power.fi nettikauppa

onaikakesken

onko kokemusta? Täällä on. Jos haluat seurata tuotteesi tuloa kotinurkille, ei todellakaan hätä. Tulee jos ja kun tulee. Lasku on kuitenkin maksettava. Se tulee jo seur. pv tilauksesta.Jollet maksanut kortilla. Tiedä tuota, kuinka kauan sen palautuksessa menisi.

Asiakaspalvelu toimii heikosti, kirjallista vastausta odotat pari pv ja puhelimitse kiinni kun jonkin saa, ylimielinen tyyppi yrittää epätoivoisesti puollustaa mm. postin hidasta toimintaa ja varaston etäisyyttä. Varasto on Ruotsissa. Ei sen kauempana.

Millä lie ent gigantin norjalaismies ajatteli konseptillaan jyräävänsä muut alta.No ainakin verkkokauppasysteemi on heillä aivan keskeneräinen. Mulle jäi tähän sen testailu.

162

35335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrelektroniikka

      Samanlaisia kokemuksia, ihan hanurista koko putiikki. Tilasin myös telkkarin verkkokaupasta click&pick systeemillä kun oli hyvässä tarjouksessa mutta kun olin lähdössä noutamaan niin soittivat että kyseistä telkkaria ei heillä olekaan, tilasin sit muualta. Tilasin myös telkkariin soundbarin, maksoin ja vahvistus kun tuli piti tulla varastoon muutaman päivän päästä, aloin soittelen perään ja myyjä asiakaspalvelija sanoi että saavat varastoon reilun kuukauden päästä, peruin tilauksen ja nyt sit odotellaan rahojen palautumista, niin ja asiakaspalvelija kehoitti hakemaan Vantaan myymälästä ja perumaan nettitilauksen liikkeessä, eihän se tietenkään onnistunut vaan myyjä sanoi että he eivät voi perua nettitilauksia, never again, voi perse mikä liike.

      • Anonyymi

        Miksi powerin mainoksessa on vanha mummo kun kierrätyspuhelinta mainostetaan. Mummolla olis oikeus uuteen puhelimeen. Mamuille käytetty puhelin niin säästyis sossun rahoja tosi paljon.


    • Huijausta

      Samaa hommaa. Tuotetta ei tule eikä vastata puhelimeen. Jonottaminen on maksullista... Just. Kuluttaja äänestää jaloillaan.

      • Anonyymi

        Powerilla ET voi soittaa liikkeeseen missä olet asioinut. Ei voi soittaa kuin yhteen numeroon jossa aina pitkä maksullinen jonotus. Rahoja saa odottaa kun käyttää mahdollisuutta (60vrk) palauttaa tuotteen, kerrottiin menevän "pari pv kun raha tilillä" nyt mennyt 14vrk eikä rahoja kuulu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Powerilla ET voi soittaa liikkeeseen missä olet asioinut. Ei voi soittaa kuin yhteen numeroon jossa aina pitkä maksullinen jonotus. Rahoja saa odottaa kun käyttää mahdollisuutta (60vrk) palauttaa tuotteen, kerrottiin menevän "pari pv kun raha tilillä" nyt mennyt 14vrk eikä rahoja kuulu !

        Puhuin palturia. "Sätissä" sain tiedon, että maksettu luottotilille - näin oli. Ei näy tilitiedoissa, joten palautus oli ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Powerilla ET voi soittaa liikkeeseen missä olet asioinut. Ei voi soittaa kuin yhteen numeroon jossa aina pitkä maksullinen jonotus. Rahoja saa odottaa kun käyttää mahdollisuutta (60vrk) palauttaa tuotteen, kerrottiin menevän "pari pv kun raha tilillä" nyt mennyt 14vrk eikä rahoja kuulu !

        EI SINNE VOI EDES SOITTAA....liikuntarajoitteinen autoton mummu lähtee nyt taksilla paikan päälle. Ja siirtyy sit takaisin Gigantin asiakkaaksi!!!


      • Anonyymi

        Ihan paska pulju elkää ostako mitään sieltä Muistakaa tämä.


      • Anonyymi

        Juuri noin. Liikkeestä, josta ostin tuotteen ja jouduin sen myös maksamaan sen, mutta puhelinnumeroa ei ko liikkeeseen ole vaan puhelu meni 100 km päässä olevaan liikkeeseen. Siellähän ihan hvetin hyvin tiedettiinkin. Rahojani odottelen takaisin, enkä kauaa odottele. Boikottiin meni kaikki powerit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paska pulju elkää ostako mitään sieltä Muistakaa tämä.

        En osta minäkään. Lempäälässä ei ainakaan osata palvella asiakasta. Takuuasiat ei toi olleenkaan, asiakas saa maksaa siitäkin että laitteet käytetään takuu huollossa missä ei tehdä mitään.


    • Liian.vähän.Poweria

      Kiitos varoituksista. Eivät tosin kaikki muutkaan liikkeet valitettavasti pelaa kunnolla. Tilasin kerran pakastimen Expertiltä, mutta minulle tuotiin viikon kuluttua jääkaappi. Se toki vaihdettiin pakastimeksi, mutta aikaa kului toinen viikko. Lisäksi minulle oltiin ensin toimittamassa 50 euroa halvempaa pakastinmallia kuin olin tilannut, mutta lopulta sentään suostuttiin tuomaan juuri se tilaamani.

      • Expertti111111

        Expert kuuluu samaan ketjuun Powerin kanssa


      • mää123

        Ei jatkoon. Tilausvahvistus tuli, sen jälkeen ei mitään. Asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiin. Puhelimeen jonotuksen jälkeen. Tilaus kadonnut, lupaavat selvittää ja soittaa takaisin. Eivät soita. Uusi soitto. Ilmenee, että varasto on Ruotsissa ja Suomen päässä ei ole näkyvyyttä tilauksiin. Heidän pitää tehdä kyselyä ja odottaa vastausta (sähköpostilla?). Ei hitto 2010-luvulla verkkokauppaa näin hoideta. Tuo pulju menee kumoon ennen joulua.


      • Anonyymi
        mää123 kirjoitti:

        Ei jatkoon. Tilausvahvistus tuli, sen jälkeen ei mitään. Asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiin. Puhelimeen jonotuksen jälkeen. Tilaus kadonnut, lupaavat selvittää ja soittaa takaisin. Eivät soita. Uusi soitto. Ilmenee, että varasto on Ruotsissa ja Suomen päässä ei ole näkyvyyttä tilauksiin. Heidän pitää tehdä kyselyä ja odottaa vastausta (sähköpostilla?). Ei hitto 2010-luvulla verkkokauppaa näin hoideta. Tuo pulju menee kumoon ennen joulua.

        Ostin sonyn p rismasta.
        Maksoin ja veon itse kotiin uudella isolla maasturillani.
        Sain vielä noonuts neljäkypää

        Olen tyytyväinen


    • Verkkokauppaan

      Tarkoitukseni ei missään tapauksessa ole ostaa mitään Powerista, mutta vilkaisin uteliaisuuttani läppäreitä hintaluokassa 700 - 1200 euroa. Yhtään 17,3-tuumaista ei ole!

    • Guru68

      Kiitos varoituksista,googlaan aina kokemukset ennen kuin ostan uudesta liikkeestä verkosta.Ostan lähes kaikki verkon kautta jos kyseistä tavaraa on siis mahdollista ostaa.Liian hyvää siis ollakseen totta,sonyn langattomat kuulokkeet hankintalistalla ja kyseisestä puljusta ne olisi saanut yli 100e halvemmalla kuin esim.verkkokauppa.comista,taitaa jäädä tilaamatta tuolta.

    • Nevereveragain

      Todella surkeaa palvelua. Takuuasiat niin hakusessa kuin vain voi olla. Asiakastyytyväisyyteen ei panosteta millään lailla. En ikinä astu jalallani kyseiseen puljuun/tilaa niiden nettikaupasta mitään. Todella kuvottavaa toimintaa tyyliin rahat pois ja pysy pois!

    • Cann

      Mainostavat, että Sama hinta netissä ja myymälässä. Kuitenkin juuri kävin katsomassa mikroaaltouunia (oli ihan oikeasti tarkoitus ostaa). Hinta netissä 98 myymälässä 138... Eikä myyjää mailla eikä halmeilla. Yksi koko kodinkonepuolella ja asiakkaita jonossa. Jäi ostamatta. Pakko kai mennä Giganttiin vaikka se sapettaa.

    • Poweronpaska

      Eipä onnistu mikroaaltouunin lähettäminen Powerilta. Rahat kyllä kelpasivat. Asiakaspalvelu sönköttää varastotilanteesta ja vittuilee tilauksen peruttamismahdollisuudesta.

      Saapas nähdä mitä tästä seuraa: taatusti viimeinen kerta, kun asioin firman kanssa!! KIERTÄKÄÄ KAUKAA!!

    • jussi_7999

      Peruin tilauksen, kun olen odottanut jääkaappia kohta 6 viikkoa.
      Tilauksessa luki että löytyy varastosta.
      Soitin Powerille, sanoivat että tulee kuukauden päästä, että just joo... Viimeinen kerta.

      • Kaksijapuolikuukautta

        "Peruin tilauksen, kun olen odottanut jääkaappia kohta 6 viikkoa.
        Tilauksessa luki että löytyy varastosta."

        Mutta varaston paikasta ei tainnut olla mainintaa. Jospa se on Siperiassa, ja kuljetus tapahtuu hevoskyydillä Suomeen?


    • alatalo_mikko

      Sama täällä, tilasin pyykinpesukoneen ja ei ole kuulunut 4 viikkoon liikkeestä mitään, vaikka näytti olevan varastossa... perun tilauksen....

    • MieleWDA101

      Kirjoitin nettikauppaan ⭐️⭐️⭐️⭐️ arvostelun pyykinpesukoneesta ja varoitin lemmikkieläintenomistajia ostamasta konetta jossa ei ole nukkasihtiä. Sensuuri iski kun arvostelu olisi vaikuttanut ko. mallin myyntiin. Arvostelua ei julkaistu. Mielen oma huoltomekaanikko totesi minulle, että käytössäni ollut identtinen rinnakkaismalli ei selviydy koiran- ja kissankarvoista selviteltyään tukosta kolme tuntia.

    • Haapane

      Paska putiikki, muka hullut päivät tarjouksia. Nettierä loppu heti kun myynti alkaa, normihinnalla löytyy tietenkin. Älkää ostako mitään kyseisestä kaupasta.

    • Nakkikukkaro

      Kahvinkeitin tilattu maanantaiaamuna eikä vielä edes lähetetty, vaikka varastossa yhä yli 100 kpl. Erittäin hidasta toimintaa. Viimeinen kerra kun täältä tilaan, varsinkin jos hintataso samaa kuin nyt on ollut, eli ei edes mielestäni paljoa muita halvempi!

      Gigantti ei ole pettänyt koskaan. Myös Verkkokauppa.comiin on aina voinut luottaa.

      • Hidasta

        Todella hidasta tuntuu olevan. Tilaus tehty viime viikon torstaina(13.10.) ja ei ole vieläkään lähetetty.


    • Saunus

      Juu tätä paikkaa kannattaa vältellä viimeiseen asti. Rahat kun ovat saaneet, niin kiinnostus asiakkaasta loppuu siihen paikkaan! Tämän olen kuullut nyt useammalta henkilöltä, kun rupesin ääneen ihmettelemään tilauksen omituisen pitkää toimitusaikaa, vaikka varastossa piti olla..

    • VältäPoweria

      Voi hyvänen aika, luettuani nämä nyt todellakin toivon, etten olisi tilannut Powerilta mitään! Tein kuitenkin tilauksen 13.10. (tuotetta piti olla varastossa), sain kuitin sähköpostiini 17.10. ja siinä luki, että saan pian sähköpostiini toimitusvahvistuksen ja seurantatunnuksen, jolla voin seurata tilauksen etenemistä. 23.10. laitoin asiaskaspalveluun sähköpostia ja tiedustelin, missä tilaukseni viipyy. 25.10. kyllästyin odottamaan vastausta ja soitin asiakaspalveluun. Sieltä kerrottiin, että saavat seuraavana päivänä varastoon tilaamaani tuotetta ja se lähetetään minulle pikimmiten. Nyt on siis 30.10. eikä tilaus ole ilmeisesti edes vielä lähtenyt varastolta minulle, kun en ole vieläkään saanut toimitusvahvistusta. Saa siis nähdä saanko sitä ikinä... En todellakaan suosittele Poweria kenellekään! Ja mitä tässä ketjussa oli puhetta, että Powerilla on takuuasiat hakusessa? Jos nyt joskus saan tilaamani tuotteen, eikä takuu toimi? Mites teillä, jotka ovat peruuttaneet tilauksen, oletteko saaneet rahanne takaisin?

    • Asiakaspalveluhohhoijaa

      Tilasin Powerista kallimmanpuoleisen kahvinkeittimen joka ei toiminut oikein.Kaiken s-postin vaihtoon ja rahojen palautukseen kului kaksi viikkoa! En ole vielä tarkistanut onko palautus tullut mutta toivottavasti. Tilasin siis kaksi kertaa. Ensimmäisen ja viimeisen.

      • Melkeinsilminnäkijä

        Varasin tietokoneen, sain tilausvahvistuksen ja kohta perään soiton ettei olekaan tuotetta ja myytiin jotain muuta. En ostanut. Tilasin muutaman tunnin kuluttua toisen tuotteen ja sain siitäkin tilausvahvistuksen. No ei ollut sitäkään olemassa. Rahaa ei kulunut, mutta aikaa meni hukkaan.
        Myyvät olemattomia koneita ja laitteita.


    • ipadpowerista

      Tilasin Ipadin powerista. Maksoin heti ja sain tilausvahvistuksen. Tavaraa piti olla varastossa. Nyt mennyt 2 arkipäivää, ei luvattua postin seurantanumeroa. Maksullinen asiakaspalvelu ei pysty kaivamaan mitään tietoa tilauksesta tai arvioidusta toimituksesta. Melko omituinen nettikauppa...

    • Läppäripower

      Tilasin powerista peliläppärin black friday päivänä ja eikä vieläkään ole tullut. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja antoivat seurantakoodin jossa on lukenut viikon ajan, että odottaa lähetystä. Eka kerta ku tilasin täältä ja vika. Ihan täys kusetusta ja paska nettikauppa.

      • Anonyymi

        Täysin sama tilanne täällä. Ostin black fridaynä peli läppärin, luki että tuotetta on varastossa. Pari päivää myöhemmin tilaus vahvistus sähköpostiin ja vähään aikaan ei kuulu mitään. Maanantaina kerrotaan, että tilaus on nyt käsitelty ja saan seuranta koodin, jolla tilauksen kulkua seurataan "livenä". No vittu ei oo mikään live kun sähköpostissa luki heti koodin alla, että "seuranta saattaa päivittyä muutaman päivän myöhässä". Näin kyllä on, nyt viikon päästä ostosta kerrotaan, että tiistaina lähti Tukholmasta ja vieläkään ei näy paikallisessa liikkeessä. Kävin oikein paikanpäällä kysymässä, että osaako ne kertoa nyt vai vasta "muutaman päivän myöhässä". Ja he eivät kuulemma voi mitenkään tietää.


        Mutta mitäpä helvettiä näiltä 4€ tunnissa tienaavilta ihmis paskoilta odottaa. Ei jumalauta! Ymmärränhän minä, että jostakin niitten kehareiden töitäkii pitää löytää, mutta en minä ainakaa kehtais naamaani tossa perkeleen homo yrityksessä näyttää "työskentelemässä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sama tilanne täällä. Ostin black fridaynä peli läppärin, luki että tuotetta on varastossa. Pari päivää myöhemmin tilaus vahvistus sähköpostiin ja vähään aikaan ei kuulu mitään. Maanantaina kerrotaan, että tilaus on nyt käsitelty ja saan seuranta koodin, jolla tilauksen kulkua seurataan "livenä". No vittu ei oo mikään live kun sähköpostissa luki heti koodin alla, että "seuranta saattaa päivittyä muutaman päivän myöhässä". Näin kyllä on, nyt viikon päästä ostosta kerrotaan, että tiistaina lähti Tukholmasta ja vieläkään ei näy paikallisessa liikkeessä. Kävin oikein paikanpäällä kysymässä, että osaako ne kertoa nyt vai vasta "muutaman päivän myöhässä". Ja he eivät kuulemma voi mitenkään tietää.


        Mutta mitäpä helvettiä näiltä 4€ tunnissa tienaavilta ihmis paskoilta odottaa. Ei jumalauta! Ymmärränhän minä, että jostakin niitten kehareiden töitäkii pitää löytää, mutta en minä ainakaa kehtais naamaani tossa perkeleen homo yrityksessä näyttää "työskentelemässä".

        Ei voi muuta kuin toivoa että tulee sota ja laittaa asiat järjestykseen , vastaavanlaista hörhöilyä on ollut ennenkin sotia ennen.


    • puwer

      Joo ei tule seurantakoodia ei, surkee pulju.

    • Tilausjuuso

      Tilasin kaksi läppäriä ja 2 vk niin tuli virusohjelmat postiin ja läppärit puuttuivat. Olin yhteydessä sähköpostilla niin posti toi XXXL kokoisessa paketissa yhden läppärin? Olin taas yhteydessä ja katsotaan saanko koskaan toista läppäriä. Ei toimi tilaukset!!! Unohtakaa Power, jos palvelua haluatte.

    • mikki1113rr

      Ostin powerista astianpesukoneen 28.11. Sanoivat että viikko menee niin kone on heidän varastosta noudettavissa. Ei ole tekstaria tullut vieläkään että kone olisi noudettavissa

    • Powerboikotissa

      Power lähti itselle boikottiin. Ensin puhelin piti ostaa, ei ollut liikkeessä samalla hinnalla kuin netissä vaan kalliimpi mutta kun tarvitsi niin ostin. Toinen kerta ostin tv:n, toimi viikon lähti huoltoon siellä tv lyöty päälle ja todettiin ettei vikaa ole (ilmoitin et toimii pari kertaa ja sitten kadottaa kanavat ja vain tehdasasetuksien palauttaminen auttaa). Päivitettiin heti kun todettiin ettei vikaa ole... ja lasku 90€ koska vikaa ei ole niin, takuu ei kata. Kiva et ennen tätä päivitystä jaksettiin heti kirjoittaa raportti vian puuttumisesta...

    • kuluttaja66

      Mainostivat heti joulun 2016 jälkeen sonyn telkkaria hyvässä alennuksessa. Kävelin samana päivänä Vantaan myymälään ja jonotin myyjää tunnin kunnes sain kuulla ettei tuotetta saa kuin verkkokaupasta. Kysyin että onko edes isoveljeä tmv. josta voi kuvan laadun nähdä ennen tilausta verkkokaupasta. Myyjä vei 6 tuumaa isomman isoveljen luo ja moitti kuvaa. Suositteli LG:tä jonka otin ja josta en pitänyt. Kirjoitin webbisivun palautelomakeeseen tämän ja kun palaute oli 2/5 niin automaattivastaaja lähetti viestin että tuote palautteesi EHKÄ julkaistaan muutaman päivän päästä. Ei ole julkaistu viikon päästä.

      Muutamaa päivää edellise visiitin jälkeen menin taas Tammiston myymälään. Olivat mainostaneet kahta n. 500 euron läppäriä. Kumpaakaan ei ollut näytillä. Toisesta oltiin kuulemma vika kone myyty "ihan äsken" ja toista löytyi yksi takahuoneesta. Takahuoneversio vaan oli 50 eur kalliimpi kuin mainoksessa. Poistuin takavasemmalle.

      Siis aivan paska paikka. Kandee välttää ja suhtautua kriittisesti.

    • Millatäti

      Tutut kommentit toistuvat, joten kirjoitan omani myös. Käytiin mieheni kanssa Lohjan Power myymälässä ja hän osti laatu kaiuttimet, joita ei ollut myymälässä valmiina muuta kuin mallit. Miehelle sanottiin, että menee pari päivää, eli että olisi maanantaina 2.1. saatavissa ja sanoi, että saatte tiedon tekstiviestillä. Ok. Mies maksoi kokonaan sen kun sanoivat, että se on heidän toiminta malli.
      Tämä oli tasan viikko sitten. Kun mies yritti kysellä lupauksen perään tiistaina ei hän saanut ketään kiinni ja jos jäisi jonottamaan, niin puhelu olisi ollut maksullinen. Hän lähetti sitten sähköpostiviestin aiheesta ja pyysi ottamaan yhteyttä, EI VASTAUSTA tähän päivään mennessä. Sitten hän ajoi taas myymälään eilen. Sieltä selitettiin, että on varmaan jotain kuljetuksessa ongelmia ja tulee varmaan loppuviikosta. NIIN varmaan. Menemme siis perumaan tilauksen lauantaina ja se oli sitten viimeinen kerta kun ostetaan sieltä mitään. Luulisi, että asiakkaat loppuisi tuolla keinolla kun niin moni kyllästyy selkeään valehteluun ja luottamuksen puutteeseen eikä halua enää ostaa heiltä. Itse perun kaikki sellaiset tilaukset, jotka eivät toimi lupaamallaan tavalla.

    • Hyvänävinkkinä

      Oma kokemus ja neuvo. Kävin ostamassa Samsungin television 6 päivää sitten keskiviikkona. Lupasivat, että on myymälässä kahdessa päivässä ja että ilmoittaisivat viestillä. Luin tämän viestiketjun ja eilen 4 päivän odottelun jälkeen soitin maksulliseen asiakaspalveluun. Jonosta läpi viidessä minuutissa. Kysyin, että "missä televisio luuraa?". Sanoivat että: "pitäisi tulla tällä viikolla". Minä: "telkku tulee lahjaksi ja jos ei ole keskiviikkona ole perillä, haen saman muualta kun saa samantien ja perun kaupat Powerin kanssa" Myyjä: "Selvitän tilanteen ja ilmoitamme tämän päivän aikana mitä tiedämme". Meni noin 2 minuuttia niin puhelin soi. Myyjä oli varmaan tällä välin tuuminut hetken, että ei oo hyvä jos kauppa perutaan. Myyjä: "itseasiassa televisio onkin jo matkalla ja noudettavissa huomenna". Hain telkun äsken ja olisin halunnut tietynlaisen seinätelineen, mutta myyjä kertoi että sen saa varastolta seitsemässä vuorokaudessa. Otin telkun kainaloon ja menin Clas Ohlsonille hakemaan samanlaisen seinätelineen mukaani. Tarinan opetus: Jos mainitsee kaupan perumisesta, tuote tulee Ruotsista vuorokaudessa. :D

    • kataikar

      Onkohan tämä joku valittajien veljeskunta? Ostin netistä viime viikonloppuna Sony 65 4K TV:n. Keskiviikkoaamuna Postin kuljetuspalvelusta soitettiin ja kysyttiin sopiiko TV:n toimitus torstaina.

      Kyllä sopi.

      Nyt on olohuoneessa SONY KD65XD7505BAEP SMART ANDROID TV 1299 euroa. Huima on Netflix 4K kuvanlaatu.

      Suosittelen!

      • Uittopiu

        Itseasiassa tuossa telkussa on todella huono kuva, jos joutuu sivusta seuraamaan. 😁. Tilasin itse myös saman telkun ja tuli neljässä päivässä. Palautus onnistui myös todella mutkattomasti!


    • PettynytAsiakas

      Ensimmäinen Power osto takana, ensin jännitti että onko tarjoustuotteen kohdalla samaa vedätystä kuin gigantissa, että sitä tarjoustuotetta ei saa ostettua kun todella päättäväisellä asenteella. Mutta yllätys oli positiivinen kun tarjoustuotettakin myytiin todella innokkaasti. Ainut vain ettei sitä ollut suoraan hyllyssä enään, mutta kun maksaa heti niin saa mukavasti muutamassa päivässä keskusvarastolta, no sehän kuulosti ihan toimivalta. Mutta aikaa rupesi kulumaan ja ja viestiä ei kuulu. Kahden viikon kohdalla kun rupesi kyselemään tuotteen perään, niin selviää että ne keskusvaraston tuotteet onkin myyty jo muualle ja ennakkomaksusta nauttii vain myyjä provikoissaan. Sitten sitä vaan kiltisti jäädään odottelemaan että jospa sitä tuotetta jossain vaiheessa vielä tulisi... Se tsätti kysely / asiakaspalvelu on ihan vitsi, saman tilanteen voit itsekkin tarkistaa myymälän saatavuudesta, että tuotetta ei ole. Mutta kukaan ei osaa vastata milloin sitä tuotetta on, eivätkä ne mukavat asiakaspalvelijat edes näe onko tuotetta joskus tulossa ja minne liikkeeseen sitä on edes tilattu vai eikö ole tilattu. Ei vaan kyllä kovin toimiva tunne jäänyt tuosta asioinnista.

      • Kusetustako

        Tarjoustietokoneelle väkisin myivät käyttöönoton, jossa tehdään useiden tuntien vievät asennukset ja päivitykset. Hinta 79,90€ ei tuntunut pahalta jos säästyy omaa aikaa. No totuus paljastui kotona, kun kone meni suoraan työpöydälle, mutta rupesi heti asentelemaan päivityksiä(kaikki puuttuivat), myöskin kaikki ajurit sai päivittää itse. Olisikohan myyjä puhunutkin vain minuuteista mitä heillä meni tuohon esiasennukseen? Ei säästynyt rahat, ei hermot, ei oma aika.... Myyjä taitaa olla ainut tyytyväinen.


    • LäppäriäOlinVailla

      Kiertäkää kaukaa Power!
      Tilasin tarjous läppärin. Luvattiin toimitus 4-7 päivässä.
      Nyt on mennyt kaksi viikkoa, pakettia ei ole vielä edes saatu Ruotsin varastolta liikkeelle. Luvattua seurantanumeroa on turha edes toivoa saavansa.
      Asiakaspalveluun (ei voi kutsua edes sillä nimellä) olen soittanut kolmesti.
      Ylimielinen "asiakaspalvelija" selittelee joka kerta että toimitus on keräily tilassa ja tekee muka kyselyä Ruotsiin miten asia etenee. Mitään vastausta ei koskaan saa vaikka luvataan. Kolme sähköpostia olen laittanut, yhtään vastausta en ole saanut.

      Pelkään jo rahojeni puolesta ja asia etenee seuraavaksi kuluttaja-asiamiehen kautta.
      Älkää ostako mitään Powerista!

      • Anonyymi

        Tuttu tilanne älkää ostako tai tilatko Power kaupasta yhtään mitään,


    • PrismakinOnHalvempi

      Hintarobotti pn ainakin ihan täyttä skeidaa. Hinnat ovat hyvin harvoin halvempia kuin gigantissa, verkkokauppa.comissa tai prismassa. Eli ihan samanlainen hintapolitiikka kuin muillakin, jaksaa vaan jauhaa tosta "hintarobotista".

      Asiakaspalvelu on tois provisiohakuista ja lupauksista ei pidetä kiinni. Etenkin tämä lupauksien rikkominen on monta kertaa todettu.

      Kierrän puljun nykyään kaukaa.

    • Rehellisyyttä

      Power huijaa ovelasti "hintarobotti seuraa että hinnat ovat aina halvat" ei "halvimmat". Itseäni kuluttajana ottaa kupoliin että paikallinen Järvenpään Expert lopetti. Tai vaihtuihan se Poweriksi mutta jos markkinointi ajattelee kusettavansa e.m lupauksella "ei halvimmista hinnoista" otan sen loukkauksena ja olenkin kantanut massit muualle. Riittävän kilpailukykyisesti lähtee mobiili Elisalta ja kodinkoneet esim. Prismastakin kun huomioi kertyvät bonarit.

    • PowerOnHuijaus

      Varasin tuotteen Powerin click & pickistä. Netissä luki, että tuotetta olisi lähimmässä myymälässä, joka sijaitsee n. 40km päässä. Noh, varasinpa tuotteen, sain vahvistuksen sähköpostiin ja tekstiviestin, jossa oli varauskoodi ja kaikki. Ajan 40 kilometriä lähimpään Poweriin tyytyväisin mielin ja menen kassalle. Kassalla on yksi myyjä ja hirvittävä jono. Jonotan puoli tuntia ja lopulta pääsen myyjän luo. Kerron varauskoodin ja myyjä lähtee etsimään tuotetta, hetken päästä kuitenkin myyjä tulee takaisin tyhjin käsin ja sanoo, että tuotetta ei ole varastossa. Jos olisin tilannut tuotteen, olisi tilausaika ollut kaksi kuukautta. Jahas. Eipä enää tarvitse ostaa yhtään mitään koko paskasta. Jos varaan tuotteen, jota nettisivujen mukaan on ko. myymälässä, niin silloin helvetti sitä kuuluu olla siellä myymälässä. Älkää ostako ikinä yhtään mitään koko paikasta.

      • Emmepä_tietenkään_osta

        "Älkää ostako ikinä yhtään mitään koko paikasta. "

        Ei juolahtaisi mieleenikään!


    • EiIkinä

      Pitäiskö itkeä vai nauraa tilasin tietokoneen Powerin nettikaupasta. 7 päivää mennyt eikä tuote ole vieläkään mennyt postin jakeluun. Taidan perua koko tiklauksen, pitäköön tunkkinsa. Tuotetta piti olla varastossa. Saa nähdä montako päivää vielä menee.

      Verkkokauppa.com toimii loistavasti. Tuote tulee yleensä vuorokaudessa, mutta Powerissa kesti tilausvahvistuksenkin tulo sen vuorokauden. Aivan sama onko Powerin hinta 20centtiä halvempi kuin muualla, jos tavaraa ei pysytä toimittamaan.

    • pena47

      PASKA KAUPPA! Asiakaspalvelu nro on maksullinen. Ei voi tehdä tuoteesta puhelinvarausta. Ajat paikalle ja tuote loppu. Ylimieliset myyjät sanoivat että nopeat syö hitaat. Asiakaspalvelussa valitin asiasta niin vittuilemalla toivotettiin hyvää päivän jatkoa eikä anteeksi pyyntöä tai otettu kuuleviin korviin mitään. Samaa kallista expert paskaa ja jos gigantissa tai muualla kilpailijalla on hinta 100e on heillä 100e kuinka tämä yhtälö on halvempi kuin muualla. En astu koko putiikkiin koskaan vaikka saisin ilmaiseksi sieltä!

    • Nalle111

      Itse kävin Järvenpään liikkeestä ostamassa Asuksen reitittimen. Kotona huomasin että paketti oli jo aikaisemmin aukaistu ja tavaroita käytetty. Noh eipä tuossa jos toimii. Piuhat kiinni ja asentamaan. ei yhteyttä ykkös portin kautta. Asennus väitti että koneen ja boksin välissä yhteysvikaa. Vanha boksi kiinni ja yhteys toimii. Uusi yritys Asuksen kanssa ja ei mitään.

      Eli ovat ottaneet asiakaspalautuksena viallisen tuotteen ja työntäneet sen kylmästi takaisin hyllyyn. Myyjäkään ei ilmeisesti tiennyt mitään reitittimistä, kun kyselin niin ei osannut vastata muuta kun että onhan näitä tässä, valkoisia ja mustia :-) Verkkokaupassa saa aina vastauksen ja neuvoja..

    • VAROITUS!!! Älkää sortuko tilaamaan mitään tästä "huijari-powerista". Kaikenlaista luvataan, mutta mikään ei toimi. Tuote piti olla varastossa, mutta sitä ei sitten ollutkaan. Toimitus luvattiin viikon sisällä, ei todellakaan ollut. On nimittäin vieläkin tulematta! Luvattua seurantakoodia ei tullut! Luvattua ilmoitusta tuotteen tilapäisestä loppumisesta ei tullut! Kun sitten lähdin kyselemään asiaa, vastaustakin sain odotella monta päivää!! Ja sittenkin vastauksissa oli EHKÄ tulee silloin ja silloin!! Toivottavasti saan rahat takaisin, kun aion peruuttaa kaupat!

    • powertothepeople

      Nonono-palvelun kautta näytti hoituvan powerin reklamaatiot tai muut vastaavat. Ihan ilmainen palvelu siis kyseessä.

    • Eimitääntolkkua

      Tarjouksessa olevat tavarat on loppu kun kauppa aukeaa tai niitä ei ole ikinä ollutkaan. Kuluttaja-asiamies voisi kyllä pikkuhiljaa puuttua tuohon markkinointiin.

      • samajuttu

        Mulle kävi juuri tämä sama juttu. Tuotetta mainostetaan, mutta netistä tai myymälöistä kyseistä tuotetta ei ole ollenkaan. Asiakaspalvelu ei vastaa mihinkään kyseilyihin.


    • äläostanetistä

      varasin nettikaupasta alennuksesta (alennuksesta mitään tietämättä) a5 puhelimen 350e . seuraavana päivänä menen sitä hakemaan itse myymälästä jolloin saan vastauksen myymälä sulkeutuu ja ei meillä ole enää puhelimia joten turha reissu heittää bussilla 1h menemään . menen tarkistamaan nettikaupan jossa hinta onkin muuttunut 400e . outoa on että nettisivuilla ei lue mitään sulkemisesta ja antoi silti minun varata puhelimen jota olisin odotellut pitkään ellen oisi tajunnut mennä sinne . soitella yritin mutta ei vastausta . asiakaspalvelu power.fi löysempää kuin koiran ripuli

    • Tukeeko_kolmatta

      Ostin astianpesukoneen ja lieden......toimitus kesti kolme viikkoa. Nyt odotan kaksi viikkoa sitten ostamaani tuotetta joka piti olla myymälässä yli viikko sitten. 30 vrk tyytyväisyystakuu var,aan alkaa ostohetkestä

    • Äläostapowerista

      Varasin kuulokkeet click&pick tavalla ja sain sähköpostin että varaus tehty ja voit hakea tuotteen kun saat viestin puhelimeen. Viestiä ikinä tullut, tarkistin että oli oikea numero varauksessa ja pienen googlettelun jälkeen päätin etten edes yritä asiakaspalveluun soittamista. Onneksi kuulokkeet piti maksaa vasta haun yhteydessä.

    • Ei-enää-Powerista

      Ostin HP kannettavan Turun liikkeestä. Koneen tuuletin hurisee erittäin häiritsevästi, joten vein sen liikkeeseen takaisin. Lähetettiin huoltoon, josta se tuli takaisin raportilla mainittua vikaa ei koneestä löytynyt. 90 € kiitos. En halunnut hyväksyä tilannetta, sillä kone ei ole kunnossa, uuden koneen tuuletin puhkuu ja puhisee vaikka kone ollut päällä vasta hetken eikä nettiselaimia kummempia ohjemiakaan päällä. Jos lähetän sen vielä takaisin huoltoon, saan myyjän kertoman mukaan uuden 90 € laskun, jos vikaa ei vieläkään paikanneta, Jos kone huolletaan muualla ja vika löytyisikin, reklamaation huoltotyöstä voisain tehdä sitten suoraan huoltoliikeeseen, Power pesee kätensä tässä kohtaa eikä ole missään vastuussa. Asiakaspalvelu lakkaa siinä vaiheessa kun olet tuotteen maksanut, oma murheesi, jos on viallinen. Mitäs ostin Powerista, tyhmä...tyhmä...tyhmä....Olisin uskonut mitä maineensa kertoo...

    • EIKANNATATILATA

      Lupaavat 3-5pv toimitusaikaa, mennyt 2 viikkoa, sähköpostilla kyselin heiltä tilauksesta, kun puhelinnumero oli maksullinen, ja ilmoitin että haluan perua tilauksen kokonaan, koska ehdin jo hankkia tuotteen muualta. Pelkkään sähköpostiin vastaaminen kesti heiltä 3 arkipäivää, ja siinä ilmoitettiin että joudun vielä täyttämään palautuslomakkeen, tuotteesta joka ei ole koskaan saapunut perillä ÄLKÄÄ HELVETISSÄ TILATKO MITÄÄN! hermot vaan menee tuollasten kanssa. Toimituksissa kun menee noin kauan niin mitenhän mahtaa sitten olla takuuasiat. ;)

      • Valju_kokemus

        Powerin mainoslehdessä myydään ale-hintaan ulkoista kovalevyä, jota ei voi edes tilata verkkokaupasta ja on saatavilla vain osasta liikkeitä. Ei kovin vakuuttavaa toimintaa.


    • Häiritty

      Lähettävät roskapostia monta kertaa päivässä eivätkä lopeta pyynnöstäkään. Miettikää kannattaako sellaisia häirikköjä tukea.

    • Asus181

      Viikkotarjouksessa kaksi Asuksen mallia kovaan tarjoushintaan. Mennään ostaa paikalliseen liikkeeseen, myyjä sanoi suoraan, ettei ole, eikä ole ollutkaan koko viikkona, eikä saa edes tilattua. Ei ole myös Nettikaupassakaan. On hemmetisti järkeä? No oli vimonen kerta Powerissa.

    • Pettynyt99

      Taitaa iso osa Powerin tarjouksista olla vaan silmänlumetta joiden ainoa tarkoitusperä on houkutella asiakkaita liikkeen sivuille. Taannoin F-securen Freedome oli hyvässä alennuksessa. Nettitilausta ei pystynyt tekemään, koska saldo näytti jatkuvasti nollaa. Heti normaalihintojen palatessa saldotkin palautuivat nollan paremmalle puolen. Aika outoa toimintaa. Suosin kyllä jatkossa Giganttia sekä muita Verkkokauppoja. Ei kauppaa näin tehdä! Itse ainakin kannan rahani muualle.

    • PoverSeinäjoki

      Ihan P:stä koko ketju,vanha expertti.
      Tällä viikolla piti olla kahvinkeitin tarjouksessa. Menin tiistaina ostoksille,mutta myyjä sanoi,ettei ole. Selitti,että jakokuormat menneet sekaisin.
      Eipä tarvi tohon paskaläävään enää jalallani astua. Palvelu on ihan emäsurkeaa!!

    • Yllätys_123345

      Omat kokemukset huonoja. Äänestän jaloilla ja kannan rahani muualle.

    • Svaa

      Kävin katsomassa ostolistallani ehdolla olevaa lieden mallia Oulun myymälässä. Kyselin ominaisuuksista myyjältä, joka näytti työhönsä leipääntyneen oloiselta ja alkoi jo hetken kuluttua katsella lattialla olevia muita laatikoita. Ymmärsin lähteä liikkeestä ulos - kiitin lähtiessä palvelusta, ja menin viereiseen verkkokauppa.com myymälään. Siellä heti avulias myyjä antoi lisätietoja saman valmistajan liedestä ja katseltiin vielä tietokoneen näytöllä. Myyjä olisi laittanut tilauksen heti, mutta halusin sen tehdä itse kotona. Tilasin lieden verkkokauppa.comista .

    • Minsul

      Omaa kokemusta ei powerista vielä ole mutta siis kaupanhan pitää korvata ostajalle tuote vastaavalla/ paremmalla tuotteelle. Itselle kävi markantalon kanssa aikoinaan että eivät saaneet toimitettua ostamaani teeveetä niin toimittivat vastaavan teeveen tilalle.

    • ex-power-asiakas

      Powerilla reklamaation vastaamiseen menee ikuisuus. Ja vastaus on ympäripyöreä. Kaikin tavoin yrittävät luistella irti takuuvastuustaan.

      Oli ensimmäinen ja viimeinen ostos Powerista!

    • JULLEE33

      Black friday menossa, joka tuutista pukkaa powerin mainosta halvoista läppäreistä. Niitä ei kuitenkaan ole koko päivänä ollut myynnissä, sillä nettikauppa mainosti aamulla klo 4.40 erän loppuneen ja kahdessa liikkeessäkään niitä ei "enää" ollut jäljellä. Yrittivät myydä vastaavia, joiden hinnat olivat kuitenkin juuri mustaksi perjantaiksi nousseet noin 50 eurolla..... Paska kauppa.

    • Harh

      Tuohon harhaanjohtavaan mainontaan pitäisi kyllä jonkun tahon puuttua. Jos säkällä tarjous läppärin löytää myymälästä, niin se on aina esiasennettu ja maksaa enemmän.

    • ex-asiakas

      Ei hyviä kokemuksia.. Tässä tapellaan kuluttajaneuvonnan avustuksella että saadaan läppäri palautettua...

    • NoPower

      No ei prkl! Kaksi kertaa mennyt tilaamaan power:n nettikaupasta. Ensimmäinen toimitus kesti 2,5kk ja tämä toinen, joka ei siis vielä ole tullut, olisi mukamas vähän reilun 2 viikon päästä lähdössä ”keskusvarastolta” Ei ainakaan mikään kiireisen ihmisen nettikauppa!!

      • EveliinaKaroliina

        Tilasin 7.12.2017 pölynimurin Bosch BGL4SIL2 tyttäreni perheelle joululahjaksi hepasuodattimineen ym. lisukkeineen. Sen luvattiin ehtivän jouluksi. Nyt on 1.1.2018 eikä tuotteesta ole tullut saapumisilmoitusta. Olin maksanut imurin kokonaan. Olen käynyt liikkeestä kysymässä tuotetta jo kaksi kertaa ennen joulua. On ollut kuulemma jo varastossa ja seuraavan viikon alkupuolella on arvioitu sen tulevan. Monta seuraavaa viikkoa on jo kulunut. Verkkosivuilta olisin lukenut toimitusehdot, mutta sellaista sivua ei ole olemassakaan.

        Kunhan arki koittaa uudenvuoden jälkeen, perun koko kaupan. Entinen Expert toimi luotettavasti kaikessa. Nykyinen Power ei näytä toimivan. Myyjät ovat samoja, mutta eiväthän hekään sille mitään voi jos systeemit ei pelaa.


      • EiToimitusta

        Sama kokemus, luvataan tietylle päivälle ja kun ei saavukaan niin pahoitellaan. Vieläkin odotan (jo kuukausi sitten maksettua) pesukonetta ja kuivausrumpua.


    • Keijomaukka

      Paskapulju, hintarobotti ainakin täyttä kusetusta. Emännälle hain läppärin johon myyjä yritti myydä jotain lähes satasen avaimet käteenpalautettu palvelua, eliok päivittävät koneen ennenhankinnan käyttöönottoa. Joku tähän kusetukseen saattaa mennä, sillä tietokone päivittää itse itsensä ensimmäisen käyttöönoton yhteydessä. Lisäksi myyjä yritti kaupata kalliimpaa konetta koska haluamani malli on " ihan paska", kysyin että miksi sitten myytte kyseistä konetta. Yhden puhelimen ostin sen jälkeen ko paikasta, ylihintaan senkin, kun oli gigantista loppu ja pojalle piti synttärilahja saada..

    • Aurinkosun

      Juu, ostin kalliin tietokoneen, koko ajan jotain häikkää, tulee korjausjutska ja jos ei auta, niin pajalle..tuskin tulen ostamaan sieltä muuta, kun sapettaa ja mitään hyvitystä ei tarjota!

    • VERKKOKAUPPAAN

      TV Panasonic TX-65EZ950E OLED UHD 4K Pro HDR verkkokaupassa n.3000 ja powerissa yli 3400 euroa. MITÄ SEN HINTAROBOTIN PITI TEHDÄ ????????

    • rasittavaaa

      Ei kyllä tämmösen valitusketjun jälkeen meinaa uskaltaa tilata tai ostaa mitään POWERISTA. Sääli kun semmoinen ilmestyi uusi ja iso Järvenpäähän lähelle itseäni.

    • JuoksutettuAsiakas

      Powerin arvostelu: Tilasin pesukoneen ja kuivausrummun asennuksinnen Powerilta. He ilmoittivat, että tuotteet tuodaan ja asennetaan maanantaina (tarkka päivämäärä ja kellonaika). Kun mitään ei kuulunut sinä päivänä, otin yhteyttä ja he käskivät olla yhteydessä Postiin, jolta olivat kuljetuksen ja asennuksen tilanneet alihankintana. Posti lupasi tuoda koneet yhteydenotosta kahden päivän sisällä ja että kuljettaja ottaa yhteyttä. Ei tuonut, ei otettu yhteyttä.

      Olin taas asiakaspalveluun yhteydessä, luvattiin tuoda samana päivänä (nyt siis jo perjantai menossa eli 5 päivää myöhässä ilmoitetusta). Asiakaspalvelusta luvattiin, että joku ottaa yhteyttä. No tällä kertaa ottikin, postin alihankkija. Joka ilmoittaa, että tuo koneen 3-5 päivän päästä!! Taas olin postiin yhteyttä, joka lupaa välittää palautteen eteenpäivä. Ei siis hoitaa asiaa, kertoo toki, että Poweria voi reklamoida asiassa. Kiivaan palautteen jälkeen asiakaspalvelu lupaa olla yhteydessä rahtipuoleen ja pyytää hoitamaan kuljetuksen ja asennuksen niin pian kuin mahdollista.

      Summa summarum, älkää ottako Powerin kotiinkuljetus- ja asennuspalvelua. Luvattua päivää ei noudateta ja joudut itse olemaan yhteydessä alihankkijoihin ja heidän alihankkijoihinsa, jotka kohauttelevat olkapäitään koska et oikeastaan ole heiltä tilannut mitään vaan Powerilta (joka kohauttelee olkäpäitään koska he ovat ulkoistaneet palvelun alihankkijoille).

    • Pitäkäätunkkinne

      Ihan paikalla kävin josko tarjouksessa olevan AEG:n kuivausrumpu ostaisin ja itse kotiin veisin. Nettisivujen mukaan koneita kun piti myymälässä olla. Henkilökuntaa näytti olevan toistakymmentä mutta meno kuin vanhassa Martinassa. Jutusteltiin omien kavereiden kanssa, talsittiin takahuoneeseen ja takaisin kiireisen oloisena, puuhailtiin keskenään "tärkeitä asioita" tai suureen ääneen hoidettiin puhelimessa sosiaalisia suhteita. Hmmästelin olenko läpinäkyväksi muuttunut flunssan jälkitautina vaikka voimailutreenit tuoneet massaakin toista sataa kiloa. Sai olla viimeinen kerta kun Kalevan Poweriin astun seuraamaan näiden haluttujen sosiaalisten ulospäinsuuntautuneiden uuden ajan työntekijöiden keskinäistä kivaa.

      • Powerpititunkkinsa

        Poweriin pattiintuneena kävin myöhemmin Gigantissa. Palvelua sain nopsaan vaikka asiakkaita oli paljon paikalla. Myyjät huomioivat kaikki osastollaan olevat ja kertoivat aina tulevansa kun ovat hoitaneet edellisen asian loppuun. Näin myös tapahtui järjestyksen pitäessä kutinsa. Kotiin kuivausrumpu tuotiin kolmantena päivänä kaupassakäynnistä.


    • antipower

      Ihan ala-arvoinen filma , mikään asia ei toimi, myyjät ja asiakaspalvelu ihan kuutamolla, epäpätevää porukkaa.

    • jporma334

      Tuokin on nykyään totta että mikä kumma siinä on että ulkomailla rahdit toimii muissa eu maissa mutta auta armias kun paketti saapuu Suomeen niin se hidastelu sitten alkaa ja parhaimmillaan se makaa jossain Helsingin pääpostin tai vastaavan kuriirifirman terminaalissa viikon verran.

    • tyytymätön

      Mailman surkein ja hitain kuljetus , heidän kuljetuksessaan mikään ei toimi ...asikaspalvelu ei edes tiedä mitä asiaksas saati palvelu tarkoittaa..osaavatkohan edes syödä purukumia!!
      Minä en tule ikinää enään ostamaan POWEEEERIsta mitään enkä suosittele kenenkään muukaan tekevän sitä!!!

    • Expert_yhtä_huono

      "Minä en tule ikinää enään ostamaan POWEEEERIsta mitään"

      Olen ihan vakuuttunut jo pelkästään tämän ketjun viesteistä, että Power on syytä jättää väliin. Valitettavasti esimerkiksi Expert ei ole yhtään parempi. Tilasin Expertin myymälästä pakastimen, joka luvattiin tuoda viiden päivän kuluttua. Toimitusaika piti, mutta minulle tuotiin jääkaappi.

      Aikansa papereitaan tutkittuaan tuoja totesi, että väärää tavaraa oli tosiaankin tuonut. Jääkaappi jäi minulle, sillä tuoja ei suostunut ottamaan sitä takaisin mukaansa. Soitin Expertin myymälään, jossa todettiin virheen tapahtuneen. Minulle suositeltiin 50 euroa halvempaa pakastinta kuin tilaamani. En halunnut sitä. Halusin, mitä olin tilannutkin.

      "No kyllä mä jostakin sulle sellaisen löydän," totesi myyjä. Viikon kuluttua hän olikin löytänyt jostakin oikean pakastimen, ja se tuotiin minulle. Sain siis lopulta, mitä tilasin. Aikaa kului Helsingissä noin kaksi viikkoa. Onneksi en asu syrjäseudulla.

    • kyrheasser

      Tuotteen tilaaminen myymälään noutoa varten ei ole mahdollista. Paluu dinosaurusten aikaan on tapahtunut. antavat edun kilpailijoille. Lisäksi lahjakortti ei kelpaa netissä maksuvälineeksi. Jopa Finnkinolla voit maksaa lahjalipuilla netissä.Morientes poverii!

      • pettynyt_

        On mahdollinen mutta toimitus kestää yli viikon.
        Tein tilausken ja se kerättiin vasta kolmentena päivänä tilauksestqni ja lähetettiin viidentenä päivänä tilauksestani.
        Nyt on kulunut 7 päivää eikä titoakaan tavatasta.

        Turha ilmoitella toimtusajaksi 1-7 päivää jos se on minimisssään 7 päivää.....


    • Rissaska65

      Fuck. Eilen tilasin kellon powerista. Jännityksellä odotetaan kauanko menee.

      • Purkuun

        Hellan ostin ja maksoin, en saanut lainkaan arviota saapumisajasta ja asennuksesta, varasto oli kyllä kuulemma tyhjentynyt. Sinisilmäisenä arvelin, että viikko ennen vappua ostettu hella tulee juhannukseksi. Eipä taida tulla, vaikka vakuutteluja on saatu. Uskon, että se varasto on tosiasiassa Siperiassa, aivan kuten joku aiemmin ketjussa arvioi, ja hevoskyydillä hellaani tuodaan läpi tundran. Ei koskaan enää Powerilta mitään.


      • Jouluksipakettiin

        No voihan v.... . Just tilasin puhelimen joululahjaksi ja ajattelin lukaista kokemuksia puljusta. Pitää varmaankin ostaa varalta jostain muualta jotakin, jos sattuu puhelin lentämään satulalaukusta kuljetuksen aikana.


    • petetty

      Powerin click&pick > nouto myymälästä ei toimi, varaston saldot ei pidä paikaansa. Toimitusajat eivät pidä lupausten kanssa. Asiakaspalvelu tyhjän vastukasen saaminen kestää päiviä ja mitään oikeaa vastuasta ei saa. Myymälästä eivät vastaa mitään. Powerin verkkokauppaa ei todellakaan kannata käyttää, eivät ota mitään vastuusta huonosti toimivasta järjestelmästään. Powerilla asiakas on ilmeisesti rasite.
      Näin huonoa nettikauppaa en ole kokenut. Verkkokauppa ja Gigantti toiminut kuten luvanneet, asiakaspalvelusta saa vastauksia jos ongelmaa ja ennen kaikkea myös pahoittelut jos eivät kykene siihen mitä luvanneet.

    • Tyytymätön

      Ostin Powerista tietokoneen ja samaan pakettiin tietoturvan asennettuna. Saatuani koneen se toimi hetken aikaa jonka jälkeen BSOD eli sininen näyttö kaatoi koneen jatkuvasti. Kone meni takuuseen ja ostopaikasta eli Tampereen Kalevan powerista se lähetettiin huoltoon (Helsinkiin?). Pari viikkoa ja sain koneen takaisin. Kysyin että mikä oli koneessa ollut vikana ja mitä sille on tehty. Ei osattu vastata eikä tulkita huoltoliikkeen antamaa vikalistaa. Koneelta oli pyyhitty kaikki asennettu pois mukaanlukien se ostettu tietoturva. Menin takaisin liikkeeseen kertomaan että OSTIN tähän laitteeseen TIETOTURVAN ASENNETTUNA ja teidän TAKUUHUOLTONNE on pyyhkinyt sen pois. Power ei suostunut asentamaan tietoturvaa enää uudelleen vaikka se takuuhuollossa pyyhittiin pois. Liike ei kuulemma voi mitään jos takuuhuolto moisen tekee. Maksusta he olisivat kuulemma asentaneet tietoturvan ja esim wordin joka koneeseen kuului takaisin. Se niistä eduista sitten mitä koneen mukana piti tulla! Asiakaspalvelu on ala-arvoista enkä aio käyttää kyseistä liikettä enää ikinä. Kerron myös mahdollisimman monelle huonoista kokemuksistani

      • Kannattaa_yrittää

        "Kerron myös mahdollisimman monelle huonoista kokemuksistani "

        Tämä onnistuu parhaiten, jos otat yhteyttä esimerkiksi Ilta-Sanomiin ja näytät toimittajille tarpeelliset asiakirjat ja kuitit. Isotkin liikkeet kavahtavat kielteistä julkisuutta, koska se pienentää kassavirtoja.


      • Anonyymi

        miten kävi...saitko hyvitystä tai mitään muuta...>>> kuluttajasuoja ?


    • huijattu_asiakas

      Sain myyjältä tarjouksen kodinkonepaketista syyskuunlopulla 2018. Myyjä lupasi että koneet voi maksaa vasta kun ne on toimitettu ja testattu. Halusin varmistaa tämän koska olin epäileväinen astianpesukoneen äänitasosta. Uuni ja liesituuletin toimitettiin viikonkuluessa tilauksen varmistamisesta mutta muita tuotteita ei oltu 2019 alkuun menessä toimitettu. Lähdin työreissulle ja onneksi kaverini kävi tarkistamassa postini jonne oli tullut Lowellilta perintälasku koko keittiökonepaketin summasta. Mitään muistutusmaksuja ei ollut tullut vaan he suoraan alkoivat perimään koko summaa vaikka puolia laitteista ei oltu 4 kuukauden aikana toimitettua. Kun soitin hädissäni Lielahden Poweriin myyjä vaan naureskeli välinpitämättömästi ja selitteli että he eivät voi tietää mitä on toimitettu ja mitä ei!?! Mitään sovinnon elettä tai sen kummenpaa pahoittelua ei ole Powerin puolesta tullut. Olisin voinut menettää luottotiedot tämän Powerin sekoilun ansiosta ja he vaan naureskelevat asiakkaalle. Itse en enää asioi tämmöisessä liikeessä missä asiakasta ei arvoisteta millään tavalla. Suosittelen kaikille välttämään ainakin isompien ja kalliiden laitteiden hankkimista Powerilta. Todella heikkoa asiakaspalvelua.

    • Katjaanneli13

      Käytiin ostamassa tv:tä. Kerrottiin myyjälle että pitää sitten olla sellainen mihin saadaan karaoke laite kiinni. Myyjä sanoi että samsungiin sen saa asennettua, koska mukana tulee sellainen "viuhka" johon laitteen kolme päätä sopii. SIIS TULEE TV:N MUKANA. No ei tullut. Käytiin sitten sitä hakemassa ja samainen myyjä ihmetteli että eikö ollut, no ei ollut. Myyjä Santeri nimeltään lupasi sen sitten tilata ja varmisti vielä meidän puhelin numeromme ja lupasi ilmoittaa kun sen voi hakea. Kahden viikon päästä soitteli että missä viipyy. Powerilta joku nainen soitti ja ihmetteli että mistä nyt on kysymys, kun tämä Santeri oli ihmetellyt, että ei tiedä asiasta mitään eikä myöskään ole mitään tilannut. Asiaa kun sitten selviteltiin niin tämä Santeri olikin meille suoraan päin naamaa valehdellut. Tv:n mukana ei tule mitään viuhkaa ja koko putiikissa ei sellaista ole ollenkaa edes myynnissä. Powerilta kehoitettiin sen ostamaan jostain muusta liikkeestä. No tuossa naapurin kanssa keskustelin tästä palevlusta ja kuinkas ollakaan hän oli juuri palauttanut tv:sä melkein samasta syystä. Powerilla taitaa mennä huonosti kun asiakkaille pitää valehdella jotta saat sen ostamaan sieltä jotain. Yhtään tähteä en antaisi, mutta julkaisemaan ei pääse ennenkuin on tähteä kilkannut.

    • Make6

      Tilasin netistä HP ENVY 27-B202NO all-in-one pöytäkoneen perjantaina klo 18.00. Noutopaikaksi valitsin Tammiston noutopisteen jolloin kuljetus oli ilmainen. Seuraavana keskiviikkona klo 11.00 tuli tekstiviesti että tuote on noudettavissa. Tuote tuli Powerin varastolta Ruotsista. Seuranta toimi hyvin, vaikka löytyi hiukan hankalasti Powerin nettisivujen asiakaspalvelun alta. Saksan Amazonissa vastaava HP huonommilla suoritusarvoilla maksoi 400 euroa Powerin tarjoushintaa enemmän. Tästä ei ostokokemus parane.

    • Anonyymi

      Mulla ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa Poverista. 2 kertaa olen heidän nettikaupastaan tavaraa tilannut ja kaikki on sujunut,kuten on pitänytkin. Nyt tilasin sporttiblenderin ja Powerista ilmoitettiin,että on noudettavissa valitsemastani myymälästä 3-10 arkipäivän kuluttua. Saapumisilmoitus tuli 3 arkipäivän kuluttua ja nyt olen lähdössä ko.blenderiä hakemaan 3 kilometrin päästä. Hinta sama kuin alekamppanjassa. Ei siis mitään moittimista,ainakaan tähän mennessä ja aion kyllä asioida Powerissa jatkossakin😊.

    • Anonyymi

      Saksasta tilasin puoleen hintaan kuin mitä powerissa oli ja nopeammin tuli...uskomatonta.

    • Anonyymi

      Tilasin muistaakseni imurin Powerista ja kävin hetken päästä noutamassa liikkeestä. Ei ollut mitään ongelmia ja nyt auto pysyy puhtaana.

    • Anonyymi

      JBL kuulokkeet toista kertaa takuukorjauksessa. Nyt olleet huollossa n.1kk. Ei voi sanoa että on nopeaa toimintaa Power huollossa...

    • Anonyymi

      Kuukausi on lyhyt aika. Power ei niitä huolla eikä korjaa.

    • Anonyymi

      Tilasin Powerin verkkokaupasta puhelimen, jonka takakamera oli rikki. Lähetin puhelimen takuuhuoltoon Powerin verkkosivujen ohjeiden mukaan Postin kautta. Maksoin postituskulut itse, olettaen että takuun ansiosta voisin pyytää postituskulut takaisin. Soitin Powerin asiakaspalveluun ja sain vastaukseksi, että minun olisi pitänyt tuoda puhelin Powerin liikkeeseen välttääkseni postituskulut, sillä kuulemma Postin kautta takuuhuoltoon lähettäminen on omakustanteista. Tämä olisi ok muuten, mutta miksei Powerin sivuilla ollut tästä selkeästi mainintaa?? Asiakaspalvelija selitti kysymykselleni ympäripyöreitä. Kaiken lisäksi takuuhuolto naarmutti panssarilasia, joten joudun maksamaan itse yhteensä n. 60 euroa lisää siitä, että sain viallisen puhelimen Powerin verkkokaupasta. Minulle ei korvata postituskuluja eikä uutta panssarilasia. Viimeinen kerta kun tilaan Powerilta mitään.

    • Anonyymi

      Aivan loistavaa ja nopeaa palvelua. Tilasin tiskarin, tuonnin ja asennuksen. Toimi hienosti!

    • Anonyymi

      Liikkeen vastaavan asiakaspalvelu ala-arvoisen hävytöntä, ensin toivat jääkaappipakastimen, jonka eristys pohjasta rikki, eivät muka olleet nähneet, vaikka kuljettivat ilman pakettia ja pohja näkyi ensimmäisenä, kun auton oven avasivat. Sitten alkoi saikkaus, kun samaa kaappia ei löytynytkään, vain kuljetusvaurioinen, mutta kun en suostunut ottamaan 100 eur kalliimpaa, automaattisulatusmallia, eikä alennusta olisi herunut senttiäkään, niin vastaava ehdotti, että vanha, viallinen haetaan pois ja saan viikoksi väliaikaisen kaapin, kun samaa mallia tulee heille?!?? Tein töitä ja tämä vaimo soitteli jatkuvasti häiriten työtäni eikä tuntunut edes tajuavan, mikä hänen käytöksessä mättää. No, sitten ilmeisesti hoksivat, että vaihtavat kuljetusvaurioituneen oven automaattisulatus-mallisesta, koska olivat tulossa parin tunnin sisällä vaihtamaan kaapit, tosin taas meni ruuat roskiin, ei kylmenny hetkessä. Valitettavasti vaurioitunut ilmeisesti muutakin kuin ovi, ei lämpötila ei pysy riittävän alhaisena, ei käsittääkseni ole tarkoitus, että mittari täysillä eli 5:lla pitäisi jatkuvasti pitää. Palautukseen menee, tosin saapa nähdä, mitä rouva keksii...

    • Anonyymi

      Puljun nettikaupassa kauppatavaralle näytetään varastosaldoa olevan, mutta sitten kun tavaran tilaa, tilausvahvistuksessa paljastetaankin, että tavaraa vasta odotetaan tulevaksi varastoon joskus tulevaisuudessa. Onneksi rehellisiäkin nettikauppoja on, asioin jatkossa sellaisissa, riippumatta tämän ostokokemuksen lopputulemasta.

      • Anonyymi

        Sama kokemus! Nettikaupassa läppäri korissa ja kaikki näyttää olevan kunnossa. Ei vahvistusta ja kun tätä kysyt, joudut sellaiseen rumbaan, ettei paremmasta väliä. Pitkän kirjeenvaihdon jälkeen myymälässä käynti johti vain pari sataa kalliimpien tuotteiden esittelyyn. Meillä tilanne lopulta ratkesi sinnikkyyden ansiosta ja kone tuli reilun kuukauden kuluttua toisesta myymälästä, kun liikkeessä löytyi yksi upea asiakaspalvelusta kiinnostunut henkilö!

        Jatkona oli valitettavasti, että liike myy tuotteita yo-lakilla, jos ne täyttävät testin, mutta eivät oikeasti sovi tarvittavan järjestelmän kanssa yhteen niin, että normikokeet voi koulussa tehdä. Harmillista, kun muutama mä...na pilaa muuten hyvin toimineen liikkeen.

        Kun siis ostimme monen mutkan kautta tietokoneen, jonka piti olla lukiokäyttöön/yo-sopiva, tämä ei siis vieläkään ole Apotti-järjestelmän kanssa täysin toimiva. Spostitse tehty selvitys ei myymälää kiinnostanut vaan meidät juoksutettiin myymälään, jossa heidän saaneen testin mukaan kone oli toimiva. Siis henkilö (joka oli aiemmin vuosia sitten ketjun toisessa myymälässä myynyt epäkurantin koneen) juoksetti meidät nyt myymälään testauttamaan koneen, jonka tiesi täyttävän heidän saaman testin, mutta joka ei edelleenkään sovellu normikokeiden tekoon koulussa siten, kun on tarkoitettu. Ns palvelu oli erittäin epäystävällistä ja ylimielistä ja ko henkilö vain totesi, ettei siitä, että hän ottaa yhteyden Apotti-kehittäjään, ole mitään apua.

        Siis älkää ostako powetin yo koneita verkossa ja lehdissä mainostettuja ns ”lakin kuvan koneita” Powerista, koska he myyvät surutta tavaraa, joka oikeasti ei toimi, kuten pitää. Tai jos ostatte, tehkää sopimusteksti, jonka mukaan saatte purkaa kaupan, jos kone ei toimi järjestelmissä niin kuin annetaan mainonnassa ja liikkeessä ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus! Nettikaupassa läppäri korissa ja kaikki näyttää olevan kunnossa. Ei vahvistusta ja kun tätä kysyt, joudut sellaiseen rumbaan, ettei paremmasta väliä. Pitkän kirjeenvaihdon jälkeen myymälässä käynti johti vain pari sataa kalliimpien tuotteiden esittelyyn. Meillä tilanne lopulta ratkesi sinnikkyyden ansiosta ja kone tuli reilun kuukauden kuluttua toisesta myymälästä, kun liikkeessä löytyi yksi upea asiakaspalvelusta kiinnostunut henkilö!

        Jatkona oli valitettavasti, että liike myy tuotteita yo-lakilla, jos ne täyttävät testin, mutta eivät oikeasti sovi tarvittavan järjestelmän kanssa yhteen niin, että normikokeet voi koulussa tehdä. Harmillista, kun muutama mä...na pilaa muuten hyvin toimineen liikkeen.

        Kun siis ostimme monen mutkan kautta tietokoneen, jonka piti olla lukiokäyttöön/yo-sopiva, tämä ei siis vieläkään ole Apotti-järjestelmän kanssa täysin toimiva. Spostitse tehty selvitys ei myymälää kiinnostanut vaan meidät juoksutettiin myymälään, jossa heidän saaneen testin mukaan kone oli toimiva. Siis henkilö (joka oli aiemmin vuosia sitten ketjun toisessa myymälässä myynyt epäkurantin koneen) juoksetti meidät nyt myymälään testauttamaan koneen, jonka tiesi täyttävän heidän saaman testin, mutta joka ei edelleenkään sovellu normikokeiden tekoon koulussa siten, kun on tarkoitettu. Ns palvelu oli erittäin epäystävällistä ja ylimielistä ja ko henkilö vain totesi, ettei siitä, että hän ottaa yhteyden Apotti-kehittäjään, ole mitään apua.

        Siis älkää ostako powetin yo koneita verkossa ja lehdissä mainostettuja ns ”lakin kuvan koneita” Powerista, koska he myyvät surutta tavaraa, joka oikeasti ei toimi, kuten pitää. Tai jos ostatte, tehkää sopimusteksti, jonka mukaan saatte purkaa kaupan, jos kone ei toimi järjestelmissä niin kuin annetaan mainonnassa ja liikkeessä ymmärtää.

        Powerilla on 60 päivän tyytyväisyystakuu. Eli jos kone ei ole abitti-yhteensopiva, niin tuotteen voi palauttaa myymälään. Toki kannattaa varmistaa, että koneen ostaa vaikka kuukauden ennen koulujen alkua, niin jää palautusoikeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Powerilla on 60 päivän tyytyväisyystakuu. Eli jos kone ei ole abitti-yhteensopiva, niin tuotteen voi palauttaa myymälään. Toki kannattaa varmistaa, että koneen ostaa vaikka kuukauden ennen koulujen alkua, niin jää palautusoikeutta.

        Huvittaa tuo niiden hintarobotti, joka päivystää muka 24/7. Kovasti tuntui uinuvan robotti kesällä kun olin pelituolia ostamassa vai olikohan joku vetänyt siitä piuhan irti? Jokatapauksessa sain tuoli 100€ halvemmalla muualta ja Power oli muiden kauppojen seassa kalleimmasta päästä. Monesti nuo -50% halvemmat hinnat on hatusta vedettyjä ja mukamas normihintaa paisutettu, jotta alennus näyttää isommalta. Muutkin firmat kyllä tekee tätä. Kesällä ostamani puhelin oli sentään halvimmasta päästä ja sama hinta oli gigantissa mut gigantin varasto nollilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa tuo niiden hintarobotti, joka päivystää muka 24/7. Kovasti tuntui uinuvan robotti kesällä kun olin pelituolia ostamassa vai olikohan joku vetänyt siitä piuhan irti? Jokatapauksessa sain tuoli 100€ halvemmalla muualta ja Power oli muiden kauppojen seassa kalleimmasta päästä. Monesti nuo -50% halvemmat hinnat on hatusta vedettyjä ja mukamas normihintaa paisutettu, jotta alennus näyttää isommalta. Muutkin firmat kyllä tekee tätä. Kesällä ostamani puhelin oli sentään halvimmasta päästä ja sama hinta oli gigantissa mut gigantin varasto nollilla.

        Mikkelissä Powerin asiakaspalvelu oli kivijalkamyymälässä ainakin muutama vuotta sitten ala-arvoista. Oltiin katsottu jo noin 10 min ajan kännyköitä ja sieltä löytyi mielenkiintoinen malli. Puhelinosaston myyjä oli lähellä ja menimme kysymään saisiko lisätietoa tästä kännykästä. Tämä myyjä lupasi tulla kohta kunhan hoitaisi ensin yhden asian loppuun. Häipyi hetken päästä tältä työpisteeltään kassojen luokse rupattelemaan muiden myyjien kanssa ja olimme kuin ilmaa. Kassojen luona rupatteli kädet taskussa ainakin viisi myyjää, joista kaksi möi tavaraa ja loput rupattelivat. Lähdettiin sitten pois koko liikkeestä ja saivat pitää tunkkinsa. Näin kävi muinakin kertoina kun liikkeessä oli aikaisemmin asioinut. Muissa kaupungeissa palvelu ollut onneksi parempaa ja myyjät oikeasti yrittäneet auttaa.


      • Anonyymi

        Sama kokemus. Tuotteen saa koriin ja se saattaa olla saatavissa joskus tulevaisuudessa tai joissain tapauksissa ei ollenkaan, kun koriin jo saatua tuotetta ei saa maksettua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Powerilla on 60 päivän tyytyväisyystakuu. Eli jos kone ei ole abitti-yhteensopiva, niin tuotteen voi palauttaa myymälään. Toki kannattaa varmistaa, että koneen ostaa vaikka kuukauden ennen koulujen alkua, niin jää palautusoikeutta.

        Ei koske tietokoneita!


    • Anonyymi

      Vieläkö sielä powerilamja y kuu h y vä asiakspalvelu
      Hyvä et t ä luin t ä l än viestiketjun.

