Uskovaiset

Ketola46

Lempäälässä on eräs yrittäjä perhe jossa on kyllä puurot ja vellit seonneet pahasti :) Nainen ihastuu toisiin ukkomiehiin tämän tuosta ja aviomies koittaa sitten siivota jälkiä ,, Jollei kotona saa niin takuulla nainen sitä lempeä hakee muualta ja niin pitääkin ,,varsinkin jos mies on Hiiri ja kyttää joka askelta jne!

Miksi kirjoitin tänne niin siksi koska pariskunta on tahollaan äärimmäisen kieroja ! On erään uskon lahkon jäseniä tai pitäisi olla mutta pitävät vapaapäiviä viikolla :)

11

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Havut

      Onko luntaanin poika

      • wsxbåöy

        Ei taida olla tuo koska kyse on jostain uskovaisista.Eli varmaan jehovan todistajia tai helluntalaisia.Niistä voi uskoa mitä vain.


    • voikukka34

      En tiedä olenko oikeassa/väärässä mutta hieman kallistun pariskuntaan jotka pitävät Ideaparkissa sekä Tampereen puolella yrityksiä ! Saivat jonkin huomio-osoituksen viime syksynä , merkit viittaa !!!! Ehkä tietävät kuitenkin paremmin kuitenkin itse mitä touhuavat ja saavat ansionsa mukaan !

    • Miielenkiintoista

      Kerro lisää nimiä ja muita faktoja.

    • Phil37

      En oikein tajua ihmisiä jotka jaksaa elää toisten elämää ,,,jos kyseessä on on jokin varoitus em, ihmisistä niin eri juttu mutta silloin olisi reilumpaa kirjoittaa oikeilla nimillä itsekukin, nyt jää pimentoon ketä ja miksi ja milloin ! Ehkäpä aikanaan selviää oliko koko kirjoitus kusetusta! Pitänee alkaa seurailee yrittäjiä ja vilkuilee vaimoa :)

    • Kettunen666

      Tarkoittaako aloittaja mahdollisesti Pelkosia ! Jos pariskunnasta saa sanoa että harvinaisen epämiellyttävän imelää väkeä niin kyseessä on tämä pariskunta ! Heidät tuntevat tuskin ihan täysin pitävät tuulesta temmattuna tarinana , ikävä kyllä jouduimme aikanaan asioimaan heidän kanssaan ja aina kun tapasimme niin tuli niin kurja olo jälkeenpäin eikä se ollut ikävää! Tuli hieman avattua asianlaitaa siitä kuinka henkisesti kipeitä saattaa ihmiset olla kuorensa alla ! Luottakaa vaistoonne 😊

    • Kuomasein

      Keitä Pelkosia tarkoitat ?Tunnen erään pariskunnan joilla on sama sukunimi ,ei ole kovin asiallista nimetä toisia ihmisiä täällä vaikka olisitkin oikeassa ! Eiköhän ihmiset itse tiedä kenen kanssa haluavat olla tekemisissä ! Ymmärrän jos sisälläsi on paha olo heidän vuokseen mutta ei ole pakko olla tekemisissä ,,helpottaa kummasti kun poistaa listaltaan !

    • Sandrako

      Lieneekö kauhean vakavasta asiasta kysymys ? Aika yleistä käytöstä tuo ompi !!

    • Outi32

      Voiko aloittaja kertoa oikeasti kenestä on kysymys ? Olen jotain vihjailuita kuullut mutta kylläkin rauhanyhdistyksen puolelta ! Aika likaiseksi mennyt ! Ehkäpä seuroissa selviää asiasta enempi !

    • Jani.K75

      Nimiä ei ole ilmoitettu ja itse asiakin on liian laveasti esitetty niin ettei tuosta saa selvää kuka on tehnyt ja mitä ja kenelle.

      Ennenkuin uskalletaan aikuistentavalla tulla omalla persoonalla esiin ja kertoa asioista otan tämmöiset pahamieliset huhut mielenterveyspotilaiden huuteluna.

      Tulee rivienvälistä vähän semmoinen kuva aloittajasta että puun takaa lällätellään ilkeämielisiä huhuja ihan kiusanteko mielessä. Semmoinen on aika raukkamaista ja lapsellista.

    • Rauno36

      Sama tuli mieleen .. toisten yksityis elämään puuttuminen on raukkaa varsinkin levittämällä asiaa julkisesti täällä ,vaikkei nimetä ketään mutta tiettyjä ihmisiä kiinnostaa kuitenkin !

      Jos tapaus koskettaa aloittajaa niin sitten keskustelee ammatti ihmisten kanssa eikä kirjoittele täällä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe