Teenkö rikosilmoituksen?

riittääjo

Nyt rupeaa jo suututtamaan.

Kävin vuosia sitten hammaslääkäripäivystyksessä E-P:lla syystä, että olin tuolloin siellä käymässä ja kotipaikkani oli ja on edelleen satojen kilometrien päässä.

Tässä on terveysasiointini E-P:lla.

No jostain syystä E-P.n sairaanhoitopiirissä ollaan kiinnostuneita terveydentilastani. Kaiken maailman lääkärit ja toimistotyöntekijät käyvät katsomassa terveystietojani kanta.fi:ssä.
Olen tehnyt jo kaksi kyselyä johtavalle ylilääkärille. Vedotaan 'inhimilliseen erehdykseen' (tietosuojavaltuutettu). No taas on ilmeisesti tapahtunut viimeisimmän kyselyn jälkeen 'inhimillinen erehdys' koska niitä tietoja on käyty katsomassa.

Mitä ihmeen touhua tämä on? Raporteissa mainitaan että on ollut 'erityinen syy' katsoa.

Kannattaa kaikkien käydä katsomassa kanta.fi:ssä mitä siellä tapahtuu.

8

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittääjo

      Korjaan tietosuojavastaava eikä -valtuutettu.

    • Armiliisa

      Ainahan voi tehdä myös kantelun.

    • Retuliina

      Ota yhteys potilasasiamieheen.

    • Paskaako se sinulle kuuluu mitä siellä katsellaan.

    • 3456787655567

      etelä-pohjanmaalla ollaan oltu aina pirun uteliaita toisten asioista oli ny kuka tahansa...johtuu siitä kateellisesta geenistä joka tulee juomavetestä..hulluja koko peltojen sakki..pois vaan kaikki ne jotka vielä vähän tuntee jotain järjen häivää päässä

    • kysymysmerkkejä

      Mistä sen näkee kuka / mistä niitä on katsottu. Itse olen muuttanut E-P:ltä pois ja haluaisin tietää katsellaanko siellä yhä samalla lailla minunkin tietojani..

      • katson_tietojasi

        Siellä on sellainen kohta kun potilastietojen luovutukset.


    • SantavuorenHjomopoika

      Anna kuule olla ja nauti kesästä... Jos jatkuu hae lääkettä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe