Sain synttäri lahjaksi jalkakylvyn ja niissä ohjeissa sanottiin että pitäisi keskustella lääkärin kanssa jos on raskaana..
Mista ihmeestä moinen johtuu??!!
Nyt en ole uskaltanut käyttää!
JALKAKYLPY KIELLETTY?
7
3931
Vastaukset
- jalkakylpijä
mä sain jalkakylpylaitteen lahjaksi, mutta niissä ohjeissa ei kyllä puhuttu mitää ettei saisi raskauden aikana käyttää... hartiahierontalaitteessa kyllä lukee ettei sitä pitäisi raskaudenaikana käyttää...
perustuisiko sitten tuo ettei saisi jalkakylpylaitettaa käyttää siihen että kun monilla raskaana ollessa on turvotusta jaloissa jne.. ja jalkakylpylaitetta ei sais käyttää jos on turvotusta, suonikohjuja, laskimovaivoja jne..
nyt kyllä alko itseäni hirvittämään kun oon kuiten laitetta käyttänyt kerran-pari viikossa jo usean viikon ajan... täytyneepä lääkäriltä kysäistä asiasta.. - Hannah-pa
Kaikesta sitä varoitellaankin, voi hyvät hyssykät! En kyllä keksi mitään selitystä miten jalkakylvyt voisivat olla haitaksi odottajalle? Jos jalkakylvyt on niin vaarallisia niin entäs sitten poreammeessa köllöttely? Siinähän "joutuu koko kroppa koetuksella"? Juu ja mä kellin kylvyssä n 7 tuntia viikossa joten kaippa mut kuolema pian korjaa, heh-hee. Synnärilläkin se poreamme on varmaan vain sitä varten että kätilöt pääsisivät vähemmällä...:))))
Musta on hienoa että odottelija uskaltaa nautiskella ja pitää huolta..jaloistaan. - Sella L
En ole itse käyttänyt jalkakylpylaitetta,mutta olen useasti tehnyt vatiin itselleni jalkakylvyn käyttäen jalkakylpyainetta ja kylmää vettä.Kylmä vesi kuulemma auttaa turvonneisiin jalkoihin ja olen itsekin sen huomannut.Eli enpä usko,että jalkakylpylaitteesta olisi mitään haittaa..!
- Niina
Tuli vaan mieleen, ettei olisi amerikkalaista mallia tuo jalkakylpylaite? Hehän varoittelee kaikesta mahdollisesta ettei kukaan pääse haastamaan oikeuteen.
- lääkäri sanoi näin...
tarkistin asian neuvolalääkäriltä.....
jalkakylvyt eivät ole kiellettyjä, mutta sitä hierontaa mikä jalkakylpylaitteissa on ei saisi käyttää.. eli perustuu siihen samaan kun niskanhierontalaitteessa... tärinä saattaa saada aikaan supistukset ja sitä myöten ennen aikaisen synnytyksen, stimuloi jotenki hermoratoja ja jotai, meni osa ohi...
eli jalkoja saa kylvettää mutta ei käyttää sitä tärinähierontaa... jos hierontalaitteessa on se poreiluhomma sitä voi käyttää...- Hannah-pa
Ihme ettei kukaan ole maininnut noita "täristimiä" kun täällä on kyselty keinoja synnytyksen käynnistämiseen. Mä taidan nukkua ens yön vibrallavarustettu tekokikkeli tyynyn alla ;) (kiva et sillekin löyty käyttöä)
- Annina
Ainakaan jalkakylpy-ainetta/suolaa ei saisikäyttää raskauden aikana, jos se siis sisältää eteerisiiä öljyjä, nehän ovat kiellettyjä (syystä jota tosin en tiedä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875