gsdsfsgsg
> Onneksi ylläpito kuitenkin ymmärtää poistaa sairaiden kielipelleilijöiden törkeimmät kirjoitukset.
Samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483