Surkeaa musiikkia

-pete

Ok, keskustellaan Jani W:stä sitten, kun oikein pyydetään.

Mielestäni hän tekee surkeaa musiikkia. Lisäksi hän näyttää mielestäni kamalalta. Humppapoppikuoroköörimusiikki ei kiinnosta.

Kommentteja, kiitos.

6

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tii

      No empä ole minäkään mikään fani-fani mutta tykkään tosi paljon siitä uusimmasta 'Siivet' kipaleesta. Mutta Janin pitäisi palata siihen lyhyehköön, vaaleilla raidoilla piristettyyn tukkaan mikä sille tehtiin Idolsin karsinnoissa (olikohan se tukka vielä finaalilähetyksen aikaan?). Älkää matkiko sitä karseeta Antille väsättyä tukkaa. Mutta paremminhan tuo on pärjänny ku Hanna :D
      Saako tänne vielä kommentoida että ihan yllätyin siitä Christianista - vaikka se ei tee sellasta musaa mitä minä kuuntelen niin sillä on tosi puhdas ja hyvä ääni.

    • kullakin

      Minun mielestäni Wickholm tekeeitsensä näköistä musiikkia, sitä herkästi ja tunteella tulkiten. Levy on tasaisen varmaa laatua, balladinomaisia Wickholmille sopivia kappaleita täynnä. Keikoilla voi sitten nähdä Wickholmista sen rokkaavamman revittelypuolen :) Eniten arvostan Wickholmissa sitä, että hän näyttää tunteensa avoimesti (jopa TV-kameroiden edessä) ja on ystävällinen kaikille. Kritiikkinsäkin osaa mies esittää asiallisesti ja ystävälliseen sävyyn, niin kuin levyraadissakin teki.

      • Nainen.......

        voikohan tätä enää paremmin tiivistää?
        Täysin samaa mieltä.


    • Ruma Nainen

      Sullahan on kanttia arvostella toisten ulkonäköä. Tosin olen sen huomannut täs maailmas että jos joku vähemmän kaunis tai komea tekee jotain niin paskat lentää heti silmille.

    • Hyvää ja rauhallista suomip...

      No tuo on taas sellanen lause, että haluaisin mielelläni kuulla perustelut.Onko sillä miltä näyttää,suora yhteys ihmisen musiikkiin.Vai onko mahdollista,että rumakin voi saada hyvää musiikkia aikaan.Taidat olla niitä jotka arvostelee musiikkia laulajan/artistin ulkonäön mukaan.Eli jos arvostelet musiikkia,älä silloin arvostele ulkonäköä ja päinvastoin

    • Nimimerkki

      Mies, kitara ja ääni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe