Onko muilla kokemuksia kouvolan asunnoista?? Hain ekaa kertaa asuntoa kouvolan asunnoilta, rivitalo kolmiota. Minulla on kaksi koiraa ja alle vuoden ikäinen poika. Joten rivitalo asunto helpottaisi elämää. Nykyiseen asuntoon tulossa putkiremontti ja keittiö ja vessa uusitaan. Soitin kouvolan asunnoille ja kyselin rivitalo kolmioita, sanottiin että korialla on kaksi vapaana ja kyseltiin että onko mahdollista muuttaa niihin heti jos asuntoja tarjotaan sinulle?? tuli tosi positiivinen kuva et saisi rivitalo asunnon, soitin seuraavalla viikolla uudestaan ja sanottiin että rivitalo asuntoja tarjotaan usemmalle kuin kahdelle hakijalla, sinänsä outoa koska oli tarjonnut rivitalo kolmiota miun kaverille ja hänen miehelle ja kaveri oli jutellu myös niitten naapurin kanssa joka asuu kolmiossa niin ne oli muuttaneet siihen kaksistaan kaksivuotiaan lapsen kanssa. kysyin sitten että onko niillä tarjota mitään asuntoa niin tarjosi asuntoa kerrostalon kolmannesta kerroksesta jossa ei ole edes hissiä, valitin siitä että minulla on lasten vaunut niin tiuskittiin että se ei ole syy saada asuntoa, vaunut voi aina jättää alas. Valitin sitten kyseisestä asiakaspalvelijasta tämän esimiehelle niin esimies sanoi että tuleva putkiremontti ei ole syy saada asuntoa, mutta tarjoamme nyt kuitenkin sinulle yhtä asuntoa mutta muita ei voida tarjota. Esimies ei ottanut mitenkään kantaa siihen että muilla ei ole mitään syytä saada asuntoa ja niille annetaan rivitalo asunto mut näköjään putkiremonttikaan ei ole syy saada asuntoa. Eikä kyseinen esimies ottanut kantaa myöskään siihen että ensiks ehdotetaan rivitalo asuntoa vaikka ei voi saada semmosta.
Kouvolan asunnot!
12
2371
Vastaukset
- Mielensäpahoittaja8
Tää on just tätä päivää.
HUOMIO, HUOMIO Minä olen maapallon keskipiste. Minun täytyy saada tahtoni läpi joka asiassa taikka kirjoittelen asiasta jokaiseen lehteen ja mediaan.
Parasta on jos saan tuhottua mahdollisimman täydellisesti mieleni pahoittaneen ihmisen elämän. Jos useampi ihminen väittää minulle vastaan niin se tarkoittaa,että olen koko yhteiskunnan uhri.- pettynyt_83
Tottakai, pitäähän paska palvelu jakaa eteenpäin ;)
- Anonyymi
pettynyt_83 kirjoitti:
Tottakai, pitäähän paska palvelu jakaa eteenpäin ;)
Totuus kouvolan asunnot on rahan ahne.vastineeksi saat huonot asunot joissa on kylmä ja sisäilma ongelmia.
- Anonyymi
Mikä helvetin keskipiste!kouvolan asunot on vuokravirma ehkä vähän alle keskitason laatu. Maksukykyinen saa asuntoja vuokrattua varmasti.
- Anonyymi
Myös kouvolan asuntojen niin sanottu vikailmoitus ei toimi tarpeeksi nopeasti.varsinkin kun lämmöt pasahtaa poikki ja tv.pimenee .vuokrat on vahvasti ylihinnoiteltuja.
- Anonyymi
Kokemukseni usealta vuodelta heikotasoiset asunot .korkeat hinnat.
- Anonyymi
Asuntojen ympäristö inksassa roskasia, mm.huonekalun raatoja nykyiset asukkaat ei nyt vanhojen asukkaiden homeisia huonekaluja vie kaatopaikalle.
- Anonyymi
No ei kovin laadukaita kyllä ole.
- Anonyymi
Kouvolan asunot ,Voi Herran jumala !!!
- Anonyymi
Joo tuota noin...
- Anonyymi
On kokemusta, älä muuta!!! Älä hyvä ihminen muuta!!
- Anonyymi
Asun Kouvolan asunnolla on mennyt hyvin mutta en muuttaisi toista kertaa sinne. Ovat tarkkoja kyyliä ja rahan ahneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818