      Smaaa tasoa oli h obby hall y ossa viisi vuotta sitten kun asioin ja en sielläkään enää.

    • Anonyymi

      Myyjät vielä kaupittelevat Fortumin sähköä, tekevätkö omaan piikkiin kun ei muuta tekemistä ole.

      • Anonyymi

        Kehoitan olemaan erittäin varovainen näiden power myymälöiden tarjoamaa fortum sähkösopimusta. Siinähän asiakkaalle annetaan lahjakortti ostoksiin,se on vain hämäysporkkana. Powerin myyjät antavat ymmärtää kysyttäessä sopimuksesta,että onko määräaikainen!vastaus on että ei ole,voi purkaa milloin vain!varmistettiin asiaa useaan otteeseen,,mutta kuinka ollakaan meiliin napsahti fortumilta sopimusehdot,jne jossa vasta mainitaan että kaikki powerilla tehdyt sopimukset ovat 24kk määräaikais soppareita! Tätä kun ruvettiin selviteltiin sitten myymälässä kiistettiin kaikki,ja jopa myymälä päällikkö ryhtyi puolustamaan myyjää uhoamalla että heillä kiistetään jyrkästi kaikki harhaanjohtamiset ym puheet,Hän ei ollut edes paikalla sopimusta tehdessä. Helvetinmoinen vaiva tästä tuli kyllä meille! Kiitos f,,in fortum ja power
        Ihmettelen tämmöistä toimintaa! eikä myöskään ikinään powerin tuotteita meidän talouteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehoitan olemaan erittäin varovainen näiden power myymälöiden tarjoamaa fortum sähkösopimusta. Siinähän asiakkaalle annetaan lahjakortti ostoksiin,se on vain hämäysporkkana. Powerin myyjät antavat ymmärtää kysyttäessä sopimuksesta,että onko määräaikainen!vastaus on että ei ole,voi purkaa milloin vain!varmistettiin asiaa useaan otteeseen,,mutta kuinka ollakaan meiliin napsahti fortumilta sopimusehdot,jne jossa vasta mainitaan että kaikki powerilla tehdyt sopimukset ovat 24kk määräaikais soppareita! Tätä kun ruvettiin selviteltiin sitten myymälässä kiistettiin kaikki,ja jopa myymälä päällikkö ryhtyi puolustamaan myyjää uhoamalla että heillä kiistetään jyrkästi kaikki harhaanjohtamiset ym puheet,Hän ei ollut edes paikalla sopimusta tehdessä. Helvetinmoinen vaiva tästä tuli kyllä meille! Kiitos f,,in fortum ja power
        Ihmettelen tämmöistä toimintaa! eikä myöskään ikinään powerin tuotteita meidän talouteen!

        Oliko uhoaja myymäläpäällikkö sattumalta Sellosta? Meillä kokemus tästä myyjänä toisessa Espoon myymälässä ja sitten myymäläpäällikön roolissa... emme osta mitään heiltä!


    • Anonyymi

      Power vielä astetta kehnompi ostospaikka kuin Gigantti. Molemmat keskittyvät kovaan myyntiin, muu on sivuseikka. Heikkolaatuinen Kiinassa väsätty roina myydään ylihintaan rikkaille markkinan lellivauvoille.

    • Anonyymi

      Vältämme poweria, huono kokemus Suomenojalta läppärin ostossa ylimielinen palvelu melko pian liikkeen avauduttua (ei kuitenkaan avajais yms tarjous). Sitten, kuvittelimme tilanteen parantuneen vähän aikaa sitten ja aluksi loistava palvelu sellossa, kunnes selvisi, että yo-hattu koneen mainoksessa ei tee koneesta lukion kokeisiin sopivaa edes lisälaitteella! Sama jannu (muistin vasta poistuttuani) oli nyt siirtynyt tähän myymälään ja todella ylimielinen ja huono palvelu, kun asia selvisi monen juoksutuksen jälkeen. Vetosi vaan, ettei voi mitään, kone täyttää heidän testit... muut myyjät mukavia ja kohteliaita (sääliksi kävi), jota muut pelkäsivät jostain syystä ja nyt tämä epäasiallinen ja ... edennyt ketjussa ja saanut aseman. Meillä selkeä päätös, ettemme enää asioi siellä tai suosittele sitä tai ko ketjua muille. Työntekijäparat!

      • Anonyymi

        Palvelu on kyllä ylimielistä Suomenojalla.
        Asiakasta pidetään häiritsevänä jos kysyy heidän tekemistä virheistä.
        Kalliiksi tulee siellä käynti vaikka eivät saa laitteita toimimaan.
        Onneksi on vielä muita palvelevia liikkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelu on kyllä ylimielistä Suomenojalla.
        Asiakasta pidetään häiritsevänä jos kysyy heidän tekemistä virheistä.
        Kalliiksi tulee siellä käynti vaikka eivät saa laitteita toimimaan.
        Onneksi on vielä muita palvelevia liikkeitä.

        Virheitä sattuu kaikille mutta kunnon kauppias myöntää virheensä.
        Mutta.
        Suomenojalla pilkataan asiakasta.


    • Huonot on kokemukset Powerin verkkokaupan toimintaan ja asiakasneuvontaan. Tilasin tietokoneen ja maksoin samalla kertaa. Meni 11 päivää, eikä konetta kuulunut, eivätkä ilmoittaneet, ettei kyseistä konetta edes ollut keskusvarastolla. Siitä alkoi chatti rumba asiakasneuvontaan. Koskaan en saanut vastausta, että kyseistä konetta ei löydy, mutta rahat 1500 euroa olivat maksettuna ja pysyivät heidän takanaan. Peruin tilauksen. Usein sanottiin, että rahat palautetaan tililleni, mutta niin ei vain tapahtunut. Ei koskaan tullut sähköpostiin mitään tietoja koko tilauksen olo aikana. Ainoa oli tilausvahvistus, jonka sain tilatessani koneen. Odottelen vielä hetken rahojani, ja jos niitä ei ala kuulua, niin teen rikosilmoituksen. Toimitusehtoihin kuuluu, että toimitusaika on heillä verkkokaupassa 1-7 vuorkautta. Kokemuksesta viisastuneena varoitan muitakin tilaamasta Powerin verkkokaupasta mitään.

      • Anonyymi

        Liike pysyy ”turvassa” palautteelta, koska sinne ei saa yhteyttä! Asiakaspalvelussa vastaa vaihtelevasti osaava ja ei osaava henkilö... joka kerta saa asian selittää alusta.


    • Anonyymi

      Tilattiin pyykinpesukone Power verkkopalvelusta. Toimitusaika sovittiin seuraavalle viikolle. Kun ei tullut alettiin soitella, missä viipyy. Power lupasi selvittää, mutta mitään ei kuulunut . Tilauksen jäljityksessä luki että tuote oli paikkakuntamme Postin jakelupisteessä. Sinne soittaessa selvisi että tuote löytyy. Asentaja oli lähdössä asentamaan tuotetta meille, mutta soitti että paketista löytyykin liesi eikä pesukone. En suosittele Poweria :)

      • Anonyymi

        "Asentaja oli lähdössä asentamaan tuotetta meille, mutta soitti että paketista löytyykin liesi eikä pesukone. En suosittele Poweria :)"

        He he! Tavat eivät näemmä ole muuttuneet sen jälkeen, kun Helsingissä Aleksilla Stockan alakerran kodinkoneliike vaihtui Expertistä Poweriksi. Ostin pakastimen, mutta minulle tuotiin jääkaappi. Se myös asennettiin paikalleen viikoksi odottamaan vaihtoa.

        Kun soitin asiasta liikkeeseen, myyjä tuputti minulle 50 euroa halvempaa pakastinmallia, koska ostamaani mallia oli huonosti saatavana. Kun en suostunut, myyjä tokaisi: "Kyllä mä jostakin sulle sen pakastimen hommaan!"

        Ihme ja kumma, kahden viikon kuluttua ostopäivästä sain lopulta sen pakastimen, jonka olin ostanut. Näin siis Helsingissä, jossa etäisyydet ovat lyhyet ja toiminta varmaankin ripeämpää kuin maalla.


    • Anonyymi

      LG tv eivät vaihtaneet kaukosäädintä vaikka takuu voimassa sanoivat että säätimen takuu vain 6 kk ilmoitin asiasta LG aspaan sanoivat tv.n takuu eli 24kk.

    • Anonyymi

      Miksi powerin mainoksessa on vanha mummo kännykän kanssa. Kun ei ole varaa uuteen. Mamu mainokseen kun sossu ostaa älykännyköitä ja punainen risti auttaa vain mamuja

    • Anonyymi

      Tilasin puhelimen ja piti olla perillä 18 päivä Mikkelissä. Tuote lähti Vantaalta ja on nyt Kuopiossa tällä hetkellä. Mennyt Mikkelin ohi....Saas nähdä mihin luuri päätyy. Eka kerta kun tilaan powerilta ja taitaa olla viimeinen.

    • Anonyymi

      Soitin maanantaina asiakaspalveluun, koska ostamastani tuotteesta puuttui kokonaan yksi osa. Sanoi että tiedustelee asiaa ja laittaa sähköpostia. Ei ole kuulunut viikkoon heistä mittään. Soitin uudestaan keskiviikkona kyllä ja toinen henkilö sanoi, että kuulemma heidän pitäisi soittaa minulla jossain vaiheessa... Saa nähdä miten menee. Enkä itse pääse kauppaan paikan päälle niin joutuu hieman luottamaan noihin asiakaspalvelu numeroihin... Ihan perseestä jos multa kysytään

    • Anonyymi

      Nyt myös pokerin asiakaspalvelu suljettu

    • Anonyymi

      Rahastetaan "ostos" heti, luvataan tavara 3-7 vrk kuluessa, eikä tule. Kovasti pahoitellaan "kuljetusyritys ei tuonnut". Peruin kaupat ja saas nähdä, koska rahat on tilillä. Paska kauppa enkä ikinä tule ko puljusta mitään ostamaan. Ei mulla muuta.

    • Anonyymi

      televisiota itse odotellut kaksi kuukautta, oli kampanjassa ja loppui kuulemma. eikä löytynyt enää mistään varastosta. no lupasivat kuitenkin uudemman mallin samaan hintaan, toki sitäkin nyt odotettu kaksi viikkoa.

    • Anonyymi

      Powerin kuten monen muunkin kodinkonekaupan mainonta joskus naurattaa. Syy on se, että tiskikoneisiin mahtuu jopa 14 astiastoa. Ei varmaan mahdu.

    • Anonyymi

      Ostin power pelitkuuloket ei toimi minulla on takuu 2 vuotta menee sinne koska haluan vaihdetaan ja ei vaihtoo koska he sanoi etta toimi mun pitä tarvi takas kotona pelikuuloket mitä on on rikki ei enna ostetaan joku asia siellä todella huono palvelu👎

    • Anonyymi

      Myyjä kusetti että 2 vuoden takuu vaikka oikeasti oli vain vuoden. Onneksi en maksanut mitään tälle firmalle. Melko arvelluttavaa ettei tuotesivuilla lue takuuaikoja.

      • Anonyymi

        EU-lainsäädännön mukaan elinkeinonharjoittajan on annettava kuluttajalle vähintään 2 vuoden takuu (lakisääteinen takuu / virhevastuu) siltä varalta, että tuote on virheellinen tai se ei näytä samalta tai toimi siten kuin etukäteen on kerrottu. Joidenkin EU-maiden kansallisessa lainsäädännössä voidaan edellyttää pidempiä takuuaikoja.


