Amazonin sademetsää, ainakin kesäisin ilmastoltaan. ;).
Työpaikkani muistuttaa
10
192
Vastaukset
- varsinkinkun
Jaa...:))) Niin minunkin...:)))
- kylmäkkö_kö
tule tänne kylmiöön viilentämään itseäsi.
- Vaatteetkiinniselässä
Samoin kuule...Päälle 30 astetta sisällä koko ajan..Jos olen suihkuvuorossa eli pesen päivän potilaita kosteassa ja kuumassa suihkutilassa, on sen näjöinenkin, kuin Amazonin asukas :D
- tiedänsyynsiihen
Hei kuule. Arvostan todella paljon sinun tyyppisiä ihmisiä. Kiitos, että olet olemassa.
- Edellinen
Ei ole minulle mikään paha paikka tuo, vaan kutsumustyö, josta nautin. Työ itsesään on niin nautittavaa, että paras kiitos on, kun saan tehdä sitä. Ainut haitta puoli on kiire. Kerran laiton töihin askelmittarin. päivässä kertyi 30 000. askelta :D. Harmittaa, kun ei jää aikaa niin paljon potilaiden kanssa oloon, kuin olisi tarve. säästöt koskettavat juuri potilaita ( asukkaita). En osaa sanoa, mikä minussa olisi arvostettavaa...
- Inkontinenssia_skuugessa
Kusit sitten taas allesi.
- JäitäHattuun
Onnille vilun väristyksiä;)
- 32423423423g54ya
Jäitä hattuun ja mobilattia palloille :)
- fhkkjgfghhbjihansamamikä
Kun valitsee autoa kannattaa tarkistaa ilmastoinnin toimivuus... Onnellinen Onni, sulla on sentään töitä.
- EnoleOnni
mutta auto on ilmastoitu, automaatti toimii, mutta pihan kasvihuone, se on kuin hornan kattila. Varmaan liki 40 lämpöä, ja nyt on taito vähänä. Kasteluvettä viedessä oli pakko laittaa kannut kottisiin, ei ois muuten menny perille, tai oikeastaan aina mä ne kottisilla vien, helpompaa ja enemmän kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
