Herra AUTA meitä!

jeesuksenoma

Herra AUTA meitä! Häpeän tätä kaikkea mitä täällä tapahtuu ... minun pitäisi pyytää vielä, että OLE MEILLE ARMOLLINEN! Mutta kun katsoo tätä palstaa, tuntuu että nuo anovat sanat juuttuu kurkkuun. Meidän tulisi kirkastaa sinun nimeäsi, mutta mitä täällä tehdään, keskitytään kaikkeen epäolennaiseen tappeluun, pilkkaan ja tuomitsemiseen, ei mihinkään, mikä edistäisi sinun evankeliumiasi.
Herra, Jeesus Kristus, Vapahtajmmme, VAPAUTA tämä palsta kaikesta pahasta, katkaise nuo pahan kahleet, sinun nimessäsi Jeesus Kristus, tämä tapahtukoon. Herra, annan HEILLE anteeksi, sillä he eivät ymmärrä mitä tekevät.
Amen.

t.sinetti

21

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesuksenoma

      Herra, Jeesus Kristus, anna sinäkin ANTEEKSI meille!

      • Rakas Jumalan Lapsi . . . Sinettisormus . . . !

        "" . . . ei mihinkään, mikä edistäisi sinun evankeliumiasi.""

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . En ole - KOSKAAN - KÄSKENYT - KETÄÄN - Julistamaan ja Odottamaan . . .

        . . . SEURAKUNNAN YLÖSOTTOA - Jonakin PÄIVÄMÄÄRÄNÄ - sillä . . .

        . . .

        Totisesti totisesti sanon Minä - SE - vain viivyttää . . .

        . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        TEMPAUS Eksyttäjille . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . KAIKKI - Päivämäärillä - ENNAKOLTA ILMOITETUT AJANKOHDAT . . .

        . . . SEURAKUNNAN YLÖSOTOSTA - Jumalan TEKOINA . . .

        . . . OVAT EKSYTYSTÄ . . . JOTEN ---> SYYLLISTYT EKSYTYKSEEN . . . :(

        -------------------------

        Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" - Room. 9:20

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • jeesuksenoma

        18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
        Matt.28


      • jeesuksenoma

        31mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
        Jesaja 40.


      • jeesuksenoma

        LUPAUKSIA
        ”asia on hänen edessänsä: odota häntä”
        (Ps.35:14).
        ”Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat”
        (Ps.25:3)
        .
        ”Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan”
        (Ps.37:9).
        ”Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala.
        Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!”
        (Jes.30:18).
        ”Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
        mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy”
        (Jes.40:30,31).
        ”Ei ole ikiajoista kuultu, ei ole korviin tullut, ei ole silmä nähnyt muuta Jumalaa, paitsi sinut, joka senkaltaisia tekisi häntä odottavalle”
        (Jes.64:4).
        ”Hyvä on Herra häntä odottaville, sille sielulle, joka häntä etsii”
        (Vlt.3:25


      • Juuri niin . . . Sinetti . . . !

        Siunatulla Tiellä Olet . . . :)

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Samalla - kun - odottaa - KANNATTAA TEHDÄ - myös TEKOJA - jotka - NOPEUTTAVAT . . .

        . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumalan Lapset - TEKEVÄT - Jumalan Tahdon . . . :)

        Pyhä Henki kertoo --- Jumalan Tahdon . . . ;)

        . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani. - Ilm. 3: 20

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Johanneksen ilmestys 3, Ilm. 3: 20-22 ---> Katso, minä seison ovella ja kolkutan

        20. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.

        21. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

        22. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • jeesuksenoma

        Ja vielä Tempauksesta, mikä on ymmärrys näihin Sanoihin?


        Tempaus

        29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

        Lopun ajan ahdistuksien jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät. Jotkut uskovat kuun olevan Islam ja auringon Israel ja tähtien uskovia ja milloin mikäkin versio on kyseessä noiden kohdalla. Minä uskon niiden puhuvan kirjaimellisesti siitä mistä ne puhuvat; taivaitten voimat voivat järkkyä lopun ajan "suurydinsodan" tähden sekä Jumalan voimasta, jolloin Hän järkyttää taivaitten voimia. Niiden päivien ahdistuksen jälkeen (vihan aika) ihmisen merkki näkyy taivaalla ja silloin kaikki maan sukukunnat näkevät Jeesuksen. Ihmisen Pojan merkki on Hänen tulonsa pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Messias Jeesus lähettää enkelinsä suuren pasuunan pauhatessa enkelinsä kokoamaan Hänen valittunsa (uskovat, mukaan lukien koko Israelin jäännös, jotka ovat vastaanottaneet pelastuksen) neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Kuoloon nukkuneet nousevat ensin ja sitten maan päällä olevat uskovat temmataan ylös Herran luokse. Tässä kohdin (Matt 24:31) on ylöstempauksen kohta! Raamattu puhuu muuallakin tempauksesta pasuunan äänen kuuluessa:

        - 1 Tess 4:
        15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Jeesus vastasi Matt 24 luvussa milloin Hän tulee, Hän ei sanonut päivää ja hetkeä, vaan ajanmerkit ja tapahtumat, jonka jälkeen Hän tulee. Me emme voi tietää päivää ja hetkeä, mutta ajan merkeistä voimme tietää milloin se on lähellä. "


      • jeesuksenoma

        ... myös ilmestyskirjassa puhutaan paljon tempauksesta, kun sitä ymmärryksellä lukee, itseasiassa hyvin selväsanaisesti.


      • Jumala on LUVANNUT, että koko ILMESTYSKIRJA käydään läpi TÄÄLLÄ Profetiat PALSTALLA, eli ENSIMMÄISTÄ KERTAA - SE - kerrotaan OIKEIN salaamattomana . . .

        . . . niinkuin - Jumala - sen HALUAA ILMOITTAA ja KERTOA . . . !

        ""Jeesus vastasi Matt 24 luvussa milloin Hän tulee, Hän ei sanonut päivää ja hetkeä, vaan ajanmerkit ja tapahtumat, jonka jälkeen Hän tulee. Me emme voi tietää päivää ja hetkeä, mutta ajan merkeistä voimme tietää milloin se on lähellä.""

        Jumala kertoo sen MERKIN NÄIN . . .

        Jatkuu . . . AIHEESTA ---> Solna Polaris?

        Eli - Solna Polaris - on - SE - merkki ja kerrotaan myöhemmin . . . kun sen AIKA ON . . . !

        . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • aika-aikaa-kutakin

      Room 14:12, Matt 13:25-30

      Luukas 3:17

      Kyllä Herra puhdistaa. Erottaa venhän ja lusteet. Puhdistaa puimatanteren. Kokoaa jyvät aittaan. Polttaa ruumenet sammumattomassa tulessa. Antaa palkan jokaiselle, hänen ansionsa mukaan. Aloittaja voi jättää turhat murheet pois....

      • jeesuksenoma

        AMEN!


    • asfoi986
    • jeesuksenoma

      SAARNAAJA 3
      1. Kaikella on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla.

      2. Aika on syntyä ja aika kuolla. Aika on istuttaa ja aika repiä istutus.
      3. Aika on surmata ja aika parantaa. Aika on purkaa ja aika rakentaa.
      4. Aika on itkeä ja aika nauraa. Aika on valittaa ja aika hypellä.
      5. Aika on heitellä kiviä ja aika kerätä kivet. Aika on syleillä ja aika olla syleilemättä.
      6. Aika on etsiä ja aika kadottaa. Aika on säilyttää ja aika viskata pois.
      7. Aika on reväistä rikki ja aika ommella yhteen. Aika on olla vaiti ja aika puhua.
      8. Aika on rakastaa ja aika vihata. Aika on sodalla ja aika rauhalla.
      9. Mitä hyötyä on työntekijällä siitä, mistä hän näkee vaivaa?
      10. Minä olen katsonut sitä työtä, minkä Jumala on antanut ihmislapsille, heidän sillä itseään rasittaaksensa.
      11. Kaiken hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua.
      12. Minä tulin tietämään, ettei heillä ole muuta onnea kuin iloita ja tehdä hyvää eläessänsä.
      13. Mutta jokaiselle ihmiselle on sekin, että hän syö ja juo ja nauttii hyvää kaiken vaivannäkönsä ohessa, Jumalan lahja.
      14. Minä tulin tietämään, että kaikki, mitä Jumala tekee, pysyy iäti. Ei ole siihen lisäämistä eikä siitä vähentämistä. Ja Jumala on sen niin tehnyt, että häntä peljättäisiin.
      15. Mitä nyt on, sitä on ollut jo ennenkin; ja mitä vasta on oleva, sitä on ollut jo ennenkin. Jumala etsii jälleen sen, mikä on mennyttä.
      16. Vielä minä näin auringon alla oikeuspaikan, ja siinä oli vääryys, ja vanhurskauden paikan, ja siinä oli vääryys.
      17. Minä sanoin sydämessäni: Vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella asialla ja jokaisella teolla aikansa.
      18. Minä sanoin sydämessäni: Ihmislasten tähden se niin on, jotta Jumala heitä koettelisi ja he tulisivat näkemään, että he omassa olossaan ovat eläimiä.
      19. Sillä ihmislasten käy niinkuin eläintenkin; sama on kumpienkin kohtalo. Niinkuin toiset kuolevat, niin toisetkin kuolevat; yhtäläinen henki on kaikilla. Ihmisillä ei ole mitään etua eläinten edellä, sillä kaikki on turhuutta.
      20. Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki palajaa tomuun.
      21. Kuka tietää ihmisen hengestä, kohoaako se ylös, ja eläimen hengestä, vajoaako se alas maahan?
      22. Niin minä tulin näkemään, että ei ole mitään parempaa, kuin että ihminen iloitsee teoistansa, sillä se on hänen osansa. Sillä kuka tuo hänet takaisin näkemään iloksensa sitä, mikä tulee hänen jälkeensä?

    • kiitos-ei-pitkiä-kopio

      Kuules jeesuksenoma, jokainen osaa itse lukea Raamattuaan, sinun ei tarvitse sitä erikeen kopioida!!! Laita vain luku ja jakeet, niin ne lukee, joita kiinnostaa!

      • jeesuksenoma

        ... häiritseekö sinua nähdä, "NÄKYVÄÄ JUMALAN SANAA?"


    • Jarmo__EiKirj

      Kiitos Sinetti sanoistasi ja kaikille minä sanon että ne jotka eivät Jeesusta odota, oli sitten mitä päivämääriä tai ei ollut, niin he saavat juuri sitä mitä itse odottavat.

    • leikkaaruohoa

      On täällä kaikenlaista sekottajaa ja epätervettä huuhaajaa!

      ...se kerrotaan myöhemmin...heh mene kuule ja tee jotain todellista ja lopeta tuollaiset höpinät sinulal ei hajuakaan Jumalan Profeetoista eikä heidän sanoistaan.

    • sanaa-sinulle

      Aloittajan ei tarvitse hävetä kenenkään toisten asioita. Sellaista ei Raamattu opeta.
      Men peilin etene ja häpeä itseäsi. Mitä olet tehnyt taikka tekemättä jättänyt? Rukoile lähinnä oman vaelluksesi puolesta, etät joku näkisi valoa?

      • xcvcxxcxcv

        xcvxcvvvcx


    • aimo.annos

      Häpeämään- kehotukset ovat kajahdelleet -vastaako peili?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5320
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      155
      4101
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3800
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3532
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3141
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2564
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2423
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2400
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2286
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2207
    Aihe