    • Anonyymi

      Eipä ole meininki muuttunut yhtään. Ostin pyykkikoneen, jonka piti tulla eilen, mitään ei kuulu eikä näy. Sitten chattailen pitkin iltaa kolmen eri tyypin kanssa enkä tule hullua hurskaammaksi. Soitin tänään perään selvittävät asiaa eivätkä voi antaa edes esimiehen numeroa johon soittaa ja kysyä meininkiä vaan ottavat minuun yhteyttä. Kun kysyn ottavatko yhteyttä saman päivän aikana ei osaa sanoa. Kone piti tulla keskusvarastolle 15.12 ja kuljetus eilen 20.12 mitään ei ilmoiteta ettei kyseinen kone ole tulossa. Kyseisiä koneita on kuitenkin toimitettu myymälöihin keskusvaraston kautta, mutta ei minulle enkä voi saada konetta myymälän kautta koska pitää perua vanha tilaus ja uusi tilaus tehdä myymälään. Kyllä on hankalaa! On kyllä viimoinen kerta kun tilaan verkkokaupasta heiltä mitään! Kuudessa vuodessa mikään ei ole muuttunut!

    • Anonyymi

      Poweri varaus ei toimi ja siitäkin syytetään asiakasta!!!

    • Anonyymi

      Ei kannata mitään ostaa powerista. Luvataan netissä tuotteet mutta menet kysymään liikkeessä niin koko tuotetta ei ole heillä eikä ole näyttää tuotetta mitä he mainostavat netissä.
      Itse henkilökunta katsoo tuotteen palautuksen läpi ja on palutus kelpoinen, sitten sovittavat perään että on kokeiltu laitetta yms .
      Liikkeessä tosi paljon paranettavaa,
      Ystävä palautti puhelimen ja palautti kun oli väärä ei meinannut millään saada palutettua,kun oli avannut paketin ja katsonut onko oikea puhelin kyseessä, vetosivat siihen että pakkaus avattu,
      Ei missään muualla ole tälläinen käytäntö kun powerissa,
      Joten en voi suositella yhtään.

    • Anonyymi

      Ostin kotiinkuljetuksella pyykki- ja astianpesukoneen ja sovittiin tuontiaika 6 tunnin aikaikkunaan. Odotin tuon 6 tuntia eikä koneita näkynyt. Chatissa sain jonkun kiinni ja väittivät että oli ollut kuljetusliikkeellä väärä nro mikä ei pitänyt paikkaansa. No sovittiin uusi aika ja 3 tuntia odoteltuani otin uudelleen yhteyttä chatissa ( huom ei muuta vaihtoehtoa yhteystiedoissa) ja nyt sanottiin että taas ollut väärä nro ja kohta kerrottiin että ei ollakaan tuomassa koneita kun heillä onkin sairastapaus. Siis mitä hittoa? Taas olisi pitänyt sopia uusi aika! Älkää tuolta tilatko mitään jos oma aikanne on teille kallista, ihme firma kun kyykyttää asiakkaita!

    • Anonyymi

      Pokerin takuu ei pidä. Lapsen tv meni rikki vuodessa. Ei saanut takuusta mitään, sanottiin vaan, että tv saanut kolhun ja siitä johtuen väri lähtenyt liikkeelle. Mitään kolhua ei ollut tapahtunut. Huono maku jäi tästä kaupasta, vielä.olisi ollut yli vuosi takuutakin jäljellä.

      • Anonyymi

        takuulla ei ole merkitystä, tutustu kuluttjasuojalakiin ja tavaran normaaliin kestoikään. tvn on kyllä kestettävä muutama vuosi. kunnan neuvojalta saa apua.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen kokemus Powerista ja viimeinen, ostin jääkaappipakastimen, piti olla kotiinkuljetus, asennus ja entisen pois vienti, nämä luvattiin puhelimessa, Kysyin ostoksen perään. Tuodaan kyllä, mutta ei asenneta eikä vanhaan viedäkään pois.

    • Anonyymi

      Erittäin huonoja kokemuksia asiakaspalvelusta Powerilla. Keskitetty asiakaspalvelu ei vastaa kysymyksiin, sieltä ei vastata ajoissa kysymyksiin. Toissapäivänä ostin jääkaappipakastimen jonka piti tulla tänään aamupäivällä. Eipä ole näkynyt eikä kuulunut.

    • Anonyymi

      Ostin Powerin nettikaupasta pyykinpesukoneen 18.9.2023.
      Toimitus ja asennusajaksi sovittiin ma 25.9.
      Powerin asentaja tuli paikalle kuljetusvaurioisen koneen kanssa, jota en tietenkään hyväksynyt.
      Otin heti yhteyttä Powerin asiakaspalvelun, kerroin tilanteen ja pyysin ilmoittamaan uuden toimitus ja asennusajan ehjälle koneelle.
      Nyt on pe 29.9. eikä Power vieläkään ole pystyt kertomaan päivää, milloin uusi kone toimitetaan ja asennetaan.
      Kun ehdotin kaupan purkamista, niin Power kertoi, että he eivät palauta
      palvelujen osuutta kaupassa.
      Tässä tapauksessa joutuisin maksamaan Powerille toimittamattomasta palvelusta 96 eur: kuljetus 59 eur + purku paketista ja roskien pois vienti 8 eur + asennus 29 eur.
      Harmi, etten huomannut tätä viestiketjua ennen kuin tein tilauksen.
      Olen nyt joutunut elämäni ekaa kertaa huijatuksi verkkokaupassa.

      • Anonyymi

        Paskaa toimittavat muutoinkin,jää kaappi tänne ja kusi alleen 13 kuukauden jälkeen,takuu kaksvuotta. powerin takuu hoida itte ,ei mitään kiinnostusta myymistään laitteesta!
        Käyttäkää muita kun niitä on……


      • Anonyymi

        Tilasin Powerilta jääkaapin, jonka jouduin palauttamaan siinä olleen kolhun takia. Uusi tilattiin samantien. Tilauksesta ei tullut mitään tietoa missä vaiheessa tilaus on, kunnes otin yhteyttä itse. Huomenna pitäisi olla oli vastaus, siitäkään ei tullut mitään varmistus ilmoitusta. Kävin sitten lopulta paikanpäällä kysymässä onko jääkaappi tullut olihan se tullut. Jääkaapin matka vantaalta ouluun kesti yhdeksän vuorokautta. Ensimmäisestä tilauksesta siihen, että jääkaappi oli kotonani kesti 15 vrk. Entinen asiakas.


    • Anonyymi

      Power Lielahti myy pelkkää son...aa, kodinkoneissaan. Jääkaappi +14° on heille ok. Takuut perseellään. Huolto kyselee onko sulake päällä,.. eiköhän ole, jos valo lämpökaapissa.
      Korjausta ei saa... Tiotteet ilmeisesti muualta ostettuja viallisia koneita, joita Power myy täyteen hintaan.

    • Anonyymi

      Power Lielahti ei vastaa myymistään kodinkoneista. Tuotteet viallisia jo tuotaessa kohteeseen. Vaihdetaan usean kertaa Outlet käytetyilla tuotteilla. On vain arvailua mikä toimii ja kuinka kauan..
      Liike T Hetejärvi ja Pasi Rouhiainen kuittailevat rikkinäisistä, toimimattomista tuotteista välittämättä tuotevastuisra, ns takuista tms.
      Ohjailevat asiakkaat ottamaan itse yht huoltooon, joka jo etäpuheluna näjemättä konetta " tietää" mikä laitteessa on vikana. Power Lielahdessa on rekisteroityinä koneet , joiden ei pitänytkään toimia, kierrätetty jo useita krtja. Niiden vian tiedetään jo etänä, joihin tilataa osia, että saadaa n toimimaan juuri takuuseen asti ja välittämttä vastuista . En missään tapauksessa kehota astumaan moiseen romukauppaan

    • Anonyymi

      Power Lielahti, ostettiin Upo Liesi, marraskuussa. Vastukset syttyivät ilmiliekkiin ja huoltomieskin kävi. Sen jälkeen ei tapahtunutkaan mitään, vaikka uusi vastus on tilattu. Nyt tilanne se, että kohta perutaan joulun ruokailut vieraiden kera. Älkää ostako ainakaan hellaa Powerista joulun alla. En saa leivottua eikä kinkkua paistettua, ei oo totta! Huoltofirmana joku Huoltolux, jonka toimesta ei ole vielä asia hoitunut.

    • Anonyymi

      Niin että olis pitäny mennä sinne Giganttiin jo alun alkaen. Joulu pilalla stana.

    • Anonyymi

      Kävin Ulvilan Powerissa mikkolassa. Ostin CD soittimen. Sain myyjän kiinni joka näitä tuotteita myy. Koko ajan jätkä räpläsi kännykkää. Sitten kun sain tuotteen jätkä sanoi tuolla on. Kassa niinkuin voitkin painua hemmetiin siitä. Oli kokemus . En avaa senn firman ovia vähään aikaan.

    • Anonyymi

      onko joku saanu varastolta myymälään 3 päivässä? itsellä 7 päivä menossa eikä kuulu ilmoitusta. onkohan varasto Suomessa edes...

    • Anonyymi

      Nopea palvelu.Tuote tuotiin sovittuun aikaan ja asennuspalvelu laittoi pesukoneen kiinni.Asiasta ilmoitettiin myös etukäteen puhelimitse.Loistavaa palvelua.

    • Anonyymi

      Tuotteet varmasti hyviä mutta toimitus sakkaa. Astianpesukone piti tuoda ja asentaa tänään, mutta sovittuna ajankohtana tuli tekstari, että ei tullakaan. puheluihin eivät vastaa. Huomenna 100 hengen juhlat ja Powerin asiakaspalvelu vain kommentoi sorry, näitä käy. Kannattaa tutustua Truspilotin arvosteluihin. Satoja vastaavia kokemuksia muilla. Olisi pitänyt tilata Verkkiksesta. Omat juhlat nyt pilalla.

    • Anonyymi

      Ihan perseestä tuo tuotteen toimitus 5 arkipäivää ei riitä toimitus ajaksi vaan siinä meni 2 viikkoa. Tuotteen takuu on kirjattu alkaneeksi tilauspäivästä alkaneeksi joka on mielestäni väärin. Miettikää 2 kertaa ennen kuin tilaatte tai ylipäätään ostatte tuolta mitään.

    • Anonyymi

      Paskin postimyyntikauppa josta erehdyin tilaamaan lupaukset ei pidä paikkaansa ei toimitus aika eikä takuu aika sillä takuu aika alkaa juosta siitä päivästä lähtien jolloin jätät tilauksen sisään vaikka saat itse tuotteen paljon myöhemmin Kunnon kusetusta. En suosittele ostamaan tuosta kaupasta tai firman postimyynnistä yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Valehtelevat jatkuvasti toimitusta ei tule joka tehty kamppanja hinnan ollessa voimassa toimitusta odotettu 2 viikkoa ja haluaavat sitten myöhemmin täyden hinnan elikkä 50 euroa enemmän eli normaalin hinnan. Ostakaa muualta pöyristyttävää toimintaa.

    • Anonyymi

      Miten voi olla että kiinastakin alkaa olemaan luotettavampi tilata kuin kotimaan verkkokaupoista. Ihan koijareiden paratiisiksi muuttunut koko Suomi.

    • Anonyymi

      Sietämätön liike pelkkä vitsi koko pulju. Koko päivän olen yrittänyt ympäri Suomen saada jonkun langan päähän tai että vastattaisiin sähköpostiin niin ei ketään ei missään.
      Aivan hullu liike, kun kävin siellä olin ainoa asiskas huonoin pitkin liikettä eikä kukaan ilmestynyt paikalle. Ajattelin että ajan rekan oven eteen alan kastamaan tavaraa autoon niin eiköhän sitten joku tulisi mutta mietin että peruutus voisi mennä pitkäksi ihan Ilkasta vahingosta. Kuitenkin on kysymys vain Cepter merkkisen TV:n kaukosäätimestä. Kolme viikkoa on odotettu mutta sitä ei vain saa ostettua.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

      onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

      Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

      vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

      - Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

      Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

      tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe