Olisin hankkimassa kärriä ja AK-Trailer 3000 kiinnostaisi. En vain löydä minkäänlaista keskustelua kyseisestä merkistä ja mallista. Kiitos vastauksista.
Vastaukset 5
- Käykattoostuanoi
Jaxuhaleja ja olkapäätäkö kaipaat?
Edukas kuomuvaunu näkyy olevan, lehtijousin sekä iskarein varustettuna.
Käy katsomassa ja potkimassa renkaat ja lyö kauppa kiinni. Ei siihen keskusteluja tarvita.
Sen verran sitä kannattaa tutkia, kun kuumasinkitystä ja ruuviliitoksin kasatusta vaunusta on kyse, että olihan ruuvinreiät porattu ennen osien kylvetystä. Tuohon hintaan se ei ihan itsestäänselvyys ole.- kärrytön
No sepä se, kun en viitsisi ajaa 200 km suuntaansa turhaan. Eli ostopäätos pitäisi melkeinpä tehdä jo lähtiessä.
- kärrytön
No 200km oli vähän liioittelua mutta 130 kuitenkin..
- Kauppakiinnivaan
Eikö lähempää löydy vaunuja? Jos satkun-kahden hintaeroa on niin sitä voi pyöritellä ajan- ja vaivansäästönä. Itse en lähtisi, meillä tosin onkin vaunukauppiaita useampi, yksi valmistajakin mahtuu sekaan.
- Esarias
Harva myy valmiiksi rekisteröitynä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971233Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87924
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13604- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577