Surkeaa musiikkia

-pete

Ok, keskustellaan Jani W:stä sitten, kun oikein pyydetään.

Mielestäni hän tekee surkeaa musiikkia. Lisäksi hän näyttää mielestäni kamalalta. Humppapoppikuoroköörimusiikki ei kiinnosta.

Kommentteja, kiitos.

6

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tii

No empä ole minäkään mikään fani-fani mutta tykkään tosi paljon siitä uusimmasta 'Siivet' kipaleesta. Mutta Janin pitäisi palata siihen lyhyehköön, vaaleilla raidoilla piristettyyn tukkaan mikä sille tehtiin Idolsin karsinnoissa (olikohan se tukka vielä finaalilähetyksen aikaan?). Älkää matkiko sitä karseeta Antille väsättyä tukkaa. Mutta paremminhan tuo on pärjänny ku Hanna :D
      Saako tänne vielä kommentoida että ihan yllätyin siitä Christianista - vaikka se ei tee sellasta musaa mitä minä kuuntelen niin sillä on tosi puhdas ja hyvä ääni.

• kullakin

Minun mielestäni Wickholm tekeeitsensä näköistä musiikkia, sitä herkästi ja tunteella tulkiten. Levy on tasaisen varmaa laatua, balladinomaisia Wickholmille sopivia kappaleita täynnä. Keikoilla voi sitten nähdä Wickholmista sen rokkaavamman revittelypuolen :) Eniten arvostan Wickholmissa sitä, että hän näyttää tunteensa avoimesti (jopa TV-kameroiden edessä) ja on ystävällinen kaikille. Kritiikkinsäkin osaa mies esittää asiallisesti ja ystävälliseen sävyyn, niin kuin levyraadissakin teki.

• Nainen.......

voikohan tätä enää paremmin tiivistää?
        Täysin samaa mieltä.

• Ruma Nainen

Sullahan on kanttia arvostella toisten ulkonäköä. Tosin olen sen huomannut täs maailmas että jos joku vähemmän kaunis tai komea tekee jotain niin paskat lentää heti silmille.

• Hyvää ja rauhallista suomip...

No tuo on taas sellanen lause, että haluaisin mielelläni kuulla perustelut.Onko sillä miltä näyttää,suora yhteys ihmisen musiikkiin.Vai onko mahdollista,että rumakin voi saada hyvää musiikkia aikaan.Taidat olla niitä jotka arvostelee musiikkia laulajan/artistin ulkonäön mukaan.Eli jos arvostelet musiikkia,älä silloin arvostele ulkonäköä ja päinvastoin

• Nimimerkki

Mies, kitara ja ääni.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3724
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2021
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1343
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1246
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1138
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1106
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1030
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      985
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35