Pesäpallokausi on tältä kesältä alkanut. Tänään pelattiin kouvolalaisjoukkuetta vastaan ja kerrassaan erinomaisesti.
Takakenttä oli luotettava kuin junan klosetti. Sisäpeli kaipaisi sitä vastoin parannusta. Hutillyöntien määrä yllätti. Palloon osuminen sen ollessa ptuoamssa maahan onkin yllättävän hankalaa ja haasteellista. Ei siihen joka äijä pysty.
pesäpalloa taaaaaskin
7
190
Vastaukset
- miksipä_ei_pelattaisi
On aika yllättävää, että pesäpalloa yhäti jaksetaan pelata pitäjällä tai tarkemmin sanottuna oikeastaan vain asemankylällä.
Menestyshän tosin ei ole ollut valtaisa. Sehän ei muutenkaan kuulu houkuttelevimpiin peleihin. - Enemmänurheilua
Pelaisvat vaan enemmän,eikä notkuis kylillä nuoriso
- kelmi_kyttälästä
Viiem peli Kouvolassa toi pitäjän seuralle aikamoisen tappioluvun, jota ei kannattane toistaa.
Heräsi vain ajatus, kannattaako pesäpallon peluuseen suunnata enää voimavaroja.
Pesäpallohan on liikunnan muotonakin puuttellinen, koska siinä joudutaan suuri osa ajasta seuraamaan toisten pelaajien toimintaa kentällä ja ehkä jännäämään, miten toiset pelaavat.
Tehostettaisiin mieluummiin isommilla palloilla pelaamista: jalkapalloa ja lentopalloa
tai sitten salibandya. Niissä peli on vauhdikkaampaa ja tapahtumia on enemmän. - Anonyymi
Käsitelläänpä
- Anonyymi
Käsitelläänpä pitkästä aikaa pesäpalloa.
Onko sillä enää täällä tulevaisuutta? - Anonyymi
Loticas baseball team
- Anonyymi
Tai Ollikkalan pallomäntit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043