Tein virheen, kun lähdin silloin "toisen matkaan"

oottulluttärkeäksi

Ymmärsin silloin, että sinä et halunnut mitään. Niin taisit sanoakin. Minä pakenin, koska en halunnut särkeä itseäni sun kanssasi. Tykkään susta todella, todella paljon mies...

9

724

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruohovihreää

Mikä siinä toisessa on vikana?

• RakkausEiMeinaaHellittää

Milloin sanoin? Ja miten?

• sadpeople
    • Virheentein

Et ole ainoo joka katuu mokaansa.Moni yrittää takas vanhaan suhteeseen,josko huolitaan,Vielä useempi palais,jos ei olis pirunmoinen häpeentunne.

• pitkään

Älä huoli, todelliset tunteet säilyvät.

• Virheentein

Niin säilyy,mutta kipeetä tekee ja oma vika,että pilasi hyvän suhteen??????????

• iteoonkoo

laitappa vaikka nimikirjaimet

• oppiaikä

Miksi lähdit toisen mukaan, jos sinulla on poikaystävä. Ei sitä näin voi tehdä?

• Joskus ihmiset sanovat toisin mitä tuntevat. Yrittävät säilyttää kasvonsa vaikka sisälläsi olisi mitä tunteita. Se mitä toinen sanoo tai kirjoittaa ei ole välttämättä sitä mitä hän tuntee ja toivoo sisällään. Pitäisi pystyä ymmärtämään eleistä, äänenpainoista ja olemuksesta mitä se toinen tuntee.

Aloittajan kuvaama tilanne voi helposti tapahtua, kun toinen ajattelee että sanoi tai teki hän mitä vaan niin toinen lähtee. Sanomalla ettei halua mitään hän pääsee helpommin yli tilanteesta vaikka kuinka paljon se sattuisikin sisimpään. Jää mielummin yksin suremaan ja päästää toisen "vapaaksi" vaikka sen sattuisi sisimpään todella kovaa.

Ihmissuhteet ovat maailman vaikeimpia asioita ja ei ole mitään oikeaa mallia tai ratkaisua mitenkä pitäisi toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7750
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4831
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4753
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      73
      3513
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2798
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe